Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

H10a55n63a 62R98e54b86e38k14a 63Š34i32a25n76d26e19r 3576443630490

Pěkné odpoledne přeji diskutujícím,

už nevím, zda to bylo v této diskusi, nebo pod jiným článkem o svědectví v JK, ale někdo z přítomných vyjádřil myšlenku, že B-ha hledají jenom ti, kteří jsou "na dně", slabí, ubohí, hloupí a tak nějak neúspěšní v této době.

Přemýšlela jsem nad tím, zda znám nějakého úspěšného člověka a napadl mě např. miliardář Radim Passer, který se obrátil k B-hu a opravdu nebyl chudákem, spíš naopak. B-h mu od té doby velmi požehnal. Napsal již 2 knihy o svém životě, podnikání, obrácení se k B-hu i o tom, jak mu B-h žehná a vede ho v životě. Mohu vřele doporučit:

http://oficialnistranky.cz/radim-passer/

Jeho knihy mám obě - "3 a 1/2 roku I. - díl - aneb americký sen po česku"; "3 a 1/2 roku II. - nneb s vírou a odhodláním" - vřele doporučuji.

Přej příjemný den a jsem v dokonalé úctě, Hana Rebeka Šiander

+2/−4
28.4.2013 15:02

M73i82l31a66n 20S81t30e69h30l71í28k 7280309873641

"Rozhodl jsem se, že budu „žít z víry“, a tak jsem se odhlásil z pracovního úřadu a věnoval se „hledání“ boha." :-P

 

Zdá se, že nejvíc by pomohlo, kdyby pořádně makal. :-/

+8/0
27.4.2013 11:20
Foto

K33a92r75e69l 88B78o73h19á51č39e73k 1971897116394

Zdá se, že hledal náhražku za autoritu biologického otce?:)

+1/−4
27.4.2013 9:07

O81n38d97ř78e37j 27Š33i95n52d26l34e27r 2187428446165

To už tady máte druhý případ člověka co měl očividně velké psychické problémy, na kterých by bylo třeba pracovat a ne od nich utíkat k nějaké více uspokojující iluzi.

+11/−1
27.4.2013 6:45

P11a37v21e91l 25N80o74v74á69k 4104727792

2000 let křesťanských zkušeností milionů křesťanů říká, že Ježíš není iluze, ale cesta, pravda a život. S Jeho pomocí pak lidé řeší nejen své psychické, ale i ostatní problémy. :-)

0/−8
27.4.2013 12:04

R37a45d83o40v67a90n 88K88r29h50o60v47s10k95ý 8337529641616

To je ten pán, kterému bylo nedávno zcela jedno, že jeho soukmenovci šli do plynu?

A co říká 2500 let zkušeností miliónů budhistů?

+5/0
28.4.2013 9:48

P65a76v16e32l 72N70o77v19á23k 4104637332

Ale Ježíš řekl : Luk 13:34 - Jeruzaléme, který zabíjíš proroky a kamenuješ ty, kdo byli k tobě posláni, kolikrát jsem chtěl shromáždit tvé děti, ale nechtěli jste...35 - Ve svém domě zůstanete sami, dokud neřeknete : Požehnaný, kdo přichází ve jménu Hospodina. # Zkušenosti budhistů mluví o tom, že není Bůh, jen kosmická energie...

0/−4
28.4.2013 16:15

R19o37m53a52n 68P16o42l92a58c26h 9520544867595

A jak pomohl Bůh těmto lidem?

http://polach.blog.idnes.cz/c/149749/Modlitba-zpusob-jak-nedelat-nic-a-presto-si-myslet-ze-pomahate.html

http://polach.blog.idnes.cz/c/165627/Herec-z-Osklivky-Betty-rozsekal-svou-matku-mecem-Neprijala-Jezise.html

+11/−2
26.4.2013 22:22

P76e73t91e28r 57K32o19s17u44t 7945721146718

pre Polacha 

napr. nachadza sa tam aj najkrajsia definicia lasky ake som pocul

„Kdybych mluvil jazyky lidskými i andělskými, ale lásku bych neměl, jsem jenom dunící kov a zvučící zvon.Kdybych měl dar proroctví, rozuměl všem tajemstvím a obsáhl všecko poznání, ano kdybych měl tak velikou víru, že bych hory přenášel, ale lásku bych neměl, nic nejsem.A kdybych rozdal všecko, co mám, ano kdybych vydal sám sebe k upálení, ale lásku bych neměl, nic mi to neprospěje.Láska je trpělivá, laskavá, nezávidí, láska se nevychloubá a není domýšlivá.Láska nejedná nečestně, nehledá svůj prospěch, nedá se vydráždit, nepočítá křivdy.Nemá radost ze špatnosti, ale vždycky se raduje z pravdy.Ať se děje cokoliv, láska vydrží, láska věří, láska má naději, láska vytrvá.Láska nikdy nezanikne.“a verim ze touto lakou je prave JK

