Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

Z opačného konce. Kolik jsme doposud obdrželi dávek vakcíny? Prozatím stačilo vzít db pojišťoven, setřídit od nejstarších a těch 20 tisíc pojištěnců,nebo kolik máme dávek, během pár dní obvolat z callcentra. Mezitím pokračovat v ladění (nějakého) systému. Až přijdou další dávky tak udělat další kolo. No a časem klesne věk potenciálních klientů tak aby zvládli registraci,a z druhé strany bude připravený registrační systém...

0 0
možnosti
AK

No jasně a kdoby platil ty nesmysly,které se nechávají za nemalé peníze vytvářet a navic jsou to zmetky.To by s.Blatný nedostal ten svůj díl z této zakázky.Proč se nevyužívají zdravotní pojišťovny jako největší zdroj zdravotních informací a tím pádem i seznamy lidí nad 80+ a jiné.

1 0
možnosti
MK

Souhlasím s tím,že mnozí z kategorie 80+ se nejsou schopni zaregistrovat. Vy jste však mladá a mohla jste "zaregistrovat", že dalších možností mají několik.....

- příbuzní-obrovské procento starších lidí má příbuzné(sousedy,známé),kteří jim rádi pomohou.

- linka 1221 - velká pomoc všem,kteří to nezvládají

- praktický lékař,který také jistě rád pomůže (sociální pracovník apod)

Zbyte snad promile(možná ani to ne) těch,co to nedají. Není to však závod,pár dní ani týdnů není nic, co by jim ublížilo.

Kdo chce,hledá řešení a já jsem si jist,že v 99,99procentech je vždy.

0 2
možnosti
Foto

Jako kdyby to nebylo jedno, zkusíte jim pomoci, chcete je zaregistrovat, strávíte s tím půl dne a výsledek nula. Když už se to náhodou někomu povedlo, tak senioři napochodují do nemocnice a ta je vypoklonkuje s tím, že teď ne, protože systém chybuje víc než je zdrávo.

Celý systém vykazuje závažné chyby

- senioři v tom věku toho zažili už tolik, že je nelze nutit, aby byli kamarádi s IT, mohou se obrátit na někoho jiného, ale nemusí to pro ně být zrovna komfortní

- systém nefunguje

- nejsou vakcíny

- nejsou jehly a stříkačky

- nikdo to neorganizuje, takže nikdo předem neví, kde a jaký problém se vyskytne

A do toho všeho vrhneme seniory a ještě se budeme tvářit, že kdyby trochu chtěli, tak to půjde. To se na mě nezlobte, ale to je opravdu zrůdnost.

4 1
možnosti
VB

Chby v systému a čeho se vyvarovat:

Metál pro ty, co se zaregistrují, zarezervují a podle toho naočkují - Blog iDNES.cz

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Hanko, díky za blog. Ušetřila jste mi čas. Měl jsem totiž 100 chutí něco podobného napsat. Vaší kvality bych nejspíš, cloumán adrenalinem, který bych nad tématem v sobě hromadil, nedosáhl. Velká karma a ještě jednou díky.

3 0
možnosti
MN

M18i28l57a25n 11N51e24t34r26h

19. 1. 2021 15:02

Příčinou je přemnožení úřadů a úředníků, jejich počet i činnost se již vymkly jakékoliv kontrole a byrokraticko-politický aparát si žije svým vlastním životem bez ohledu na stav země. Máme v Evropě nejvíc obecních/městských úřadů na obyvatele, nejvíc úředníků atd. Sami vybírají, sami rozhodují, sami sebe odměňují - odborně se to v angličtině nazývá "state capture".

4 0
možnosti
VB

A v době pandaviru také sami úřady zavírají a odchází na homáč.

0 0
možnosti
Foto

Perfektní shrnutí, stručně, jasně, výstižně, pravdivě. Palec nahoru a karma... Jen škoda, že se toto téma skutečně vyskytlo, že?

4 0
možnosti
RK

Jen s drobnou výtkou: paní se naváží do státní správy, přitom rezervační systém vytvořila a obhospodařuje soukromá firma.

