Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kleo

17. 10. 2008 8:34
Něco vám poradím,

pořiďtě si dítko a psa. Nejlépe zároveň. Váš života se sice změní v psycho, ale ručím vám, že na chvíle samoty budete vzpomínat jako na nejlepší doby svého života. R^

0 0
možnosti

bm64

15. 10. 2008 18:52
Chápu Vás

a vím, že navazovat vztahy je z mně neznámého důvodu složitější než dřív.

Pokud jste svůj článek myslela naprosto vážně, tak Vás asi diskuze moc neuspokojila. Přispěvatelé asi nikdy nezažili skutečnou samotu nebo jim stačí, že čas vyplní povrchními vztahy a aktivitami na zabití volného času.

A pomáhat potřebným? Neznám nevděčnější činnost. Nelze to dělat jen proto, aby člověk nebyl sám, to musí vycházet z hlubokého vnitřního přesvědčení, jinak to nemá smysl.

Takže bohužel neporadím ale  moc Vám přeju, aby se vše v dobré obrátilo.

0 0
možnosti

tojsouveci

15. 10. 2008 13:12
Nemožné..

Taková hezká holka a nikoho nemá? To se mně nějak nezdá..:-)

0 0
možnosti

Beky

15. 10. 2008 13:59
Re: Nemožné..

Ahojky, ano, je to tak. Pokud bych hledala sex, jistě bude zájemců více. Ale když je člověk sám, hledá vztahy. A mojí zkušeností je, že je málo lidí, kteří opravdu stojí o vztah.

Pěkný den, H. R. Šiander

0 0
možnosti

stařec bez moře

15. 10. 2008 10:59
každý je sobě štěstí strůjcem

i když s tvou vizáží je asi fakt těžké někoho najít;-D nevzdávej to a když ti samota vadí najdi si nějakého staršího kořena, tomu už tolik vzhled nevadí, hlavně když má v ruce mladý maso ;-D;-D

0 0
možnosti

ajka33

15. 10. 2008 10:22
Cokoladka ma pravdu

BC ma pravdu-musi se vylezt a jednoduse se "vnutit". Parkrat to zkusite a zbytek sveta se rozhoupa:-). Ja byla furt zvykla na ruch,dlouhe hodiny v praci,pak deti, vareni, atd, najednou deti na intrech, sourozenci odstehovani,pratele tez a je to v (Y).Clovek nemuze furt jenom utirat prach nebo se vzdelavat ci koukat na filmy anebo chlastat a pak to prospat. Tak jsem se vnutila. No a zbytek sveta se najednou otrepal a zjistil, ze mne maji i kdyz jsou zenati,vytizeni,maji navstevu,nehodi se jim to, zase budu jenom rozumovat a tak..V

0 0
možnosti

belgian chocolate

15. 10. 2008 9:00
muset být sám je špatné

ale moci být sám, to je nádhera!

0 0
možnosti

milanalois

15. 10. 2008 8:59
Je mně Vás upřímně líto.

Ale pomoci Vám samozřejmě neumím.

Zkuste snížit nároky na své potenciální partnery a ostatní přátele. Eventuelně vyměňte své prostředí - odstěhujte se do menšího města; tam pak nutně musíte začít navazovat kontakty znovu a Vaše nové sociální okolí nebude zvyklé tomu, že jste sama, neuvidí ve Vás samotářku a naopak budou na Vás všichni zvědaví... a tak se to možná prolomí.

0 0
možnosti

Beky

15. 10. 2008 14:05
Re: Je mně Vás upřímně líto.

Zdravím Vás, díky za diskusní příspěvek. Víte, já skoro žádné požadavky na přátele a známé nikdy neměla. Byla jsem ráda, když se někdo našel a měl čas. V tom to myslím není.

Naopak. Nechci mít spoustu "známých" a "přátel", kteří se mnou nejsou, když to nejvíc potřebuji.

Ale děkuji za radu. Příjemný den, H. R. Šiander

0 0
možnosti

belgian chocolate

15. 10. 2008 8:28
když jsem žila sama

uspořádala jsem vždycky na své narozeniny velký večírek, takže sjem sama nebyla. na Štědrý večer jsem pozvala na večeři všechny známé, o kterých jsem věděla, že jsou taky sami, a měli jsme velikou srandu. no a když jsem věděla, že je někdo z mých osamělých známých nemocný nebo se necítí dobře, zašla jsem za ním. světe div se, oni mi to potom oplatili. když člověk chce mít přátele, musí se nejdřív sám stát přítelem.

0 0
možnosti

anžto

15. 10. 2008 9:08
Re: když jsem žila sama

no to je sice pěkné. Ale jsou i situace, asi i případ autorky, kdy všichni, které znáte mají rodiny, tzn. na Štědrý den se na Vás vybodnou, tak samo o víkendech apod.... 

0 0
možnosti

al325

15. 10. 2008 8:27
Ještě poznámka

často ten dotyčný platí za sobectví toho druhého..  

0 0
možnosti

al325

15. 10. 2008 8:23
Příčinou

samoty je podle mého  sobectví. Člověk nemyslí na dobro těch druhých, myslí jenom na sebe, výsledek je pak takový. Je to moje praktická zkušenost. Chce to asi změnit přístup... 

0 0
možnosti

ajka33

15. 10. 2008 10:24
Re: Příčinou

To asi ne. Nekdy se to jen blbe sejde. A ono vubec samota nebo osamoceni je zvastni termin-znam plno lidi, co ziji "sami v preplnenem kupe" a cloveku je desne smutno je videt za maskou usmevu tak strasne strasne osamele..Byt sam neni vubec spatny;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,03
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->