+3/−9
26.4.2013 21:38

P23e62t58e76r 87K35o94s41u32t 7925561376268

a preco pretoze kade chodil nezistne pomahal a odpustal a v Bibli sa hovori respektive JK hovori

Aby ste sa aj vy vzájomne­ milovali,­ ako som ja miloval vás“ (Jn 13, 34). 2196 Na otázku, ktoré prikázanie­ je prvé, Ježiš odpovedal:­ Milovať budeš Pána, svojho Boha, z celého svojho srdca, z celej svojej duše, z celej svojej mysle a z celej svojej sily!‘ Druhé je toto: ,Milovať­ budeš svojho blížneho­ ako seba samého!‘­ Iného, väčšieho­ prikázania­, ako sú tieto, niet“ (Mk 12,29-31).­  Svätý Pavol apoštol to pripomína:­(2822) 8 Nebuďte nikomu nič dlžni, okrem toho, aby ste sa navzájom milovali: veď kto miluje blížneho, vyplnil zákon. 9 Lebo: Nescudzoložíš! Nezabiješ! Nepokradneš! Nepožiadaš! a ktorékoľvek iné prikázanie je zahrnuté v tomto slove: Milovať budeš svojho blížneho ako seba samého! 10 Láska nerobí zle blížnemu; teda naplnením zákona je láska VR^R^

+1/−9
26.4.2013 21:47

R19o71m13a48n 34P61o44l23a92c13h 9270934527405

A co třeba tohle: "Odtud vystoupil do Bét-elu. Když byl na cestě, vyšli z města malí chlapci, pošklebovali se mu a pokřikovali na něj: „Táhni, ty s lysinou, táhni, ty s lysinou!“

On se obrátil, podíval se na ně a ve jménu Hospodinově jim zlořečil. Vtom vyběhly z křovin dvě medvědice a roztrhaly z nich čtyřicet dvě děti.

2. Královská 2

Nebo: "Záhubě propadlá babylónská dcero, blaze tomu, kdo ti odplatí za skutky spáchané na nás. Blaze tomu, kdo tvá nemluvňata uchopí a roztříští o skálu." Žalmy 137

NEbo: A Hospodin, náš Bůh, nám ho vydal. Porazili jsme ho i jeho syny a všechen jeho lid. V oné době jsme dobyli všechna jeho města, vyhubili jsme každé jeho město jako klaté, muže, ženy i děti; nenechali jsme nikoho vyváznout. Jen dobytek a kořist z měst, která jsme dobyli, jsme si ponechali jako lup." Deut. 2

+10/0
26.4.2013 22:14

P24a12v92e57l 79N63o43v29á40k 4104487632

To, co se ve Starém zákoně odehrávalo fyzicky, to se od Nového zákona odehrává pouze duchovně. Ta nemluvňata, to jsou hříšné myšlenky a ti klatí to je každý hřích v našem životě. I když, je tu jedna vyjímka - To, jak trpěly ty děti z 1. případu se dá trochu srovnat s tím, jak trpěl za naše hříchy Ježíš...

