Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Manželka jako epileptička (GM) dostala záchvat a okolojdoucí zdravotní sestra (v civilu) jí zavolala sanitku. Mezi tím než přijela, tak byla špinavá na zádech a boku od bláta a trávy. O to více ji mrzelo, když přijeli profesionálové a neodpustili si kecy, že by neměla chlastat ... Vůbec se nenamáhali si přičichnout, aby zjjistili, že to tak není. Měla z toho psychické trable :-P. Oni epileptici po záchvatu většinou 2hod nekomunikují, ale vnímají okolí. Navíc měla v peněžence kartičku s medikací a telefonním číslem na svého obvodního lékaře i neuroložku ...

Nakonec jsme to vyřešili silikonovým náramkem růžové barvy s nápisem EPILEPSIE. Připadalo mi to trochu potupné, ale účel to snad bude plnit.

0 0
možnosti

J97a96n 58V40ě65r56n31ý

8. 7. 2021 12:28

Pokud mi někdo pomůže jen aby unikl trestu, tak jsme jako civilizace kompletně ztroskotali, a prosím nepomáhejte mi.

2 0
možnosti

Jsem normální Pražák a v životě jsem nepotkal zraněného člověka, u nějž by nikdo nebyl. Je to vzácná situace.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS