Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P44e34t48r 93M27a22n62d84a

23. 9. 2022 6:35

Je to daň za centrum. Tu ulici znám velmi dobře, působil jsem tam víc než 15 let. Bydlet bych tam nechtěl.

0 0
možnosti

Všechno má svá pro a proti, autorka se musí rozhodnout čemu dává přednost, zda mít v blízkosti možnost vše nakoupit nebo bydlet v zeleni. Pokud dává přednost zeleni, pak si měla vybrat jiné části Smíchova, např. Hřebenka, Černý vrch nebo Malvazinky! No jo, ale tam zase nejsou nákupní centra, že? Na Andělu je vše, nákupní centra, spousta dalších obchodů, občerstvoven, důležitá dopravní křižovatka, ale stinnou stránkou toho je, že to tam přitahuje ten největší lidský póvl.

3 0
možnosti

A důvodem toho stěhování bylo co?

Finance, sousedské vztahy nebo zásada "změna je život"?

1 0
možnosti
Foto

Při mých občasných návštěvách Smíchova se mi zdá, že se úžasně změnil k lepšímu, hloubavý pohled autorky prozrazuje, že je to pořád ten starý dobrý Smíchov z dob mého mládí, kdy přestěhování ze Střešovic do ulice J. Plachty byl sociální Armagedon.

Jen ta genderová kvalifikace močících se mi jeví trochu nespravedlivá - znám dámy /ano, dámy!/, které bez velkého ostychu vykonají potřebu pod chodníkem mezi zaparkovanými auty, o labilním trávicím traktu nemluvě.

3 0
možnosti
Foto

Trochu bych vás popravil. To co cítíte z pivovaru opravdu není chmel protože to je zcela nepodstatná složka, ale slad. A nabízet Staropramen milovníkům piva, no to opravdu raději ne.

3 0
možnosti
Foto

Ale tak na popravu to snad není. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Na Smíchově je zeleně dost, i když nejsou stromy v ulicích. Je tam nábřeží, náměstí 14. října, Portheimka, a kdyby ani to nestačilo, je tam zahrada Kinských, park v Kartouzské, Dienzenhoferovy sady, Santoška, Paví vrch. A je tam i spousta zeleně ve vnitroblocích.

5 0
možnosti
Foto

Tak autorka vždy hledá spíš mínusy, než klady.:-)

2 0
možnosti
Foto

Zajímavé čtení, pěkná fota. Díky našim mladým znám důvěrněji jiné části Prahy, všechny na "pravém břehu", tudíž Smíchov mezi nimi není. Upřímně: nejsem si jist, že by se mi tam líbilo. Snad bych si zvykl.

2 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 17,24
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->