Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Za účast na tomto protestním shromáždění vás chválím. R^ Se Zemanovou hroší kůží už však nic nepohne a svůj mandát doslouží až do konce. Když mu hned po začátku okupace Ukrajiny nezlámala vaz jeho role "užitečného slabomyslného", kterou sehrál pro Putina, teď už se politická vůle pro jeho odvolání nenajde. Takže on může až do úplného konce pokračovat v tom, co ho baví nejvíc - naštvat co nejvíce lidí. A co je nejhorší, pořád se najde dost těch, kteří ho budou i nadále obhajovat.:-/

0 0
možnosti

J67a20n 39R40á75ž

1. 4. 2022 10:30

Dosud jsem byl při hodnocení i kontroverzního jednání prezidenta Zemana hodně zdrženlivým, protože je to přece jenom prezident republiky, jíž jsem občanem. Záměrně jsem nehodnotil a nekomentoval veřejně jeho postoje k Rusku, k Číně, či zahraniční politice vlády a pod. neb si myslím, že mi to nepřísluší.

Ovšem omilostnění Baláka je jiná kategorie. To je bezprecedentní facka nejenom justici, ale také všem občanům, kteří ještě věří v zásadu rovnosti všech před zákonem bez ohledu na společenské, či profesní zařazení. Podle známých informací, dal Zeman Balákovi milost 3 dny po vyhlášení rozsudku, tedy v době, kdy nemohl znát písemné vyhotovení jeho odůvodnění, nekonzultoval úvahu o udělení milosti s ministerstvem spravedlnosti, což i když to není jeho povinnost, tak se to vždy před udělením milosti dělá a parametry milosti vůbec neodpovídají důvodům, proč se institut prezidentské milosti v našem systému dělby moci stále přetrvává. Toto jednání mne ta rozzlobilo, že toto jednání prezidenta si dovolím nazvat zločinem proti demokracii, kterým dal veřejnosti jasný signál, že jeho charakter je roven bezcharakternosti komunistických papalášů minulého režimu.

Je načase změnit systém udělování milosti i amnestie tak, aby to nebyl výlučná pravomoc prezidenta, ale oba tyti akty vyžadovali kontrasignaci minimálně ministra spravedlnosti.

4 0
možnosti

víte, jak je to o té vařící se vodě. ti lidi z okolí prezidenta budou tak zdiskreditovaní, že jejich další profesní nebo veřejné uplatnění si dovedu představit jen horko těžko

0 0
možnosti

Peníze se neztrácejí, přelévají se pouze z kapsy do kapsy. Pokud se do těchto, kožených kapes nebudeme chtít podívat, nepodaří se nám z naší krásné České republiky korupci nikdy odstranit," vzkázal účastníkům Fóra Zlatá koruna v červnu 2011 Miloš Zeman.

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/akci-ciste-ruce-zhatila-justice-a-policie-rekl-zeman-na-foru-proti-korupci.A110614_093041_domaci_hv

2 0
možnosti

No, to je nádhera! Jen se ptám - kde jsou demonstrace typu "Vypískejme ...", tzn. všechny politiky, kteří škodí této zemi? A že jich opravdu tedy není málo!

6 0
možnosti

Můžete to zkrátit na vypískejme všechny politiky.

Pokud některý z nich neškodí, znamená to, že bere peníze za nic. ;-D

0 0
možnosti

Ve zcela Orwelovském duchu si chvilkaři po delší době užili svoje minuty nenávisti. Dokonce u toho dle autorky někteří/některé osobně trpěli/y a riskovali/y hroznou chorobu. Jistě, ta amnestie je nefér ale nosit kvůli tomu transparent "Nelze normálně žít ...."?

7 5
možnosti

A vám je příjemné žít ve státě, kde to zásluhou prezidenta vypadá jako v banánové republice?:-P

0 0
možnosti
Foto

Zeman jasně řekl, co si o řvoucím davu myslí, že se mu zásadně neustupuje.

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/nebudu-ustupovat-rvoucimu-davu-rev-pouzivali-neandrtalci-rekl-zeman.A141226_095428_domaci_kop

Vy do politiky asi jít nechcete, ale také připomínám, že účast Ivana Bartoše na hulákající demonstraci s velmi podivnými lidmi znamenala téměř jeho konec v politice.

6 2
možnosti

To, že Zeman jasně řekl co si o tom myslí ještě neznamená, že zase jen senilně neblekotal své arogantní a nenávistné plivance, mířené dnes už mimo Hradu naprosto všem. I svým ovcím, kterého kdysi zbožňovaly a mnohé ve svém fanatismu dosud stále zbožňují.

4 1
možnosti

Výmluvy Karla typu, že Franta také házel kameny na vlak, jsou na úrovni malých dětí. :-)

3 5
možnosti

Ta milost je bezesporu přes čáru, to nikdo neobhajuje...já jen podotýkám, že je úsměvné, že to kritizují mnozí, kterým úplně stejné věci u předešlých prezidentů nevadili ;-)

9 0
možnosti
Foto

Čtyři sta demonstrantů v milionové Paze -a mezi nimi velká část zvědavců? To se máte čím chlubit. Počkejte si, možná budete koukat - a asi to nebude dlouho trvat... (Lidé jsou už pěkně naštvaní. M. Zeman není první prezident, který dal milost komu chtěl (podle vlastního uvážení:-() Vzpomeňte na V. Havla., i jeho milosti odsouzeným vyvolávaly rozpaky. Zapomněla jste? :-/

12 7
možnosti

To víte, mnozí trpí selektivní ztrátou paměti ;-)

4 2
možnosti

Ne, já věřím, že vždycky se dá něco dělat. Vždycky je možná změna. Ostatně fakt, že naším premiérem už není podnikatel bez zábran Andrej Babiš, ale profesor Petr Fiala, o tom jasně vypovídá.

Zdroj: https://siander.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=785677

ano, k té změně došlo normální pocedurou parlamentní demokracie, které se říká volby.

Ke změně na postu prezidenta také dojde za rok normální procedurou, kdy mu skončí mandát. Jestli si myslíte, že ke změně dojde dřív, tak ste poněkud naivní. Pokud tedy vynecháme možnost úmrtí nebo stavu celkové paralýzy. Zeman sám neabdikuje a pro odvolání parlamentem nejsou zákonné důvody, i když si o jeho vládnutí můžeme myslet cokoliv

4 1
možnosti

Různých abdikací jsou plné učebnice, pokud drtivá většina lidí vyjadřuje přání, aby Zeman abdikoval a vyzívají ho i komory parlamentu včetně části opozice, pak by soudný prezident vyslyšel vox populi.

Zeman už nežije v realitě, ví jen to co mu Hradní okupanti nakecají a ani to už dlouho neudrží. Takže ta Hradní soldateska by mohla poradit Zemanovi: "Miloši abdikuj, ať už nás rychle odsoudí a půjdeme tak sedět o rok dřív a dřív nás pustí."

4 2
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,45
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->