0/−8
26.4.2013 22:48

M29o91j28m53í79r 44R90o40d23e46n 6146945705217

Každý máme tah k něčemu, někdo ke sportu, další k PC hrám, další cestování, další k prudění ostatních :-).  Je správné když má někdo svůj tah a vidí se v určité vizi světa, ale není dobré když se tím nechá pohltit a snaží se ostatní "spasit". Zde je "klasický" příběh kdy člověka osloví určitý tah a snaží se sním nějak poradit a uchopit. Pokud je to na instinktivní a personální rovině, tak se to transformuje do otcovské či mateřské autority i tahu co nám podvědomě chybí. Pokud je to na duševní rovině v duševenství, tak tento tah může mít umělecký projev, nebo i mystický. My stále vyšší prostor vnímáme na "primitivní" úrovni, neboť zde zatím se nerozvinul proces oddělení zrna od plev, tedy poznání zákonů dějů a světa, to jak vzniká lidský charakter a vědomí. Vše je jak si instinktivní a "dětské". Proto jsou pořád životaschopná náboženství, je potřeba také připomenout, určitý pokrok, před monoteistickými náboženstvími, tedy věkem států a měst, zde byly panteony bohů a bůžků, svět démonů. Zkrátka řečeno to co vidíme vidíme jen skrze vlastní nastavení a zkušenosti a "realita" je jiná a jiný člověk s rozvinutějším či naopak stavem, to uvidí jinak ... . Postačí se podívat na naše dětství a naše představy o obloze, sluníčku atd.Na jedné platformě Ježíš, doplňuje podvědomí tah a potřebu vyrovnat se s drsným lidským světem a chováním autorit, na další platformě je to duševní proces uchopení svého charakteru a lidství a oddělení od lidské personality (společnosti), na další platformě to už je transcendentální fenomén, až do tzv. prahu odosobnění a post personality (vyvanutí). Kde lidský svět není již středobodem všeho, ale v celku zanedbatelný ekosystém z mnoha dalších, kde jeho role je vnášet určitý stav a prvek do ekosystému planety, jež může mít význam v delším časovém horizontu. Tak jako třeba v dávných mořích nám určité bakterie daly kyslík a zažehly úsvit mocného fenoménu života na souši ... .

0/−2
26.4.2013 20:47

M69i58l29a58n 41K82a45n94t79o39r 4390457768736

podle mého jste se v tom moc zahrabal a nepochopil jste, že Bible mimo jiné je popis historických událostí. Potom buď tomu člověk věří nebo ne. Má velký časový rozsah 1600 let?, hodně autorů, hodně naplněných proroctví, není to o pocitech či nějakých touhách. Vždycky je nebezpečné něčemu nevěřit a ono to je pravda nebo naopak. A Bible je klíčová, pokud se člověk splete.

+3/−8
26.4.2013 21:16

M82o88j41m13í98r 69R42o52d94e49n 6336825135227

Bible není jedna kniha ale soubor evangelií, a vlastně procházela určitým procesem zde její jádro. V počátku bylo jen ústní předávání, poté jak společenství zrálo na pozadí historických událostí, tak se to promítalo do přidávání dalších skutků a mement. V jádru zde lze vystopovat snahu udržet společnost a lidské chování v určitých mezích, tak aby nebylo destruktivní a mohlo obstát v drsnosti jak života, tak životních podmínkách země. Bible navíc "trpěla" tím co známe i ostatně dnes, kdy v rámci určité ideologie se "ohýbají" skutečnosti a vytváří se mýtus... . Něco podobného bylo na sklonku Římské říše (nejen v této době), kde se konaly koncily jež upravovaly výklad a obsah ... . Nakonec postačí porovnat  vyspělost poznání a technologií Římské říše a následně středověké Evropy. Zde došlo k úpadku a ztracení mnoha poznatků. Což při následných překladech v klášterech, kde se mniši museli setkávat a řešit výkladové věci, jež v jejich době už nebyly, nebo upadly v nevědomost, nebo nepocházely z jejich kraje, tak zde nakonec vznikala i tzv. "lidová" tvorba. Postačí se podívat na gotické obrazy,sochy, nebo betlémy... . Taktéž hodně záleží kdo a co od Bible žádá, pak si zde může vytvořit určitou myšlenkovou a písemnou frontu a cítit najednou ... .

0/−2
26.4.2013 21:36

M26i76l96a96n 85K67a93n83t10o80r 4670657288336

ten obsah je klíčový. Třeba o tom, že Ježíš přišel na Zem kvůli hříšníkům, aby je zachránil. Kdo uvěří a pokoří se před Bohem, vyznává své hříchy (v Bible je napsané, co hřích je a co není),  budou mu odpuštěny. Je ten Ježíš fikce nebo není? Sám Ježíš řekl o sobě, že bude kámenem úrazu mnohým, protože jim nedojde, kdo vlastně je. Podle mého člověk neuvěří sebeprůkaznějšímu svědectví, pokud se rozhodne, že tomu zkrátka neuvěří. Samozřejmě je to k jeho velké škodě. Je to něco pokaženého v nás. Nechceme věřit pravdě a tím se dostáváme do polohy, že věříme lži.

