Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BG

Perfektní průřez českým chvástáním, které v reálu znamená naprostou omezenost jedince. Všechno ví, všude byli, jen oni používají selský rozum, odborníci jsou diletanti, všechno je jednoduché a zcela jasné. Dávno jsem tenhle nepoučitelný národ zatratil, nemá cenu se pro něj namáhat, když se ke mně chovají jako ke druhořadé osobě.

6 8
možnosti

Aneb "všichni jsou blbci, jen já jsem letadlo"

14 3
možnosti
JD

J29a15n 52D44o93u11š55e31k

5. 12. 2021 19:07

Co se týče nevraživosti ke zdravotnickému personálu. Takové lidi bych nepočítal mezi brouky pytlíky, jen obyčejná hovada.

24 0
možnosti
KP

K86a23r64e11l 38P78r68v81n78í

5. 12. 2021 19:06

Dnes čtu Váš druhý blog a jen kňouráte..

7 7
možnosti
Foto

Nečetl jsem žádný jiný kde by nekňourala.

6 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 4
možnosti
JM

J28a98n 38M60a69r87e41k

5. 12. 2021 18:13

Neurážejte brouka Pytlíka!!!!!

6 1
možnosti
RE

Mám strategii přesně opačnou - nikdy se nechvástám, že něco umím a občas jsem sám i okolí mile překvapen, že něco přece:)))

1 0
možnosti
DH

D38a20v67i59d 90H36o57r12á38k

5. 12. 2021 17:39

Jé, zrovna s tímhle broukem jste mi připomněla opravdu komický zážitek na jednoho, zvláště ze svého pohledu se vidícího zdejšího VIP-Vševěda, který však objektivně neovládá ani pravopis, natož pak literární historii, včetně té dětské.

Ten "Vševěd" svého času se snažil, tak nějak navenek slušnou formou, vulgárně urážet jistou diskutující a tak jí položil hádanku, či ve formě jinotaje jí přirovnával k onomu broukovi, jehož jméno sice zatajil, ale jako nápovědu zmínil blízké mu postavy Berušky a Ferdy.

A vrcholem nápovědy pak bylo, že ten rádoby vševědoucí a jedinečný Vševěd a znalec náboženství i politiky vše na závěr dokonale popletl a onoho brouka se vší svou vážností vložil do díla evangelického faráře a spisovatele Jana Karafiáta které bylo vydáno již v předminulém století pod názvem "Broučci".

A díky tomu se na rozdíl od oné diskutující, kterou se snažil urazit a znemožnit se sám stal pěkným terčíkem diskusních vtípků.

3 1
možnosti
JL

Rebeko, Rebeko, ty to máš s lidma fakt těžký. No nic, to byl vtip. Každý to má, jak chce, jak si to interpretuje. Já se asi v životě s tolika lidmi nepotkal, jako autorka. Už ale u toho prvního případu, jak exdruh chtěl jet znovu do Baumaxu - tak bych to tam nechal, ať si tam jede sám, když je tak šikovný. A ty další historky....žijeme v otevřené společnosti a lidi mění profese a živí se všlijak - to patří k "rozvinutému kapitalismu". Za komunistů dělali lidi celý život to samé, ale někteří byli taky pěkně otravní.

4 1
možnosti

Karma. Máte naprostou pravdu.

3 3
možnosti
VV
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,63
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->