Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OK

Ten den se konaly stovky večírků jen v Praze -

Pokud někdo selhal tak organizátor toho mecheche. -

Těžko lze z organizace večírku obviňovat ministra -

4 0
možnosti
PM

Doufám, že jste strávila celou noc na modlitbě a postila se 24 hod.

10 0
možnosti
Foto

Tak tohle je taky ujetý...

5 0
možnosti
RC

pochybuju ze to byl jediny vecirek toho dne

my meli taky jeden, pokud se clovek bavi nesleduje mobil (spis ho ma ztisenej)

fascinuje mne jak si nekteri mysli ze jsou etalony spravneho chovani

a Buh neni

7 0
možnosti
JB

J96a69n 86B94u10c44h15a28r

11. 1. 2024 22:54

Ja nevim... Kdo na vyzvu nesmuti, je vinen? To uz mi prijde jak na pohrbu toho severokorejskyho potentata, kde kdo malo plakal, sel na prevychovu do lágru. Jaky maji mit lidi emoce bych neprikazoval.

12 0
možnosti
AV

A28d23a41m 46V78r87b45o44v72ý

11. 1. 2024 21:51

Zkuste se zamyslet z opačného pohledu. Možná ten člověk chtěl publicitu. Chtěl aby se vše zastavilo. Aby všichni x dnů mluvili jen o něm. Aby všichni zrušili kuli němu zábavu. A ono se mu to povedlo na x týdnů. Právě díky lidem jako vy, co jste museli celý pátek hltat televizi a podrobnosti. A teď si představte, že někdo jemu podobný ten humbuk sleduje! Myslíte, že ho to spíš odradí nebo naopak nakopne podobný čin udělat? Svět by se neměl zastavit, protože o to těm lidem většinou jde, když už nevidí cestu zpět.

10 0
možnosti
Foto

A proč by se nemohli bavit, stejně tak jako spousta dalších lidí ve stejnou dobu jinde? Někdo prostě nemá potřebu truchlit za lidi, které vůbec neznal...

16 0
možnosti
PN

Každém není tak citlivej. Prostě jsem si řekl, že to je strašný, ale tím to pro mě skončilo.

11 0
možnosti
PH

Já se tedy přiznám... Ten večer jsem šel na pivo a se známymi jsem se slušně bavil.

2 0
možnosti
  • Počet článků 623
  • Celková karma 19,10
  • Průměrná čtenost 3862x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->