0/−8
26.4.2013 22:18

R21o87m24a44n 66P26o57l33a15c10h 9950114787265

Ježíš byl jenom jeden z mnoha proroků. Jak to víte, že co se o něm píše v bibli, je pravda? Byl jste u toho? A věříte všemu, co někdo někam napíše?

+8/−1
26.4.2013 22:29

P63a78v35e58l 78N32o77v12á41k 4414587192

Ten, kdo u toho byl, je Ježíš. A Ježíš přichází do našich životů i dnes a připomíná nám, co všechno řekl a potvrzuje nám to na konkrétních situacích našich životů...:-)

0/−8
27.4.2013 0:09

R79o97m88a59n 44P42o50l18a40c16h 9350874257855

Ano, psychiatrické léčebny jsou plné lidí, kteří si myslí, že umí komunikovat s mrtvými, s duchy nebo s fiktivními postavami ;-D A víte, jak bezpečně poznáme, že jsou to jen halucinace a bludy? Takoví lidé nikdy v historii lidstva  nepřišli s žádnou informací, kterou by si nemohli sami vymyslet. Například pokud komunikujete se stvořitelem vesmíru, proč vám neřekne, jak vyrobit lék na rakovinu, jak vyrobit fúzní reaktor (neomezený zdroj energie) nebo kde ve vesmíru se nachází nejbližší další planeta, na které je život? Ale nic takového jsme se od věřících nikdy nedozvěděli...

+8/−1
27.4.2013 0:28

P63a91v70e95l 11N84o88v76á30k 4304557192

Halucinace a bludy člověku život kazí, kdežto Ježíš lidem život uzdravuje. A církve jsou plné lidí, ktěří to zažili na vlastní kůži. A na vaše otázky odpověď mám. Rakovinu Bůh uzdraví komu chce - to je jeho plné právo. Neomezený zdroj energie je Bůh sám - hledejte jí u něj skrze Ježíše Krista. A jiná planeta kde by byl život zřejmě není a nebo se o to prostě nemáme starat, protože máme dost problémů sami se sebou.

0/−4
27.4.2013 12:14

R86o94m54a19n 56R82y85b57á46r 8592442558659

:))))

+9/0
26.4.2013 22:34

R62a59d69o85v57a53n 46K42r92h68o84v40s44k39ý 8737299121766

Bych to tipoval, že skončí u islámu nebo satanismu....;-D;-D;-D

+9/−1
26.4.2013 20:42

M67i13l34a55n 55K62a31n58t51o12r 4670487148576

Pěkný příběh. Děkuji. Jenom nechápu ty, kteří popírají některá historické fakta popisovaná v Bibli, jenž se dají celkem jednoduše ověřovat z jiných zdrojů. Např. příběh o Ježíšovi, příběh izraelského národa a další. A pak svědectví těch kolem nás, co my s tím můžeme dělat? Nic. Pokud nejsou vymýšlená, pak ti, jenž se tomu posmívají, nechápou, že nechápou. Tak to bylo odjakživa.

+4/−8
26.4.2013 20:28

R25o40m47a34n 28P89o71l76a19c76h 9920364687775

Historická fakta z Bible by se vešla na jednu stranu, zbytek jsou výmysly a pověry, viz například:

http://polach.blog.idnes.cz/c/189168/Podvrhy-a-smyslenky-v-Bibli.html

http://polach.blog.idnes.cz/c/152165/Vzdelani-nejvetsi-nepritel-viry.html

+9/−4
26.4.2013 20:34

M22i52l21a37n 43K81a76n52t40o17r 4140177638986

a co vy, už jste Bibli prostudoval? Pokusil jste se z toho něco ověřit?

+3/−8
26.4.2013 20:36

R11o43m73a53n 63P37o25l13a91c48h 9110214157895

Jistě, však jsem se stal skalním ateistou teprve po prostudování bible...předtím mi byli věřící ukradení a nezajímalo mě to...dneska jsem přesvědčený, že bible je nejhloupější kniha, jaká byla kdy napsána...

+10/−4
26.4.2013 20:43

M93i56l61a28n 92K53a46n98t89o40r 4140317798726

můžete říci o knize, jenž popisuje určité historické události, že je blbá? Možná může být neohrabaně napsaná, ale důležité je, zdali ten obsah souvisí s historií či nikoliv, že ano? Když vám někdo řekne, hele, stalo se mi tohle a tohle, řeknete mu, že je blbec? A co uděláte pak, když zjistíte za nějaký čas, že mluvil pravdu?

