Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já si na Českou poštu nemohu stěžovat. Je to možná tím, že bydlíme na menším městě, kde se celkem známe. Ale pošta mi přiveze balíčky až domů, nestalo se mi, že bych měla ve schránce papír, ať si dojdu na pobočku. Pokud nejsme doma, dají mi zásilku do práce.

Ale asi to bude opravdu jiné ve velkém městě.

6 0
možnosti
Foto

Mně se to právě stalo. Balík DO RUKY, ještě tak výrazně označený, mi měl být doručen do 14:00. Ve 14:01 přišla SMS, že byl uložen na poště. Zrovna v jeden z těch dní, kdy mají odpoledne zavřeno.

3 0
možnosti
Foto

Pobočka pošty, která obsluhuje mj. i moje bydliště, má svéráznou otevírací dobu, takže něco vyřizovat tam můžu jen v pondělí a ve středu. V jiné dny má otevřeno pouze dopoledne, což je velké mínus.

Proto větší než nemalé množství věcí si nechávám doručovat Zásilkovnou, která navíc nedávno otevřela novou pobočku asi tak tři minuty chůze a otevřená je skoro furt. Nehledě na rychlost doručení.

A to píšu s vědomím, že jsem kdysi dávno v dobách, kdy prabáby našich prabáb byly ještě dětmi, byl poštovním elévem.

5 1
možnosti
Foto

Hele, nevymejšlej si.;-D pošty mají otevřeno po a st do šesti, ostatní dny do čtyř. Která pošta v Praze má otevřeno jen dopoledne? By mě zajímalo.;-)

2 0
možnosti
JM

Souhlas, Zásilkovna je super. Jednou jsem byl nucen použít Balíkovnu v obchodě s potravinami. Nakonec jsem pro balíček musel na nejbližší poštu... :-P

1 1
možnosti
MK

Si trochu protiřečíte ne? BTW kromě zásilkovny v pražských Holešovicích jsou zásilkovny vždy v nějakém obchodě. Jejich majitelé doufají, že jim to přivede nové zákazníky, ale když po celý den nakonec jenom vydávají balíky, mají toho plné zuby a dávají to patřičně najevo

0 0
možnosti

Už asi deset let, možná i déle, říkám, Českou poštu zrušit.

Stejně jako jsem říkal "ČSA" prodat. Než to Tvrdík krachnul a stálo nás to zhruba 7 000 000 000 korun (plus mínus pár miliard, kdo má ty drobné počítat :-P)

4 1
možnosti
Foto

Podobně, jako stále nebyl zrušen zbytečný Úřad práce /co práci někomu nabízel naposledy v roce 1999/, nebyla zrušena ani Česká pošta - aby kvůli nezaměstnaným úředníkům a úřednicím nerostl počet nezaměstnaných. ;-(

0 0
možnosti
Foto

V patře bývají přepážky, ne pobočky...

1 0
možnosti
Foto

Nehledě na to, že v dnešní době je spousta lidí v karanténě, nebo na OČR kvůli zavřeným školám.

2 0
možnosti
JZ

Za mě pro přijímání balíků má přednost jednoznačně Zásilkovna a podobné. U pošty si totiž nemůžu vybrat (aspoň o tom momentálně nevím), na kterou pobočku mi bude balík doručen. A pošta mi samozřejmě přidělila pobočku asi tři kilometry od bydliště v místech, kam jinak nemám žádný důvod chodit. Takže tam musím chodit zbytečně ráno před prací na opačnou stranu. U Zásilkovny si vyberu, kde si to chci vyzvednout.

1 1
možnosti

V době covidové je důležité se hýbat :-P

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem si to v práci hodila na váhu.

Doporučeně opravdu za 498.

Ale balík do ciziny, do hodnoty 1100kč a do dvou kil pouze 230 korun.

Pracovnice byla asi nová a nevěděla o této možnosti. Ale ani tak nebyl důvod na ni řvát.

Za 150 korun, které blogerka požadovala za poštovné, to opravdu poslat nejde.

1 6
možnosti
JZ

Řvát by se jistě na nikoho nemělo, ale zaměstnanec na poště má být řádně proškolen, právě proto je tam snad zaměstnán. A počítat ceny balíků na Slovensko snad není žádná dovednost z pokročilé úrovně znalostí.

3 0
možnosti

Zásilkovna je dobrá věc. A její pobočky se množí jako houby po dešti. Já mám v dosahu půl kilometru tři. Nikam nic neposílám, takže jejich služby využívám jen pro doručování zásilek z e-shopů. Funguje to všechno rychle, bez čekání a hlavně si zásilku mohu vyzvednout v době, která mi vyhovuje a nemusím, jako v případě České pošty tvrdnout půl dne doma a čekat na doručovatele (nebo nedej bože jít stát frontu na poštu). Škoda, že některé e-shopy tuto možnost doručování nenabízí.

23 0
možnosti
Foto

Někdy je to oboje, tvrdnete půl dne doma, a pak si stejně jdete vyzvednout balík na poštu.:-)

1 0
možnosti
PR

Já bych vám hlavně doporučil využívat u ČP "kalkulátor zásilek" v klidu domova. Velké rozdíly v ceně jsou jestli posíláte knihu jako balík nebo jako dopis, případně jestli trváte na potvrzení o doručení. Na poště pak řeknu jakou službu požaduji a nemusím se dohadovat. A že dvě firmy mají za podobnou službu případně stejné zboží velmi rozdílné ceny je dnes normální.

5 1
možnosti

Takže u každé firmy, kterou chci používat, bych měl nastudovat tarify a vyjímky?

3 0
možnosti
Foto

Možná, až nebude Hamáček ministrem vnitra /pod které Česká pošta organizačně patří/ a ČSSD se v říjnu nedostane do Sněmovny, možná si pan ministr nyní marketingově zkouší, kolik lidí za současné ceny od ČP uteče - protože si možná v roce 2022 založí soukromou poštu. 8-o A jinak, o neúnosné úrovni služeb České pošty jsem psal článek již před asi dvěma lety. Od té doby její služby nepoužívám a vidím, že se i přes "milión slibů ČSSD" nic nezměnilo. !!

0 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,10
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->