Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejlepší jsou dárky, které se spotřebují a mohou se koupit další rok znovu.

Chlast (pokud na něj ten člověk je. Kvalitní, neputovní)

Kilo bifteku z J. Ameriky (nic pro vegány)

Knížky (každý rok mám jednoho člena rodiny z krku)

Drahé jídlo jako třeba pata negra (a budeme doufat, že se nepořeže)

Zážitky (let ultralightem moje přítelkyně ocenila a příští rok dostane skok padákem)

Balíček masáží, víkendový welness či letenky na víkend třeba do Barcelony, drahá čokoláda, ...

Možností je hodně. Průšvih jsou lidé, kteří mají všechno, nic nechtějí a nemají koníčky. To jsou typičtí příjemcí nechtěných dárků.

11 0
možnosti
ZH

U kvalitního chlastu je mi šumák, kolika rukama prošel. Pokud se cestou nezkazil, pak ode mě už spolehlivě nikam dál nepokračuje. Pokud došlo ke zkažení, jde do výlevky.

Dobré a kvalitní jídlo je také bezva. Ale obdarovaný ho musí včas sníst a nešetřit ho na nějakou vzácnou příležitost (do které se dozajista stačí zkazit). Tedy jídlo nelze dát komukoliv.

6 0
možnosti
IM

I78v49a12n 13M78i94n66á66ř

27. 12. 2022 14:07

Já na rozdíl od paní autorky jsem vděčný každému, kdo mě v minulosti čímkoli obdaroval. Jde o to, že nikdo není povinen dárky dávat. Je to naopak čin lásky a dobré vůle - co je třeba ocenit.

12 0
možnosti
Foto

Přesně o tom to je.R^

Ale to autorka nikdy nepochopí.

5 0
možnosti
JB

J96i55ř61í 28B56o63č71e86k

27. 12. 2022 13:02

proto se s manželkou domluvíme, co chceme. ona vybere, já platím. a to si dárek pro sebe. mladší syn si napíše ježíškovi, starší už si taky vybírá sám. od firmy máme dárky docela vkusné. kalendář využije manželka, hrnečky celá rodina a alkohol zpracuju já

5 1
možnosti
IL

I91v98a70n18a 36L94a77n92c34e

27. 12. 2022 12:32

Půjčím si slova, která jsem právě četla:

"Nemusím dostat žádné dárky,

jen mi prosím neber mé blízké a přátele,

které mám tak ráda.

Oni jsou důvodem mého života a štěstí,

a to potřebuji ze všeho nejvíc."

Amen

7 0
možnosti
MB

Táta je víc než 25 let pro smrti. Co bych dala za to, abych od něj ještě jednou mohla něco dostat. Třeba i pár facek.

9 0
možnosti

Enycyklopedie a atlasy jsou podle mne vhodný dárek (pokud už stejnou knihu nemáte doma).

6 0
možnosti
Foto

No, pane Milane, je to vhodný a krásný dárek, zvláště když máte prostornou knihovnu, do které ho můžete umístit. Ale obávám se, že v dnešní době stále častěji slouží spíš jako dekorace. Protože když budete chtít něco najít, sednete si k PC, nebo vezmete do ruky relefon a najdete si to na netu. Budete to mít rychleji a navíc ne z dva a více let staré encyklopedie, což je v některých oborech věčnost. :-)

0 0
možnosti
IL

I11v62a90n94a 85L79a13n27c76e

27. 12. 2022 12:04

Synovi atlasy a encyklopedie dělaly radost,R^ ale bylo to v době, kdy se těžko sháněly. Nad dárky nepřemýšlím, pokud jsou darovány s láskou,V není co řešit.

4 0
možnosti
PC

Skoro to vypadá, že je p. Šiander dvojnicí p. Vlachové....:-P:-/

11 0
možnosti
Foto

skoro to vypadá, že by mohly být kámošky:-)

2 0
možnosti
MB

Přiznávám se, ten padouch jsem já. Rebeka říkala, že by si jednu knihu ráda přečetla. Měla jsem ji a protože miluju vánoce, poslala jsem ji zabalenou ve vánočním papíře.

Omlouvám se. Netušila jsem, že Ti způsobím takové trauma. Moje děti potěšily použité knihy od Tebe. Jako padouch jsem jim je taky dala pod stromeček. Jestli jsi přestala komunikovat se všemi, co Ti dali nevhodný dárek, a že nás evidentně bylo dost, pak jsi asi ještě víc osamělá, než píšeš.

18 1
možnosti
Foto

Já dostala poukázku a dnes jsem ji šla do knihkupectví "roztočit.":-) Potěšily mne slevy 30%. takže místo tří knih mám čtyři! A samí čeští autoři.

3 0
možnosti
ZH

Jako dítě jsem dostával pod stromek punčocháče. Hluboce jsem je nesnášel, protože se špatně nosily a v botě se kroutily. Dostával jsem je opakovaně navzdory mým hlasitým protestům, že TOHLE pod stromek fakt NE! Raději nic než punčocháče.

Nebo jsem také dostal vodu po holení. Hm. Nosím plnovous a to veřejně, nijak ho neskrývám. :-)

0 1
možnosti
MB

My jsme dost velká rodina a recyklované dárky nám nevadí. Nevhodnou, samozřejmě nerozbalenou, vodu po holení bych při příští příležitosti dala někomu dalšímu z rodiny. Už víckrát jsme se sestrami nebo s mamkou využili toho, že naši muži už v lednu netuší, jaký parfém nám dali a že nemají přehled o tom, co máme a klidně jsme si povyměňovaly už rozbalené vůně.

5 0
možnosti
MK

A které dárky se tedy povedly? To jsme se nedozvěděli.

Další stěžovatelka v řadě - na všechno, na všechny...

Člověk, který má problém sám se sebou, bude těžko někdy spokojený.

30 0
možnosti

J83a55n 69Š29e78s41t50á19k

29. 12. 2022 10:24

"A které dárky se tedy povedly?" třeba u Vás.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,03
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->