+3/−8
26.4.2013 21:11

R98o39m30a21n 36P72o74l74a13c49h 9710414617185

Ale to nejsou žádné historické události, viz co jsem psal výše..

+8/−2
26.4.2013 21:54

M72i35l32a76n 85K57a82n55t84o23r 4200617118536

já mluvím o těch událostech popsaných v Bibli, např. 2.kniha Mojžíšova atd.

0/−8
26.4.2013 22:21

P42e48t41e57r 52K14o61s27u88t 7845421256288

Su tam aj pekne pribehy a prislovia ktore prakticky zludoveli, takze urcite nieje najhupsia kniha, prave naopak je knihou knih a uz niekolko 10-roci v rade najpedavanajsou knihou sveta, dokonca aj v takom Holandsku.

s tych pribehou prislov dalo by sa vyberat napr. 

nehadz perly divim sviniam, nesudte aby ste raz neboli aj vy sudeny, strom poznas podla ovocia, kto do teba kamenom ty donho chlebom, a pod. nebudem to tu rozoberat.R^

+1/−8
26.4.2013 21:30

P53e21t56r 61S90k37á49c27e14l 6814549929

Studium Bible doporučuji konzultovat s odborníky, např. na www.reformace.cz a četbou "Zápasu o duši". Po proniknutí do všech zákoutí textů a ověření si pomocí od Žalmů bude jasné, proč je nejpřekládanější knihou na světě...R^

+1/−9
26.4.2013 22:43
Foto

H24a25n83a 45R97e25b20e72k31a 70Š10i39a82n18d14e96r 3466463440700

Pěkný večer, pane Kantore,

velmi pěkně děkuji za Vaše názory.

Přeji příjemný večer a jsem v dokonalé úctě, Hana Rebeka Šiander

+2/−9
26.4.2013 20:56

Z38d39e43n37ě60k 28B34e61r35á37n66e86k 2638385876772

Někdo fetuje, aby byl v extázi a někomu k tomu stačí být v některé církvi. Církev dá rozháranému člověku řád a ovládá jeho bytí. Není to nic pro opravdu vzdělaného a inteligentního člověka.

+8/−4
26.4.2013 20:18

M81i90l69a31n 51K96a82n21t26o77r 4820337518716

církev s Ježíšem nesouvisí, Bůh ukazuje člověku řád (třeba desatero) ale člověk má svobodu dělat, co ho napadne, potom ale většinou brečí, v tom lepším případě...

+1/−9
26.4.2013 20:32

J67i45ř20í 32K84i85n49d17l 2468967853217

Pane Beránku, nějak nechápu jak církev cca. 2 000 let ovládá bytí lidí a také nechápu, proč v Boha věří lidi, kteří se zabývají vědou. Nedávno byl v rádiu rozhovor s patoložkou která při zkoumání  zemřelých naráží na věci, pro které nemá vysvětlení a jak uvedla je věřící. Ti všichni si nechají tedy ovládat své bytí a  podle vás se tedy nejedná opravdu o vzdělané a inteligentní lidi ?

+2/−8
26.4.2013 20:53

M94i42c43h52a29l 79R25y29b71a 9542760222288

Paní autorko, všiml jsem si, že ve vašich příbězích vede cesta k B-hu přes špatný duševní stav.

Nedomníváte se, že by to mohlo svádět k závěru, že "uvěření" je jenom pokračováním psychických problémů?

+12/−5
26.4.2013 20:01

Z41d56e32n21ě81k 45B10e19r63á69n30e75k 2418535126382

Ano, cesta k Bohu opravdu vede přes špatný duševní stav.

+7/−3
26.4.2013 20:18
Foto

H74a54n72a 45R40e12b49e76k73a 58Š12i17a32n98d23e68r 3976133520380

Pěkný večer, pane Beránku,

možná je to tak, jak je to popsané v Bibli - musíme jako lidé dojít na konec svých sil a svého snažení, abychom ztroskotali na vlastních silách a dospěli k názoru, že B-h nám dává nový život, naději, šanci a záchranu zdarma. Z tohoto hlediska je to správně.

Přeji příjemný večer a jsem v dokonalé úctě, Hana Rebeka Šiander

+3/−9
26.4.2013 21:03

M27i95l63a60n 84K11a41n72t22o75r 4860357238896

může to mít logiku. Je to podobné, když vjedete autem do slepé uličky, narazíte do zdi a možná se vám v hlavě rozsvítí.

