Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

za mě pošta u nás v obci super - ochotní, milí, fajn komunikace. Ale jako celek - nedávno jsem objednávala 3 pytle granulí plus nějaké drobnosti (takže zásilka o 4 kusech). Došla sms a odkaz na sledování zásilky. Další 2 týdny se na odkazu neobjevilo nic - žádná změna, žádný posun, žádné info. Na mailový dotaz mi došla odpověď za 6 dní s tím, že prostě musí jít všechny kusy zároveň a neví se, kde jsou. Mezitím jsem 3x volala na info linku (kdyby byly aktualizované údaje o sledování, tak to nedělám) - čekání na info lince cca 30 minut....a upozornění, že mám kdyžtak poslat mail... Z Poděbrad, kde zásilku převzali, došla nakonec do Valtic za 14 dní. Bez omluvy, bez informací během času, s arogancí na telefonu, když jsem chtěla informace. Stát se může....ale je to o přístupu. Pokud pošta na info lince nestíhá, dneska je dost lidí bez práce....atd....

2 0
možnosti
JV

J13a82n 33V25a42c37h95u93d45a

29. 3. 2021 21:31

Zasilkovnu už nikdy. Zvědavé dámy za pultem a balik po 14 dnech.

0 0
možnosti
AV

A56l18e93š 90V68o92l61f

29. 3. 2021 19:15

Milá paní, pěkně lžete. Že děláte reklamu asi placenou , Zásilokovně hejtem pošty je hnus, ale vaše věc. Ale neměla by jste to dělat tak okatě.

1) Dvoukilový balík na slovensko stojí 230-315Kč maximálně.

2)Omezení poštovního provozu je z důvodu toho, že se musí jet strikně na dvě směny, které se nesmí potkat, aby při vypuknutí nakažení, někdo vůbec na té poště byl.

3)Že se shlukují lidé venku na chodníku a nedodržují vládní nařízení je věc pošty?? To snad ani nemůžete myslet vážně.

4) VY nevydržíte v roučce půl hodiny, ale že poštáci v té roušce musí kvůli vám vydržet 9hodin denně v práci a potom ještě při cestě domů vás nezajímá, že.

5) O zasilkovně a jejich praktikách se asi nemá vůbec cenu bavit. Do lonska 40% jejich zásilke rozvážela pošta a zásilkovna je stejně i vašimi ústy pomlouvala, proto pošta se zásilkovnou ukončila spolupráci a popřála jim hodně štěstí.

6( Vy jste normální ubohá ta věc, co má rohy a dojí mléko.

8 21
možnosti
Foto

Nesnižovala bych se k urážkám, ale jinak souhlas.

Jestli jste si ještě nevšiml, blogerka je notorická stěžovatelka a navíc nemá na to, aby se účastnila diskusí. Nemá čas. Píše stížnosti na ČP.;-D

14 2
možnosti
JS

Popsala jste to naprosto přesně! Přidám "malý" příklad - léta jsem užíval poštu k roznosu reklamní tiskoviny (cca 40.000 ks) několikrát ročně - cena byla okolo 45 tisíc bez dépéhá. A protože jsem tu službu využíval možná 15 let, tak jsem poště "dal" už docela slušný balík peněz. Každoročně pošta zvyšovala cenu cca o 5%, to se dalo ještě zkousnout, ale pak asi před dvěma roky najednou zvýšení ceny skoro o 50% - asi manažéři potřebovali hezčí auta a hezčí sekretářky. A houby mi bylo platné, že jsem letitý zákazník. Tak jsem dal poště sbohem a přešel k soukromé distribuční společnosti (schválně nejmenuji, aby to nebyla skrytá reklama :), která tutéž práci - v kratším termínu - dělá za polovičku. Pošta přišla jenom u mně každoročně o docela velký balík peněz, ale to jí absolutně nevadí - jak vidno. Skoro mám pocit, že vrcholoví manažéři jsou nastrčení agenti konkurenčních distribučních firem (ha ha), jediné co dovedou perfektně - každoročně aspoň dvakrát měnit ceník - hádejte, kterým směrem. A když si vezmeme počátek kapitalismu v Čechách - pošta měla vynikající startovní pozici - síť poboček, třídící centra, rozsáhlý autopark. A přišly nové společnosti, které začaly od nuly, a poštu převálcovaly. Kdepak je asi zakopaný pes?

