Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DJ

Ještě lepší je Úsporný balík, jeden den objednám, druhý den vyzvednou, třetí den je u adresáta.

0 0
možnosti
JO

Moje zkušenost s Českou poštou je tak tristní, že pokud Eshop nenabízí jiného dopravce než tento podnik, nenakoupím u něj. Standardní řešení je, že přesto že jsem na adrese doručení přítomen, dostanu zprávu, že zásilka nemohla být doručena z důvodu nezastižení adresáta. To se mi stalo opravdu tolikrát, že jsem na ni absolutně alergický.

8 0
možnosti
SL

Doplním to o podobnou zkušenost.

Manželka byla na invalidním důchodě (páteř) a viděla auto pošty, ze kterého vyšel zaměstnanec s tiskopisem (do schránky), že jsem nebyl k zastižení a mám si dojít na poštu nebo zavolat a dohodnout temín (skutečně to tam bylo). Že by zašel ke zvonku na brance ho "ani nenapadlo". Než manželka dopajdala k brance, tak už byl pryč ...

Po zavolání na udané číslo jsem se dozvěděl, že naše pošta tuto službu neposkytuje a musím si dojít na poštu ! ;-D;-D;-D

A to se nestalo pouze jednou ...

Je to asi o lidech a parametrech pro zaměstnance ČP - proč mají tak vysoké dodací ceny, když plat těch zaměstnanců na konci řetězce není zrovna vysoký ?

Že by managment byl oceněný tak dobře, že to degraduje ceny služeb ?

PS. objednal jsem si malý balíček z Číny a za dopravu se účtovalo 37Kč ;-D. Ironie je, že na konci byla ČP, která byla na konci dopravního řetězce 8-o.

0 0
možnosti
SD

Balíček Brno - Jihlava mi byl doručován ČP 14 dní, i když jsem byl doma ve schránce lístek adresát nezastižen balíček (do ruky) na pobočce. Na pobočce jsem se dozvěděl že musím na hlavní poštu. Na dotaz proč? slečna pokrčila rameny že je nová, ale že mi zavolá vedoucí. Opakoval jsem dotaz vedoucí která probodla pohledem nejprve slečnu a pak mi s ledových klidem oznámila že jsou malá pobočka všechno se jim sem nevejde a že když čekám balík mám být doma. Argument že jsem doma byl zamítla s tím že na doručovatele je spoleh a že mám nejspíš špatný nebo neoznačený zvonek. Nemělo smysl se dohadovat že všichni ostatní se dozvoní tak jsem se vydal na hlavní poštu. Po vyčkání ve frontě mi paní za přepážkou řekla že jsem tu špatně že mám mít balíček na pobočce, že to mám na lístku napsané. Řekl jsem že číst umím na pobočce jsem byl a poslali mě sem. Nastalo horlivé telefonování a dohadování kdo co kam odvezl nebo dal. Byl jsem požádán o trpělivost a po zhruba 40 minutách byl balíček na světě. Omluva žádná, jen rada že si mám příště zažádat o nové doručení. Vyzvednutím balíčku který mi měl být doručen "do ruky" jsem strávil 3 hodiny což je doba kterou bych cca strávil na cestě Jihlava - Brno - Jihlava. Reklamace zamítnuta, neboť nejsem odesílatel (plátce služby). Tolik já a ČP

6 0
možnosti
MT

A ještě jeden dodatek. Když pro tu blogy paní, tak koukam, že asi malinko nemluví pravdu. Recyklace starých článků, jen prepsané datum a částky, Tak2si o tom opravdu myslím svoje.

4 0
možnosti
MT

To jako když napíšu kladné hodnocení pošty, tak tady dostanu mínus koukám.

Tak jo. Narodil od zásilkovny a různých dopravců, si nechám poslat do balíkovny na poštu a pohoda klid.

A pokud se autorka honosí svým vysokým IQ a není schopna pochopit lehce srozumitelné poštovní přepravní podmínky, tak bych nad tím IQ asi popřemýšlel, popřípadě se nechal otestovat znovu.

