Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

janavol62

14. 10. 2008 21:16
Mluvíte mě z duše

Také ode mne odešel manžel, museli jsme prodat dům abychom se vypořádali, já ze své půlky sehnala nový byt, kde žiju s pubertální dcerou a finančně podporuji mentálně postiženého syna, který s námi nežije. Téď je dcera už druhý týden v nemocnici a já přicházím na to, že si musím najít v novém bydlišti známé, neboť jstem tu sama jak kůl v plotě, bavím se pouze s kočkou. Poradí i mně někdo, jak na to? Je mně 47 , co s tím?

0 0
možnosti
M

milanalois

15. 10. 2008 8:55
Pečujte o svého syna osobně.

On je v tom ústavu ještě více sám než Vy doma.

0 0
možnosti
S

sabka

14. 10. 2008 21:04
problém bude asi v tom, že jste se na svého ex

 plus na další  lidi okolo něho příliš vázala, je lepší zachovat si za všech okolností samostatnost a nezávislost. Dobrá rada: "když jsi sám, tak jsi v nejlepší společnosti" ;-)

0 0
možnosti
T

tupou_žiletkou

14. 10. 2008 23:06
Re: problém bude asi v tom, že jste se na svého ex

Naprosto souhlasím, není nic lepšího než být konečně chvíli sám, absolutně sám a nepotkat živáčka. Samota je neskutečně návykový jev.;-DR^

0 0
možnosti
BH

BoboHml

14. 10. 2008 20:11
Znám a lze být sám i mnohem víc.

R^;-(

0 0
možnosti
D

dr.bolíto

14. 10. 2008 20:07
Já vám rozumím.

Já jsem byla stejným způsobem sama, než jsem se seznámila se svým současným partnerem (prvním). Nikdo mi neveřil, že nemám ráda víkendy, prázdniny, svátky - že se těším, až zase začne škola - mimo ni byl můj život velké nic a jen jsem pozorovala do té doby dobré přítelkyně, jak teď mají přítele, zakládají rodiny... A taky to přešlo, zase bude líp. Asi žijete ve městě, že? Čím víc lidí, tím je člověk osamělejší.

0 0
možnosti
AF

Toli

14. 10. 2008 17:39
Slávistický homelessák - bývalý

No, takových je nás víc.

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

14. 10. 2008 17:31
Pod svou fotografií máte uvedeno hodně koníčků.

Co takhle zabrousit na nějaké diskuzní fórum na netu, které se těchto koníčků týká? Z nezávazného povídání o společném zájmu mohou nenápadně vzniknout nová přátelství nejen na netu, sama jsem to párkrát zažila. Odpadá při tom ta křeč, že se CHCI seznámit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,10
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->