Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Čtu zprávy z různých zdrojů, nejen ony původem z válečné propagandy ČT. Lžou obě strany, u té české mě to mrzí víc. Přiznávám, co řekl Duka nevím. Ale vím, že hysterie a dodávky zbraní válku jen prodlužují. Oslabování EU je v zájmu USA. A dělají pro to vše. Rv

0 4
možnosti
MN

M38i19l68a54n 88N95e41t66r45h

29. 4. 2022 16:37

Poněkud jste to zmotala. Jistěže agresoři jsou zločinci, ale nic to nemění na tom, že byli objektem vymývání mozků, šikany atd. Na jejich místě byste se chovala stejně. Bohužel to je spirála násilí. Výstižně to řekl na adrresu Rusů ukrajinský odstřelovač:"Udělali jste z nás vrahy".

0 3
možnosti
RP

Kardinal Duka rad povida a povida. Vsichni jsou obeti Kremlickaru. Ale kdyz vlastni manzelky telefonuji Rusakum, aby znasilnovali Ukrajinky a nalezite se pritom chranili, tak to uz je cosi o nature naroda. "Kakaja kultura, takaja natura. Kakaja natura, takoj narod - sovjetskij."

0 0
možnosti
JF

J98i93ř87í 36F90i73a44l90a

29. 4. 2022 12:03

Kardinál Duka se asi opravdu nevimco. Válečné zločiny se nedají nijak omluvit. Nic na tom nemění fakt, že se jich dopustila zatím každá armáda v každém konfliktu.

Autorka ovšem vůbec nechápe samotný pricip armády. Za vojáky jsou opravdu zodpovědní jejich velitelé. A jestli s tím autorka nemůže souhlasit, je celkem jedno. Vojáka, který se dopustí znásilnění to nijak nezbavuje viny. Naopak, velitel, který ho nepotrestá se tímstává spoluviníkem. Atd atd.

Kařdopádně samotná invaze není vinou těch řadových vojáků, ale právě velitelů. V podstatě toho velitele, který dal rozkaz.

1 0
možnosti
MK

Voják je povinen odepřít splnění rozkazu nadřízeného, spáchal-li by jeho splněním trestný čin.

0 0
možnosti
JF

J24i69ř40í 39F32i66a63l50a

29. 4. 2022 11:56

Tak to někdy ve válečné stavu zkuste.

1 0
možnosti
MM

Myslím že ste nepochopila ani vy, ono vojákú se jaksi nikdo neptá, zda se chtejí zúčastnit invaze, spíš je jim přikázáno, že jdou "chánit Ruské občany utláčané v zahraničí." Jak se pak vypořádají s realitou je už ve hvězdách.

2 6
možnosti
Foto

Někteří se ale zúčastnit nechtějí.

1 0
možnosti
VT

...jak vidno, výše postavení se mnohdy s inteligencí nesnoubí...a zde to pan kardinál opravdu přehnal. K takovému závěru je možno se dobrat jen šílenou zkratkou, bez jakéhokoli dalšího vysvětlování, hlukokého rozboru a odůvodnění to není možné. A už vůbec také ne bez pojmenování činů pravými jmény a zdůraznění odpovědnosti za své činy. [>-]

11 1
možnosti
JP

J73i19ř44í 55P35a64z14u74r

28. 4. 2022 9:26

Dostal zadání....

7 1
možnosti
SL

Třeba by zrovna jemu znásilnění nevadilo a "nastavil by druhou tvář".:-)

A po ukončení by politoval dotyčného agresora a dal by mu rozhřešení :-P.

Vždyť ten voják to nechtěl dělat, jemu to nařídila armáda ;-(.

4 1
možnosti
MS

Napsala jste to přesně.

13 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,45
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->