Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IB

Chápu, že je autorka znevýhodněna, je to velký problém nejen zdravotní, ale i psychický, ale nemůže očekávat, že celý svět bude omezen kvůli minimu pacientů, jako je ona sama. Kdybych byla pacient jako paní autorka, tak opravdu důsledně nosím respirátor(chrání mně, nikoliv tebe), dobře si rozmyslím, kam a v jakém čase jdu, abych se nesetkávala s davem, pokud jsu nakupovat, desinfikuju sebe a můžu desinfikovat i madlo vozíku nebo košíku a může mi být jedno, jestli se předtím někdo desinfikoval nebo ne. Zůstala bych na HoF, pokud mi to mé zaměstnání dovolí a pokud ne, požádala bych v době kulminace nákazy svoji praktickou doktorku o nemocenskou. Pokud ani to nezabere, a nakazím se, zbývá terapie monoklonálními látkami. Ochrana není v tom, jestli někdo jiný nosí zakrytá ústa. Snad to bylo i dostatečně zdůrazněno, že respirátor je od toho, aby chránil jeho nositele. A možná bych si zjistila, jestli jsem se s virem nepotkala, aniž bych to zaznamenala - třeba ty protilátky. A vlastně by mně zajímalo, jak řešila autorka období pandemie běžných chřipek, případně nedávné pandemie ptačí chřipky, kolem které byl taky pořádný humbuk?

10 4
možnosti
MK

Soucítím s Vámi, ale pokud považujete idnes, novinky i lidovky za seriozní zpravodajské weby, tak Vám nepomůže ani putýnka svěcené...

11 0
možnosti
Foto

Rouška i respirátor je k ničemu. Protože to škodlivé co tělo dechem vyloučí, respirátor zachytí a vy to vdechujete zpět. Nejlepší lék k posílení imunity je chodit pravidelně i několikrát týdně ven do přírody bez roušky. Třeba si koupit vitamín D

4 7
možnosti

Psát umíte. Umíte i číst? Umíte chápat text, nejen číst písmenka?

Já se občas nedivím lidem, co pokládají odpůrce očkování za hlupáky. Stačí si přečíst něco podobného co jste vyplodil Vy.

12 3
možnosti
Foto

Vy jste posnídala vtipnou kaši, přiznejte se ;-)

3 3
možnosti
Foto

Na rozdíl od těch desetitisíců, kteří léčili covid na JIPkách, nebo dokonce umřeli, jste zvýhodněná tím, že o svém tělesném nedostatku víte. Kdyby naše zdravotnictví zjistilo v jakém stavu se nachází imunitní systém občanů, mohlo by se soustředit jen na ty rizikové a u těch ostatních nechat covid prodělat jako obyčejnou či těžší chřipku. Domnívám se, že by to bylo nejen rozumnější, ale i mnohem lacinější než tohle otravování celého národa.

3 4
možnosti

A zjišťovat to bude z křišťálové koule? Musíte počítat se dvěma věcmi.

1) Medicína má své faktické a finanční limity, co může o člověku zjistit

2) Naše vláda má své limity, co dokáže zorganizovat

Když odečteme staré, tlusté s diabetem a problematické jako autorka, spousta lidí umřela či měla poškozené plíce/srdce aniž by to mohl kdokoliv očekávat. Skutečně máme omezené možnosti jak zjistit jak to koho zasáhne. A to se netýká jen covidu, ale praktický všech nemocí. Přechodíte/nedoléčíte za život desítky či stovky viroz bez problémů. No, a poslední přechozená Vám způsobí zánět srdce a zabije Vás.

10 1
možnosti

Předpokládám, že podobný průšvih by pro Vás znamenala stará, známá chřipka.

I když se Vám to nelíbí, nikomu se nechce omezovat kvůli několik promile problematických lidí. Já plně chápu Váš postoj. Ale chápu i myšlení lidí, kteří jsou z toho všeho už unavení.

6 1
možnosti
MB

Nechápu, co řešíte. Vy respirátor máte, předpokládám, že perfektně utěsněný a správnou velikost, vy jste tudíž chráněná a ostatní vám můžou být ukradení.

9 5
možnosti
Foto

Jak ohrožují neočkovaní ostatní? Ohrožují maximálně sami sebe. Nezaměňujte očkování s bezinfekčností jak nám je lživě podsouváno.

10 9
možnosti
MH

Tím, že mají větší šanci se dostat na ARO nebo JIP. S očkováním se ta šance snižuje. Svojí bezohledností se nenechat naočkovat mohou pak na ARO nebo JIP blokovat místa pro pacienty, kteří je budou potřebovat.

7 2
možnosti
JH

Já teda vůbec nevím jak covid funguje a jak se přenáší. Kde autorka bere informace nevím. Z dostupných zdrojů vím že hodně se šíří venku na trzích, hlavně když pijete svařák. Nebo se šíří víc v noci než ve dne. Určitě se nešíří v nákupním centru. Tam se mu nelíbí.

8 4
možnosti
Foto

Vláda vůbec neví kde se covid šíří, protože neprovádí trasování. Jak jsem se sám přesvědčil. Opatření, omezení střílí od boku.

5 2
možnosti
MH

Je mi líto, že jsi chronický pacient. Ale Covid mám na háku. Očkovat jsem se nechal, protože mě donutily okolnosti, nikoliv z obavy o své zdraví. Mám to štěstí, že nebývám nemocný, s nachlazením k doktorovi nechodím. Je mi 54,a u lékaře jsem byl naposledy ve svých třiceti letech. Po očkování mám už třetí týden teploty, bolesti v krku, rýmu. Naštěstí jsem už velký kluk, takže zatnu, a vydržím. Píšu ti, jen ať máš pohled z druhé strany. Sportu zdar.

6 5
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,46
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->