18 0
možnosti
AV

A40l60e47š 43V14o46l56f

29. 3. 2021 19:19

Klidně by jste tu distribučn firmu mohl jmenovat, ana by to za skrytou reklamu ráda považoval, každá reklama je dobrá.

A můžete prosím jmenovat ty společnosti, které poštu převálcovali, jak píšete? Holé statistiky totiž hovoří úplně o něčem jiném.

IMHO, podívejte se nějdy do sběrných surovin, třeba mezi těmi haldami letáků, které tam vozí ta distrubuční společnost najdete i ty vaše.

1 3
možnosti
MK

Mohl bych napsat blog, proč raději poštu a ne zásilkovnu. Ten hlavní důvod je, že zásilkovnu mají snad všichni provozovatelé jako bokovku k hlavní činnosti a tak není výjimkou, že v takových provozovnách visí i cedule, že zákazníci mají přednost před vyzvednutím balíčku. A tak paní hodinu vybírá u přepážky granule pro svého pejska, jinde zase melou kávu a ti co by si chtěli vyzvednout zásilku stojí v čím dál delší frontě. Na poště přijdu k balíkovně, vytáhnu si pořadové číslo a do tří minut si balík vyzvedávám. Takže dík, zásilkovnu za mne už ne!

0 7
možnosti
Foto

Aktivně využívám cca 10 výdejen Zásilkovny a cedule, že zákazníci mají přednost před výdejem balíčku, není nikde.

11 0
možnosti
RM

Taky mám zkušenost. Posílal jsem dceři přihlášky na SŠ. Jedna zásilka se ztratila hned na podací poště. Takže honem na základnu pro novou přihlášku, k doktorce a potom osobně předat do školy. No, rozčilený jsem byl fest. Podal jsem reklamaci. Asi po dvou týdnech došla složenka na vrácení poštovného. 52 Kč. Jel jsem kolem naši pošty, tak jsem se pro to stavil. Paní mně hned hlásí, počkejte máte tady ještě to odškodnění. Vyvalil jsem oči, otazník nad hlavou byl až do stropu. Česká pošta mi poslala jako odškodné 1080 Kč + omluvný dopis.

1 0
možnosti
Foto

Ejhle, někdo objevil Ameriku a vynalezl trakař.

1 0
možnosti
JM

J96a44n 39M81a20r30e40k

29. 3. 2021 16:12

Já jsem se z týchž důvodů, které uvádíte dal na zásilkovnu. nebudu jmenovat kterou. Vystřízlivěl jsem a jsem zpět u pošty. (předesílám, že mluvím o Kanadě, kde už 53 let žiji) Posílal jsem do Čech 10 menších knih. Pošta by mi účtovala 90 dollarů, čili 1440 Kč. Zásilkovna 500 dollarů, čili 8000 Kč. At žije pošta!!

1 5
možnosti

Jestli myslíte DHL či TNT, to skutečně není zásilkovna

8 0
možnosti
VB

Teď je to nějak módní navážet se do ČP. Není dokonalá, ale zabezpečuje základní infrastrukturu. Měla by dostat ještě doručování OP a ŘP, práce by bylo dost.

Já zase viděl reportáž, jak tato firma nutí lidi pracovat bez roušek a také má své zmatky a nedostatky. Je jednodušší parazitovat na něčem, odlupovat si ziskové segmenty trhu. Až se ČP zhroutí, dopisy se budou vozit na koňovi.

K článku, teď jsem měl zájemce o koupi 100+1 ZZ ročník 1968 na Slovensku. Hmotnost 6,5 kg, cena 225 Kč.

PS: Jistě si nebudu pořizovat blbý telefon kvůli Zásilkovně.

3 4
možnosti

Blbý telefon by vám byl na nic. Pořiďte si chytrý telefon, nejen kvůli Zásilkovně.:-)

5 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 2
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,07
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->