Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

Mám 3 roky batoh z Lídlu, má za sebou hodně intenzivní nošení včetně 20 km dlouhých běhů, 50 km dlouhých výletů na koloběžce atd., a zip se mu nerozjíždí, a prodřený taky není...

1 0
možnosti
JS

J45a89n 55S81v43o73b12o82d86a

7. 11. 2021 23:30

Koupit takovýto batoh za pár korun a jít ho po roce a půl reklamovat, to bych se fakt styděl i sám před sebou a vy se tím ještě chlubíte na netu...

Tomu prošoupání se nedivím a jako reklamační pracovník bych se vám asi i rovnou vysmál (škoda, že si to nemohou dovolit) - to je jako kdybych se divil, že mají boty po roce používání ochozenou podrážku. Osobně bych čekal, že bude takovýto batoh po takové době vypadat i hůř. No a ten zip... To je nejchoulostivější věc vůbec a snadno se mu něco stane. Pokud se však jen takto rozevírá a jinak je defacto nepoškozen (nevěřím však tomu, že by se vám to rozjelo, pokud byste oba jezdce nezapínala nahoře - je vždy lepší používat jen jeden a zavírat na jedné straně - u takto obyčejného batůžku obzvlášť), tak to snadno vyřeší nějaká skoba za pár korun, kterým jezdce pro jistotu secvaknu a je to. Prý švadlena :D

6 3
možnosti
MK

No tvl, tuhle hysterku, co si koupí batoh za pár šupů, bych v obchodě teda potkat nechtěl. Před 22 lety jsem si koupil mnohem dražší batoh. Používám ho dost často a dost ho přetěžuji, až se divím že ještě drží. Ani trhlina. Holt kvalita něco stojí.

8 1
možnosti
RK

R54a84d10e59k 49K90o83h42u21t

7. 11. 2021 20:04

Jedna zkušenost s reklamací

0 0
možnosti
RK
ZB

Chápu, že jste naštvaná.

Ale co čekáte, že vám řeknou? Maximálně by vás mohli politovat, ale pokud o tom nerozhodují, tak je to asi tak všechno.

2 0
možnosti
RK

R35a59d57e65k 89K14o55h31u92t

7. 11. 2021 19:50

K reklamacím obecně:

U firmy Zoohit jsem koupil dvě kočičí WC. U jednoho byl dopravou odštípnutý kousek. Nafotil jsem zaslal na jejich mail. Obratem mi přišla omluva, že mi posílají peníze a že nemám WC posílat, že ho mám když tak ekologicky zlikvidovat.

Pokud něco reklamujeme v Lidlu, tak je to vždy vyřešeno vrácením peněz. Oni to zboží již nemívají. Většinou v kratším termínu než 30 dní.

2 0
možnosti
IL

I81v27o 49L74y26č36k95a

7. 11. 2021 19:49

Já už zase nenakupuji u Batě. Svého času mi po půl roce praskla podrážka na botě. Reklamoval jsem to, ale zamítli to. Referentka popsala celou stránku nesmysly o vlastnostech svršku, o podrážce ani slovo. Chtěl jsem to hnát přes soudního znalce, ale byl jsem ve složité situaci, tak jsem se k tomu nedostal. Ale Baťa už nikdy.

2 0
možnosti
PN

U Bati jsem přestal nakupovat už dávno, boty nikdy nevydržely déle než 3/4 roku.

0 0
možnosti
RK

R30a22d45e15k 78K86o95h83u20t

7. 11. 2021 19:40

Jak to zde tak čtu, tak plno lidí souhlasí, přímo obhajuje, že si s nimi může obchodník vytřít. Prodá jim šmejd za ne zrovna malé peníze a ti za to budou šťastní že se mohou sem tam projít s prázdným batohem po městě...

Já posledních 10 let používal dva batohy. Denně jsem s nimi chodil či jezdil na koloběžce do práce ca 3,5 km ta a zpět. S každým zhruba 5 let. Jeden byl za 300 Kč, druhý za 500. Na zpáteční cestě jsem se zastavoval na nákup, kolikrát byl zaplněný že pomalu nešel zapnout. Ten první za 300 pak přešel na turistiku. A slouží stále. Ten za 500 má jeden "problém" že je vyšisovaný od slunce. jinak slouží stále bez párání, bez prodírání.

A když jedu na větší nákup, tak mám ještě větší batoh snad 20 let starý. Je úplně obyčejný bez nějakého tvarování zad atp. z nějakého silnějšího plátna a snese opravdu velké zatížení.

1 0
možnosti
ŘK

Chápu to správně, že si autorka koupí levný batoh a stěžuje si, že skoro po roce a půl jeho používání se jí začal rozjíždět zip, což autorka sebejistě považuje za jasnou vadu batohu a diví se neuznané reklamaci? Nevím, ale osobně myslím, že kdyby se opravdu jednalo o skrytou vadu nebo konstrukční chybu batohu a ne běžné opotřebení, tak se ta vada objeví už první týden jeho používaní a ne až skoro po roce a půl, ne? A už podle fotky hádám, že autorka zapíná batoh jezdci zipu do půlky, čím jde samootvírání batohu přímo naproti. Zapínat batoh jezdci zipu do krajní polohy je rozhodně bezpečnější.

11 0
možnosti
JZ

J78a33n 24Z36í46d10e83k

8. 11. 2021 13:51

A treba nekvalitni material neni skryta vada, ktera se ukaze az po nejake dobe noseni?

0 0
možnosti
Foto

v US to funguje jinak. Kolega si pořídil kompletní campingové vybavení, poměrně rozsáhlé. Tři týdny si zakempoval a pak to vrátil s plnou náhradou. Uznávám, že je to vychcánek, ale služba zákazníkům je bezprecedentní, všichni věděli o co jde.

0 0
možnosti
Foto

Jestli to vybavení pořídil v půjčovně, tak je to cajk. Jestli si to koupil a pak šel vrátit, tak je fakt vychcan.

0 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,87
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->