Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

No tedy.... beru snad jen to prádlo od sestry partnera, svatební šaty a nepravou propisku - to je vážně trapas... . Ale jinak je to spíš neschopnost mít radost z dárku než nevhodné dárky...

8 0
možnosti
MB

Uf. Dobře, že mám jinou náturu než autorka článku, to musí být peklíčko.

9 0
možnosti
TH

T18e65r60e69z43a 88H95o73l14á

28. 12. 2022 3:31

Jsem v ŠOKU, kolikrát je v jednom článku možné napsat, že byl autor v ŠOKU z takové kraviny, jako je nevhodný dárek. Šokující.

Jediné, co mi připadá relevantní, jsou ty svatební šaty a provalená nevěra (pokud je to vůbec pravda).

7 0
možnosti

První Jisrael jsem považoval za překlep, po druhém a třetím jsem znejistěl... Když jedete do Německa, říkáte že to je výlet do Deutschland? :-D

12 0
možnosti
TH

T80e33r10e15z93a 10H37o46l65á

28. 12. 2022 3:29

Je třeba znít jako z velkého světa, ne? ;)

4 0
možnosti
Foto

Někdo nemá talent na vymýšlení správných dárků. Tím více úsilí musí věnovat tomu, aby vůbec něco vymyslel a ještě to někde koupil. Toho si vážím a jsem ráda za každou blbinku, kterou dostanu. Jen jednou jedinkrát jsem dala najevo, že se mi dárek nelíbí. Byla to kytička od chlapa. Bylo to z lásky a já to tenkrát špatně vyhodnotila... Dnes už vidím v každém dárku jen to krásné a v každé kytičce jen to něžné (i kdyby to objektivně bylo sebevětší pometlo).

4 0
možnosti
AV

Na začátku mi to přišlo jako zajímavý článek. Co nedávat - za prvé, za druhé, za třetí... a pak jsem čekala konec. Ale ono těch nevhodných kategorií bylo osmnáct. A pak už mi to nepřišlo, jako "co nedávat", ale spíš jako "koukejte, jak se mi nezavděčíte vůbec ničím".

34 0
možnosti
Foto

R97o88m56a27n 84K36o69z37e94l

27. 12. 2022 19:37

Tak spodní prádlo nevidím jako problém, když člověk ví, jaký střih. Nedám přítelkyni tanga, když vím, že jsou jí nepohodlné a že jim nepropadla ani v pubertě a je běžné, že maminky dávají prádlo i dospělým dcerám a ty jsou za to rády. A proč ne starší knihu třeba z antikvariátu, když vím, že dotyčný za ni bude rád a nehledí na to, že nevoní novotou.

5 0
možnosti
VP

V94i45t 67P21o94c70h30m63a17n

27. 12. 2022 19:33

Nevhodne darky, ktere se nepovedly... vzdyt je to vyznamovy nesmysl. Darky, ktere se nepovedly... by bylo spravne.

Autorka proste mega negativni. Kdyz uz, tak uz!

9 0
možnosti
Foto

Příliš negativistické a žádný správný příklad. Mám pro vás dobrý tip - napište o tom, co jste vy podarovala lidem kolem, aby čtenáři měli nějaký vzor.

26 0
možnosti
Foto

Tak na rovinu... kdybych neuměl vybrat přítelkyni parfém, nebo spodní prádlo takové, že ji opravdu skvěle sedí a líbí se jí, tak jsem dement ne přítel...

Posílání dárků dál, nebo obdarovávání již použitými věcmi je věc zcela specifická, ale nelze to globálně zavrhnout... Když můj kamarád dostal silniční kolo, které jsem již nepoužíval, tak rozhodně nebyl smutný ani naštvaný (dostat se zadarmo k závodnímu speciálu nepovažoval za problém). Stejně tak, když kamarádka dostala od přítele rodinnou brož s diamanty, také s tím neměla problém...

Obdarovávaný by si měl hlavně uvědomovat, že dárek obecně znamená, že si na nás někdo vzpomněl.

14 0
možnosti
JN

No nic ve zlem, ale pokud skutecne umite pritelkyni/manzelce vybrat spodni pradlo, ktere ji 100% sedi a pritom to vybirat bez zkouseni, tak jste bud kouzelnik, nebo buh.

(nepocitam pripad, kdy se kouknete, co dotycna nosi a koupite zcela stejny model ve zcela stejnych rozmerech .... a i v tomto pripade ve vetsine pripadu to nebude sedet 100%, protoze vetsina zen si neumi sama vybrat spravne sedici pradlo .... aspon to tvrdi clanky na Ona dnes)

0 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,00
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->