Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Čistě zvědavá technická otázka bez úmyslu škodit: Co to měla paní sousedka za zvonek, že šel použít bez elektřiny?

2 1
možnosti
Foto

Zřejmě asi ten co je napojen do systému v domě, tam proud šel. V činžáku zcela obvyklé.

6 0
možnosti
Foto

,,Kam až jsou schopni lidé z Generace Z zajít?". Inu kam. Až ke svému zániku, což je údělem všech generací. Jen jedno z hesel je až věčné: ,,Mládí vpřed! Vzadu je práce";-D

8 0
možnosti
Foto

A ještě jedna reakce a to na vaši poslední větu. Když mi bylo 25, bydlel jsem chvíli na ubytovně SSŽ v Praze na Jižním městě. To bylo peklo, o kterém píšete. To byl dům, kterému se Veřejná bezpečnost přímo programově vyhýbala. Tam se kradlo denně. Když okradli i mne usoudil jsem, že nastal čas se přestěhovat...

1 0
možnosti
Foto

Když jsem byl mladší, o hodně mladší, ještě mladší než vy, tak jsem se v zaměstnání držel zásady "Problém, který se sám nevyřeší, není hoden tvé pozornosti" ;-D

3 0
možnosti
Foto

Já se této zásady držím celý život.

0 0
možnosti
Foto

Zaujal mne titulek, protože jsem do této chvíle nevěděl, co je Generace Z. Já totiž patřím do generace 65+ Zatím ale dobrý. Jsem schopný zajít docela daleko. Nejenom tady na blogu, ale včera jsem měl naměřeno přes 28 tisíc kroků. No a když nejde elektrika u nás, tak taky nedělám nic. Proč? Protože u nás v městě vypadává docela často. Často v nejmíň vhodný okamžik, ale my jsme už zvyklí, takže čekáme, až to zase nahoděj ;-)

0 0
možnosti
Foto

Viz.:

Nejen z Ferdova slabikáře

2. 08. 2022 11:17:47

Q,R,S,T - kozy vezte, X,Y,Z -jen za peníze (O.Sekora). Dnes něco o generacích X a Z. I o ,,nečem“ i ,,někom“, ba i lecčem jiném.

Zdroj: https://jiroudek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=790138;-)

0 0
možnosti
MB

Dobrý blog. V podstatě Esej na téma- "Problém". Kdysi jsem dumal, existuje pořád. Otázka, jak s ním naložit. Třeba tak, že jej nadělím druhým. Klasika auta ve sněhu. Odhážu si a zahrabu to vedle. Své potíže řeším tak, že je vyprodukuji druhým ... Častý model.

Co to vůbec je za pojem - Problém? Zřejmě jakási překážka. Na cestě, k cíli. Prostě, překáží to. Možnosti mám kopec. Neřešit to - utřepe se to nějak samo. Nebo aktivně vyřešit. Logicky, kdo se nikam nesune má čas - neřeší to. Mnohde, ani čas pro něj nehraje roli- nemá žádnou cenu. Problém řešený? = Problém odstraněný. Mé poznání? Prakticky každý je řešitelný. Jeho eliminací je člověk povzbuzen a zatvrzen - Jde to. Problémy pak vlastně, ani neexistují ... !

Závěr- Až se vyřeší peripetie jedna?, zjeví se druhá. Člověk už ani nežehrá> Zbytečná energie. Lépe ji vložit do skutečna. To celé se mu stane stylem života. Naprostý normal, norma. Jó bývale mladší na půdě? To by bylo jiné. Huráá ! Mařko, chvála bohu vypnuli proud.Co tady budeme dělat ? Chvála problémům, jsou kořením života ... :-)

2 0
možnosti
RK

Na tak jste si z té bublinky mlabydl dých lidí, kteří jsou v najemním bydlení zageneralizovala na celou generaci ;-). Dost možná, že měli kvůli tomu výpadku super večer a problém by začali řešit, až by si chtěli udělat kafe ;-). No, ale hned je téma si trošku postěžovat ;-).

6 4
možnosti
MB

Přesně tak.Prostě kávu přeskočili a rovnou někam skočili. Znavení čuměli na televizi v mobilu. Ve svém mládeneckém bytě měl jinou vizi. Pojistky vypínat cíleně! Věnovat se návštěvnici. Nějaké to mládežnici, později své ženě! Dnes již ppojistky nevypínám, jó vzpomínám ... :-)

2 0
možnosti
MB

Paní Jandová, Vy jste nepochopila, že autorka nepíše o tom, že dvě hodiny nejde proud, ale o tom, že mladým sousedům to sice vadí, ale řešení sami hledat nebudou. To raději budou potmě a čekat, až to za ně někdo udělá. Smutné zjištění. Hlavně pro budoucnost téhle země.

Stupiditu vidím tedy jinde než u paní, kterou napadáte.

21 3
možnosti
RK

Další odbornice na celou mladou generaci ;-)

2 10
možnosti
Foto

Celé dvě hodiny?8-o Vážně??8-o8-o No hlavně, že jste to přežili.:-/

Není vám ani trochu trapně toto psát v době, kdy na Ukrajině jsou díky ruským zločincům bez proudu miliony lidí? Asi ne, co? Ale hlavně, že už vám jde wifina a mohla jste nás obdařit další stupiditou.

1 28
možnosti
Foto

Upřímný projev dvou minut nenávisti, produkované nejméně čtyřiadvacet hodin denně. Nikoli však autorčiny:-P

9 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 20,97
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->