0 1
možnosti
MK

M50i41l53a33n 83K16e22s72l

19. 1. 2021 14:22

Daleko jednodušší je kritizovat než něco nového stvořit.Podle mé zkušenosti je nejlepší věc navrhnou ,třeba chybně a potom nechat připomínkovat a třeba i několikrát lidmi,kteří mají k problému blízko..O to se ministr zdravotnictví pokusil.Návrh poslal hejtmanům a ti jej připomínkovali .Hejtmani jsou z různých především však z opozičních partají a měli by znát problematiku kraje.Měli rovněž možnost návrh konsultovat z vlastní partají a svými odborníky. Teď především zástupci opozice mají fůru připomínek.Tak trochu si kálejí do vlastního hnízda.Že jsou v návrhu chyby.Ty se dají opravit.Nevím jak by se dal nějaký takový systém odzkoušet na nečisto v krátké době.

3 5
možnosti
ZH

;-D Jaká krátká doba? O nutnosti očkování se mluvilo už na jaře, času tedy bylo dost. Testovat to bylo možné i na živých lidech (u softwaru se to smí :-)). Prostě bylo možné vypustit web dřív - lidi, otestujte nám to.

Návrh je silně odfláknutý, implementace taky. Hejtmani a úředníci fakt nebývají kompetentní lidé pro takovou úlohu, pokud se před tím neživili jako ajťáci.

3 0
možnosti
BH

V Británii je to organizováno pojišťovnou, důchodci dostanou výzvu. To je "zákaznický" přístup.

11 0
možnosti
JU

J84a80n 68U84r51b79á49n28e93k

19. 1. 2021 10:32

Paní Šiander,

souhlasím, že rezervační systém byl zpackaný, nedomyšlený, a že jej musel navrhovat nějaký nedouk, těch průšvihů kolem bylo opravdu přespříliš, nicméně domnívám se, že prakticky cokoli, co píšete, není také úplně ono:

1) pokud z osob nad 80 někdo být dobrovolně očkován chce, pak mu stejně registraci zařídí zřejmě někdo mladší, případně to může udělat stejně jako moji rodiče přes obvoďačku. Protože je systém dobrovolný, je určitá forma registrace dopředu nutná, tím spíše pak, že půjde o masovou akci, kterou je nutné koordinovat shora i s ohledem na dostatečnou distribuci...

2) obvoďačky sice mají ve svých záznamech všechno potřebné, ale také mají tolik práce, že na to prostě nemají kapacitu. Nedovedu si představit, jak obvoďačka či její sestřička obvolává hodně přes tisíc svých pacientů, aby jim vysvětlila, že je to v jejich zájmu, jaká jsou rizika, jaké výhody, kolik to bude stát a mnoho dalšího. Teoreticky by toto sice mělo být pokryto v kapitačních platbách, ale praxe myslím bude dost odlišná od teorie. Obvodní lékaři na tohle jednoduše nemají kapacitu.

3) Ano, pokud Izrael to dělá přes zdravotní pojišťovny, proč to nedělat také tak? To mi už přijde mnohem použitelnější nápad, z mé zkušenosti jsou však zdravotní pojišťovny velmi problematické instituce plné neochoty, a navíc tam všechno extrémně trvá. Zpoždění by bylo v řádu měsíců, a nevěřím, že by se někomu zdravotní pojišťovny podařilo donutit do dodržování nařízených termínů. Asi jako u posudkářů, kteří spadají pod sociální správu, ale kde se na termíny také vždycky kašlalo, a posudek dostanete třeba až po roce, ačkoli je to o řád později, než na co máte právo.

4) Samotný nápad registračního webu propojeného na registr obyvatel tedy považuji za smysluplný, jen holt jeho realizace byla hodně zpackaná. Od potíží s přetížením operátorů bez předchozí domluvy přes vyplnění údajů, aby Vám to zahlásilo, že nemáte nárok až po zpackaný výběr termínu.

1 0
možnosti

"Nedovedu si představit, jak obvoďačka či její sestřička obvolává hodně přes tisíc svých pacientů, aby jim vysvětlila, že je to v jejich zájmu, jaká jsou rizika, jaké výhody, kolik to bude stát a mnoho dalšího"

Kdežto ten web jim to vysvětlí ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 15,61
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->