+2/−8
26.4.2013 20:33
Foto

H96a98n14a 76R87e39b16e54k46a 32Š42i91a86n63d55e61r 3776373100720

Pěkný večer, pane Rybo,

děkuji za Vaši otázku.

Já si myslím, že svědectví, která tu zveřejňuji jsou i o lidech, kteří na tom byli velmi dobře a dopracovali se přes jiná náboženství, bojové sporty až ke špatnému stavu. Zkuste to vzít takto: To, co lidé zkusili, aby získali svobodu a našli to, co hledali, je nakonec zotročilo. A pak, když se sami přesvědčili, že tudy cesta nevede, začali hledat jinde... A došli až k Ježíši Kristu, kterou uviděli jako vrchol své životní cesty a svého hledání. Dalo by se říci, že našli.

Přeji příjemný večer a jsem v dokonalé úctě, Hana Rebeka Šiander

+3/−9
26.4.2013 20:55

M20i77c89h21a59l 38R70y76b64a 9962710752938

Připouštíte možnost, že přijetí Ježíše Krista není ve skutečnosti vrcholem životní cesty, ale jen dalším zákrutem v bludišti?

+10/0
26.4.2013 21:20

R41o11m23a63n 30P25o23l31a71c58h 9400284917245

To je typické. Křesťanští náboráři číhají jako vlci na lidi, kteří jsou fyzicky nebo psychicky na dně - alkoholici, narkomani, bezdomovci, ...Některé sekty své členy schválně na to dno přivedou, spánkovou deprivací, zahltí je prací, nedostatkem jídla...a v okamžiku, kdy jejich mozek funguje na 20%, nabídnou jim Ježíše ;-DRv

V podstatě to lze přirovnat k sexuálnímu zneužívání. Silnější jedinec se vrhne na někoho, kdo se neumí bránit. Doporučuju knihu od Stevena Hassana - Jak čelit psychické manipulaci zhoubných kultů, tam jsou tyto praktiky pěkně popsané.

+12/−6
26.4.2013 20:01

M76i26l60a97n 59K35a49n79t28o18r 4910267588686

pane, to jsou historická fakta, to si vyřiďte s těmi, kteří to zachytili v Bibli, mimochodem, víte, že mnohé se dají ověřit?

+4/−8
26.4.2013 20:35

P39a89v48e60l 65N97o54v61á41k 4964567222

Nepochopil jsem, proč nejdříve mluvíte o křesťanech a pak hned přejdete na nebezpečné sekty...to jsou dvě velmi různé skupiny... My křesťané hledáme co lidé potřebují a pomáháme jim s tím. Sektáři mají svojí představu jak lidem pomoct a vnutí jim jí aby vyvýšili sami sebe.

+2/−8
26.4.2013 21:32

R85o50m48a29n 59P92o66l24a92c59h 9140984217505

Nebezpečné sekty jsou i ty křesťanské...a když nějaká sekta přeroste, tak se ji začne říkat církev :)

+8/−3
26.4.2013 21:56

P54a61v81e15l 70N14o65v54á91k 4814207782

Evidentně mluvíme každý o něčem jiném :-(.

0/−8
27.4.2013 0:00

M61i93l69a24n 83K62l50o46u48č97e41k 3980585988597

Evidentně nevyrovnaný jedinec, typická chudinka, kde ukřižovaný žid může, ale nemusí být poslední zastávkou.

+9/−4
26.4.2013 19:52

M44i74l78a85n 49K49a25n53t91o78r 4360357528556

to ještě neznamená, že takový jedinec nemůže věřit tomu, co je a nevěřit tomu, co není, nebo myslíte, že pouze zdravý člověk může věřit tomu, co je a nevěřit tomu, co není?

+2/−8
26.4.2013 20:38
Foto

H40a58n65a 18R79e40b71e54k78a 75Š50i57a74n11d55e30r 3826553710540

Pěkný večer, pane Kloučku,

když jsem téměř umírala, Ježíš mi zachránil život. Jsem tedy velmi vděčná, že mi tento ukřižovavný a vzkříšený Žid, Ježíš z Nazaretu, zachránil a dal mi novou šanci.

Přeji příjemný večer a jsem v dokonalé úctě, Hana Rebeka Šiander

+2/−8
26.4.2013 21:00

R31o79m23a94n 70R39y46b50á76r 8442562368979

no nazdar :)))

+10/0
26.4.2013 22:30



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.