Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

R42a55d41e39k 82K26o84h16u29t

3. 12. 2021 23:12

Jste pichla do vosiho hnizda...

5 0
možnosti
RK

R89a90d34e91k 70K92o45h40u10t

3. 12. 2021 23:11

No a kdybyste potkala ve kšeftě osobu, co své známé sdělí, že má covid... Zážitek z minulého týdne...

3 0
možnosti
RK

R80a98d76e42k 84K25o83h72u71t

3. 12. 2021 23:08

Samy odborník co vi že ockovani k ničemu, respirator k ničemu. Dokonce jedna paní doktorka celkem oplusovana prohlásila že bude epidemie asi po očkování. Nejspis to psala pod vlivem... A kecy o nějakých zlatých rouškách apod. Samý inteligent arogantní egoisticky.

3 3
možnosti
Foto

"Většina lidí, co jsem kdy potkala, tak nosí respirátor tak, že ho má pouze přes ústa."

/To jsou ti očkovaní.

1 0
možnosti
MK

To, že jste covid dosud neměla, to není štěstí. To je jen prodlužování agónie. Když nemůžete být očkovaná, tak prodělaná nemoc je jediná možná ochrana.

Stejně se tomu covidu nevyhnete. Každý se s ním dříve či později setká. Ve vašem případě to bude hop nebo trop. Vám nezbývá než doufat v hop.

9 5
možnosti
MP

Ne nutne. Je tu vzdycky sance, ze se vyskytne mutace, ktera bude mit vyrazne mirnejsi prubeh a bude dostatecne uspesna na to, aby vytlacila ostatni varianty. Laicky se domnivam, ze u kazdeho viru bude evolucni tlak na snizovani zavaznosti onemocneni, protoze tak ma ten virus nejvetsi sanci se mezi hostiteli sirit.

2 1
možnosti
VZ

Co k tomu dodat? Paní autorku sice chápu, ale zároveň se nemohu ubránit pocitu, že celou věc staví poněkud na hlavu. Abych dal příklad ze života. Mám kolegu, v oboru, ne přímo v práci, který ze zdravotních důvodů musí brát imunosupresiva. Nemoci jako Covid nebo chřipka pro něho představují vážné riziko. Ale přesto by si podobné úvahy vůbec nepřipustil.

On má problém, on se musí chránit. Používá respirátory úrovně ffp3 nebo i polomasky s filtry. K tomu samozřejmě rukavice, desinfekce, doma věci desinfikuje UV lampou a tak dále. Ano, něco to stojí, ale je to jeho problém, tak se to v rámci možností snaží řešit sám a neobtěžuje ostatní, kteří už toho po tom roce a půl mají právem plné zuby.

Další věc je ta vaše sousedka. Proč proboha musí k doktorovi hned takto po ránu? Třeba na neurologii, kam chodím se zády, si seniory objednávají na dopolední dobu, kdy je omladina už ve školách a MHD je volnější. A divíte se, že mladí reagují popuzeně? Já ne. Takzvaný boj proti Covidu je připravil o rok života v době, kdy je život nejkrásnější. Nejenže se nemohli normálně vzdělávat, ale taky se nemohli bavit, sportovat, dělat zájmové aktivity. Oni nemohli prakticky nic. Jako bonus se mohli doma koukat, jak mají jejich rodiče hlavy v pejru z toho, že přijdou o zaměstnání nebo že se jim pod rukama hroutí firma, kterou dlouhé roky budovali.

A když si zejména vloni na jaře někde dovolili odložit naprosto zbytečné roušky ze starých triček a trochu se bavit, tak na ně aktivní jedinci volali policii. A dost často se rekrutovali právě z řad seniorů. A jaká omezení dopadla na seniory samotné? Prakticky žádná. Nejvíce ohrožená skupina, na kterou mělo dopadnout maximum omezení a ochranných opatření, měla pré a mohla si od rána do večera courat po obchodech. Tak se nedivte, že mladí reagují jak reagují. Mě už je padesát a přesto je do značné míry chápu.

9 5
možnosti
VZ

Dodatek.

Stejně tak nesedí ten příměr s fašismem. O čem jsou diktatury? O omezování svobod, zakazování, buzeraci, špiclování, udávání a tak podobně. Nevím jak vy, ale já tady vidím jasnou paralelu s chováním svědků svaté roušky a covida. Počínaje vysokými úředníky vydávajícími opatření, která NSS následně shazoval pro nezákonnost a pokračuje přes všechny vrstvy až k té spodině v podobně špiclů, práskačů a zbytečně aktivních jedinců, kterým dělá radost někoho buzerovat.

Zažil jsem na jaře seniora, který se dopajdal na konec nástupiště, kde stála těhotná mladá paní a měla sundaný respirátor, protože se chtěla volně nadýchat a začal jí buzerovat. Já měl v tu chvíli rudo před očima. Taky když viděl můj výraz, tak se v rámci jeho možností urychleně zdekoval. A proti podobnému systému logicky nastane určitá revolta ze strany těch omezovaných a buzerovaných.

A navíc to tu máme znova. A proč. Protože v nejvíce ohrožených věkových skupinách, dejme tomu 60+, se našlo pár set tisíc sobců, co se prostě nedali očkovat. Ne proto, že by měli kontraindikaci, ale proto, že jim přece nikdo nebude rozkazovat, protože Máňa v trafice na rohu nebo Bláža z dobytčáku povídaly a tak podobně. A teď se díky nim plní špitály a hlavně JIPky.

6 4
možnosti
EZ

Zbytečně dlouhý článek o ničem! :-)

5 5
možnosti
VP

nastudujte si něco o přenosu dotykem /Marina Hajdůch twitter např/ a zjistíte,že to vaše plašeni se dezinfekcí je zbytečné ...

3 0
možnosti
PN

Tak za prvé, respirátor má asi podobnou funkci, jako když si dám na obličej košík pro psa. Za druhé, pokud chcete omezit rizika, tak se vyhněte akcím typu reklamace báglu za 500.

4 5
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,48
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->