3 1
možnosti
JP

Je zcela fascinující, jak je někdo hloupý a ještě má nutkání se o tom podělit s veřejností. Neuvěřitelné, lidská společnost opravdu spěje ke konci.

2 0
možnosti
DV

Nechci poštu nijak obhajovat, ale se službou Balíkovna mám jen dobré zkušenosti. Pošt mám při cestě z/do práce několik, všechny venkovské a jedna na menším městě. Od dodavatele mi zásilky do vybrané Balíkovny dorazily vždy do druhého dne, vždy jsem obdržel trasovací číslo i kód zásilky, díky Zrychlenému výdeji balíků jsem strávil na poště čekáním na vydání balíku maximálně pět minut. Když jsem několikrát odesílal balík, tak také bez problémů dorazil do cíle do druhého dne. Je ale fakt, že jinak služeb ČP nevyužívám, vše řeším elektronicky... tedy kromě odeslání daňového přiznání poštou jednou za rok. Také je fakt, že na vesnických poštách jsou ti lidé za přepážkami víc v pohodě než na velkém městě.

Ono je to tak, když někoho nebaví dělat svou práci, tak se to navenek vždycky nějak negativně projeví.

2 0
možnosti
VL

Hanko, z mého osobního pohledu jste to trefila úplně přesně. Nemám to sice tak pěkně zdokumentované a popsané jako Vy, ale je to prostě tak.

Rozhodně souhlasím s tím, že jediná rozumná možnost z pohledu zákazníka je prostě na Českou Poštu rezignovat. Nemá smysl si stěžovat na špatnou (oprava: absurdně špatnou) službu, protože on to nikdo kompetentní vlastně neposlouchá a neodpovídá na Vaše podněty, dotazy, ani stížnosti. Je to alarmující situace i vzhledem k existenci jakéhosi ombudsmana, alarmující vzhledem k situaci, která takto už trvá desetiletí a zhoršuje se, a alarmující k tomu, že všichni to vlastně vědí.

Osobně jsem služby České Pošty přestal využívat až na nutné minimum (dopisy, a příjem zásilek když to nejde jinak) a je to prostě služba bez záruky. Nečekám, že pošták zazvoní doma, nečekám zákaznický přístup, při návštěvě pobočky čekám, že budu čekat. Z mého pohledu se to osvědčilo jako jediná možnost, jak se kvůli balíku domů nenervovat a jak se nevztekat na pobočce kvůli té absurditě a čekání.

Bohužel na venkově je to často jediná možnost, tam nejsou Zásilkovny zase tak rozšířené. Naštěstí venkovské pošty (pokud je vedení nezrušilo) jsou na tom v zákaznickém, lidském přístupu lépe než ty ve městech.

Je mi naprosto jasné, že problém je v top managementu a v jakémusi propojení s politikou. Proto, když vidím doručovatelku, jak mi do schránky háže lísteček o nedoručení zasilky kvůli nezastižení adresáta (zatímco si za brankou domu hraju s dětmi), tak ji jen slušně s úsměvem pozdravím a stoicky si nestěžuju.

Proto už nepíšu ombudsmanovi, když mi nejenže nedoručí zásilku, ale nedoručí ani lísteček o nezastižení adresáta, a zásilka se vrátí odesílateli, protože o ní nevím (jednou je to náhoda, desetkrát už to náhoda není).

Prostě souhlasím s Vaším doporučením: Používejme služby konkurence a před spaním děkujme tomu, že žijeme v době a místě, kde to takto udělat lze.

1 1
možnosti
DM

Tak to IQ 144 bych chtěl vidět...

2 0
možnosti
SL
JS

J94a55n 68S90v26o22b17o65d68a

29. 3. 2021 23:58

V mém případě si nemohu na Českou poštu (respektive jen balíkovnu) stěžovat a dávám ji vždy přednost, ale vidím to jen z pohledu adresáta a nikoli odesílatele. U ČP se mi ještě nikdy nestalo (Vánoce nevánoce), že bych měl po ČR balík k odběru za déle jak 48 hodin. To u Zásilkovny čekám někdy sice den a půl, ale jindy klidně i týden, dva, tři...

2 1
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,07
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->