Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Me nejvice dostalo to, ze autorku sokuje, kdyz ji nekdo daruje svou vyhru.

Ja tedy darky posuzuji dle toho, jakou maji cenu pro me (jako pro obdarovaneho) a je mi uplne jedno, za kolik je poridil darce - jestli za 10 000, nebo za 1 000 nekde ve vyprodeji, nebo to ziskal jako vyhru.

Jak by se autorka tvarila, kdyzy neldo vyhral 100 000 ve Sportce, a z teho vyhry ji koupil neco, co ma rada? Taky by byla v soku, ze jde vlastne o darek z vyhry a byla by zklamana? A pokud by v soku nebyla, tak jak se to lisi od situace, kdy by stejny darek nekdo vyhral primo?

3 0
možnosti
Foto

Pár dárků, které byly totálně mimo můj vkus, jsem už taky dostala, ale časem se to dá k dobru jako vtipná historka.:-)

Dodnes si dělám legraci z manžela, který mi kdysi (ještě za svobodna) na mé přání sexy noční košilky, koupil u Vietnamců bavlněnou, dlouhou pod kolena a se zapínáním až ke krku za 99,-;-D

2 0
možnosti
JN

No ja myslim, ze to manzel myslel tak, ze ta obycejna kosilka se razem stala sexy, kdyz jste si oblekla na sebe prave Vy.

Tj. byla sexy pro manzela i kdyz holt ne pro Vas. A za to se prece zlobil nemuzte .... tedy pokud nejste autorka blogu.

1 0
možnosti

J43a68n 25Š38e27s88t23á39k

29. 12. 2022 10:34

Sice v podstatě zbytečný článek, protože kdo má všeobecný cit pro situaci, tak tenhle výčet nepovedených dárků nepotřebuje, a ostatním to stejně nepomůže. Autorka udělala ovšem chybu, že byla příliš osobní, takže se do ní pouští všichni charakterově neochvějně silní, jako třeba hned nahoře pan Hons s výrokem "... tak to bych doma mít nechtěl." Ovšem článku nelze upřít to, že vyvolal vskutku zajímavou diskusi.

1 0
možnosti
ZH

Z54d48e20n92ě97k 66H80o50n47s

29. 12. 2022 8:58

... tak to bych doma mít nechtěl.

3 0
možnosti
TS

No, nezlobte se, ale přijde mi, že paní autorka je poněkud... nevděčná a lehce povrchní osoba. Ano, asi půlka ze seznamu jsou dárky, ze kterých by ne každej hopsal nadšením, ale je třeba zohlednit, kdo je dává a s jakým úmyslem. A ohledně ohmataných knih... to mě dostalo do vývrtky. Je známo, že existují třeba antikvariáty. Já třeba preferuju ohmatanou z antiku. Je na ní poznat, že už se někdy někomu líbila a třeba se k ní opakovaně vracel.

4 0
možnosti

S tím antikvariátem jste to snad nemyslela vážně. Pokud někdo shání třeba vzácné vydání, ok, ovšem tady šlo o ošudlanou novinku. Víte, i přečtené noviny už nemají ten šmrnc.

0 4
možnosti
PN

No, ne všechno, co jsem dal manželce, se povedlo. Ale máme se rádi už mnoho let a nějaký ten nevhodný dar hodíme za hlavu. Umíme totiž rozlišit, co je důležité a co ne. A to jsem párkrát něco slíbil a trvalo mi to pár let.

3 0
možnosti

Věčně nespokojená, ubrblaná, negativní, sebestředná, nesnesitelná ženská. Nedivím se, že věčně sama, bez chlapa. Kdo by s něčím podobným vydržel?

11 0
možnosti
KT

Křesťanskou lásku madam cestou někde potratila.

3 0
možnosti
ZB

Tak jsem si přečetl víc blogů dozadu, a musím konstatovat, že jsem životu vděčný, že vás nemám ve svém okolí. Zkuste někdy napsat i o něčem co vás potěší.

8 0
možnosti
MB

Taky jsem čekala, že spoustě let v nemilovaném Ústí, bude blog "Jsem šťastná, jsem v Praze, splnil se mi sen"

0 0
možnosti
ZB

Panebože, neskutečné nesmysly. Ano, negramotnému kuru domácímu je asi nesmysl dávat knihy. To by vaše okolí mělo pochopit.

Jinak nic z toho co popisujete by třeba mě nevadilo. Spoustu toho potěšilo. Třeba přečtené knihy miluju. Nevšiml jsem si, že se očtou. 8-o

1 0
možnosti
MR

M91i40c23h26a61l 33R98ý75ž

28. 12. 2022 10:56

Vám musí být radost kupovat dárky ;-D

8 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 17,24
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->