Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J14a31n 15D11o62u98š90e71k

4. 4. 2022 16:07

To jsem rád, že to dobře dopadlo. :-) Nedivím se, že nechcete druhou dávku., Ani já bych ji v takovém případě nechtěl. Jste typickým člověkem který se musí spoléhat na stádo.

0 0
možnosti
Foto

Držím palce, aby bylo lépe. Já jsem šla na vakcinaci Jensena ( jednorázovka JohnsonandJohnson) a po 14 dnech vakcinace mám už půl roku nateklý krk a hlasivky a nikdo, ani ORL, neví, co s tím...

Jsem v důchodu, takže mluvit mi stačí chvilku - být zaměstnaná, chci pracovní neschopnost a nejspíš i k vzhledem k té nemluvnosti asi i nějaký invalidní důchod. Nebo nějaký příspěvek. Teda být zaměstnaná.

Nejsem výžirka. Jen už od října chraptím a krk mě bolí .

2 0
možnosti
Foto

Stěžujte si tomu, kdo Vám Jensena poradil.

0 0
možnosti
Foto

Držte se, vůbec Vám nezávidím. Mám tu kliku, že v mém okolí jsou všichni i ve starším věku ve stavu kdy očkování pomáhalo. Doufám, že i ve Vašem případě bude líp.

5 0
možnosti
Foto

Takové následky má nejspíše na svědomí špatná životospráva a nevyrovnaný duševní stav.

Pěknou vyrážku ale můžete dostat i po anopyrinu a celé řadě dalších léků.;-(

0 0
možnosti
Foto

Lituji vás a soucítím s vámi. Oceňuji vaši odvahu vyjít s tak intimním problémem na světlo a i to, že jste s tím počkala na dobu, kdy už covid téměř odezněl. V

2 0
možnosti
Foto

Karmu jsem dal. Lituji Vás. Ne vždy platívá, že co tě nezabije, to posílí. Člověk co ,,kus", to originál. A nemalou roli hraje u každého jedince i psychika. Vím to i dle sebe, i nejbližších členů rodiny.

0 0
možnosti
Foto

Dočetl jsem to až do konce a soucítím s vámi. Děs a běs. Já jsem se nechal očkovat 2x a to jenom proto, abych mohl cestovat po světě a jít na fotbal do Edenu. O 3. dávce vůbec neuvažuji tedy pokud to nebude zase nutné v souvislosti s cestami do zahraničí. Předpokládám, že Polsko a Slovensko zvládnu bez očkování, ale jsem zvědav na léto a na podzim, kdy plánuji dovolenou v Chorvatsku a v Turecku. Tedy budu-li živ a zdráv

0 0
možnosti
PC

Zatím je známo 1000 nežádoucích vedlejších účinků této "vakcíny" včetně úmrtí. A to se ještě neví, jaké budou ty dlouhodobé.

1 0
možnosti
AL

Já zas vím o jednom nežádoucím vedlejším účinku neočkování. Smrt na covid dvou víceméně zdravých šedesátníků, předtím v plné síle.

6 0
možnosti
Foto

Případů, kdy vakcína způsobí demonstraci různých (do té doby jen potenciálních) problémů, je celá řada. Tak to prostě je. To ale může udělat i covid. Proto, pokud mutace covidu není nějak nebezpečná, lepší se neočkovat.

Důvodem, proč někteří lékaři nedoporučují očkování hlavně u dětí a mladých, je riziko rozvoje autoimunitních reakcí a nemocí. Týká se RmA vakcín.

1 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 17,24
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->