Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Víte, to máte marné. Pséčkaři začnou zpochybňovat, co je bojové plemeno, potom se objeví bojovníci za svobodu (co furt někdo něco chce omezovat, jen nevidí, právě oni omezují svobodu nepséčkařů), následuje další relativizace (za psa je odpovědný majitel a problémy jsou všude). Doporučuji https://cloveka-pes.webnode.cz.

Debata se takto rozplizne a vše zůstává při starém. Je potřeba to otočit a řídit se majetkovými právy a ochranou lidské svobody.

Na cizím pozemku nesmí pes volně vstupovat (pole, louky, les) a s páníčkem jen dle zákona, což neznamená, že se každý může promenádovat kde chce volně. Kromě toho jde o honitby. Ve městech jde nejen o problém bobků, ale i moči. Ať si to pséčkaři drhnou z lamp, značek a fasád domů.

Samozřejmě jednotné poplatky po celém Česku cca 5000 Kč pes/rok (přihlášen za 100 Kč na vesnici a chován v Praze), každý další pes dvojnásobek.

Hlavně, každý pes musí mít vždy košík a být na vodítku. Některá plemena psů představují všem na odiv vystavovanou zbraň sloužící k zastrašení okolí. Jde o psychickou kompenzační pomůcku a zdá se, že čím větší problémy, tím větší pes. Chceme, aby občané chodili po ulici s pistolemi viditelně strčenými za pasem? Chceme, aby nás ve frontě u stánku někdo, čekající na 5 či 6 pivo, dloubal do zad hlavní nabité brokovnice? Což je stejně příjemný pocit, když za vámi v té frontě stojí na volno čtyřicetikilový pes, kterému kdykoliv můžete nechtíc šlápnout na tlapu. Opravdu, ono bohorovné „on je hodný“ je vyjádřením nadřazenosti, blahosklonným pokynem „povoluji ti, že můžeš projít“.

Zdroj: https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=756476

0 0
možnosti
Foto

Zákazy, zákazy a další zákazy. Je snadné podlehnout tomuto fašistickému vábeni. Je to ale cesta do pekel totalitní společnosti a ano, vydlážděná dobrými úmysly.

0 0
možnosti
BH

Hodně by vyřešilo řádný poplatek za psa (Německo za bojového 800€), povinné pojištění (pojišťovna by určila kolik za kterého), každoroční veterinární kontrola a určitá plemena až po osvědčení ze cvičáku.

0 0
možnosti
Foto

Škodu způsobenou psem můžete mít zahrnutou ve sdruženém pojištění domácnosti.

Pozn.: a co je to bojový pes?

2 0
možnosti
Foto

Každý pes je obrazem svého pána.

5 0
možnosti
Foto

J78a24n 63Š40i18k

23. 1. 2021 12:45

Vidím, že se na Vás všichni vrhli. Máte strach a to chápu. Ti, co mají strach z hadů, taky nebudou chtít poslouchat, že hadi jsou vlastně hodní a neškodní. Zase se příliš paušalizuje, jak je v naší společnosti zvykem. Podle antipejskařů jsou pejskaři špatní a podle pejskařů všichni pejskaři skvělí. Bydlel jsem v paneláku i na vesnici. Za sebe bych si psa nebo kočku do bytu nevzal, ale chápu, že plno lidí se ke zvířeti z nějakých důvodů upnout potřebuje. Co nechápu je, že si někdo do paneláku pořídí plemeno, které je pro chov v bytě naprosto nevhodné. Přijde mi, že je to vůči takovému psu bezohledné a ať mi nikdo netvrdí, že pes, který má podle chovatelských knih denně uběhnout 20 km je šťastný, když se jde venčit na 5 minut ven. Z paneláku jsem takové případy viděl a přijde mi to hodně sobecké.

1 0
možnosti
MB

To je možná i tím, že tady se můžeme vrhat jak chceme. Autorka diskuze nikdy nečte a tak se bavíme sami

2 0
možnosti
KT

Vy jste zjevně milovnice náhubků obecně, jak vidno z minulých článků. Jinak je smutné, jaký máte příšerný život, po světélku v tunelu ani potuchy. Absolventka akademie PČR, která se bojí psů, to přímo úkaz.

8 1
možnosti
Foto

Kdybyste napsala, bojím se psů a vůbec této problematice nerozumím, bylo by jasno a každý by to mohl pochopit i respektovat. V tomto případě - bohužel: selektivní výběr mediálních informací, které jsou mnohé minimálně nepřesné a vyvolávají zcela realitě neodpovídající stav a zcela zásadní faktické chyby ohledně výrazů, plemen a hodnocení na úrovni " Blesk a Aha!"

11 0
možnosti
VB

Je vidět, jak i inteligentnímu člověk pséčkaření zkresluje úsudek.

To co píšete je nepodstatné. Pes musí být na vodítku a s košem. Nemá co dělat na cizím pozemku, čoklaři mají nejen uklízet bobky ale i moč a poplatky mají být 5000 Kč pes a rok, za každého dalšího 2x tolik.

Zastáváte se svobody, ale že čoklař omezuje svobodu člověka se volně pohybovat po veřejném prostoru, to nějak nevnímáte.

0 0
možnosti
Foto

Vy si o ten kousanec přímo říkáte! Určitý typ lidí dokáže naštvat i toho nejmírumilejšího mazlíčka. Ostatní už toho napsali dost níže, a tak jen rada ode mne:

Noste brnění! :-P

3 1
možnosti
MB

Nezrezivělo by při neustálém dezinfikování?

3 0
možnosti
MB

Mám tři menší jizvy od psů a stejně je mám ráda. Za první si můžu sama, toho psa jsem už dlouho štvala. On byl děsně vzteklý a já mu pořád brnkala na plot. To kousnutí jsem si zasloužila :-)

Do druhé nohy mě trochu kousnul hlídací voříšek.

Pak mám větší jizvu na prstu. Jiný pes napadl našeho a jak jsem ho bránila, strčila jsem nechtěně tomu druhému psovi prst do huby. Lekl se, cukl hlavou a škrábl mě zubem. Kousnout mě nechtěl a věřím tomu, že by se mi omluvil.

Taky máme plné město psů a ne všichni mají vodítka. Nestarám se o ně, obvykle se jen míjíme a jdeme si každý po svém. Z okna na ně nekoukám, na to nemám čas. Pro důchodkyně v našem domě jsou psi požehnáním. Nutí je vstávat a jít ven, místo sezení u televize a nikdy nejsou doma samy.

13 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 17,24
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->