Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

P59e56t97r 25N64e14d17o90m98a

29. 1. 2021 14:46

Volby nic nesprávnou, korupci a klientelismus mají slovanské národy v sobě

0 0
možnosti
JD

J55a87n 57D56o44u28š31e46k

22. 1. 2021 15:22

Který senior to zvládne, ten to zvládne, který ne tomu pomohou mladší a kteří takové nemají, mohou říci svému doktorovi.

0 0
možnosti
LN

Jsem rád, že se k tomu vyjadřuje někdo, kdo ví, že jsou všechny systémy stejné, a že by vlastně stačil jeden.

2 0
možnosti
ED

no tak jich má 7701 no bóže

0 0
možnosti
RK

R27a88d62e84k 83K41o58h80u92t

20. 1. 2021 15:05

Znovu připomínám: rezervační systém vytvořila a spravuje soukromá společnost. Ti mají vše v pořádku, systém funguje jak z praku. Jinak to dle místních odborníků ani není možné. Ale pak nevím na co si vlastně stěžují.

1 1
možnosti
RK

R66a64d42e45k 38K39o72h59u78t

20. 1. 2021 19:57

Pane Katzere, tak jak to je s firmou Reservatic s.r.o.??? Určitě máte přesné informace, když mínusujete.

0 0
možnosti
RK

R95a16d81e79k 59K57o17h24u58t

20. 1. 2021 15:01

Aby fungovalo zasílání SMS nebo jiná forma zvaní na očkování že tehdy a tehdy má člověk přijít se nechat naočkovat, to by muselo být povinné. Při dobrovolnosti by se málokdo obtěžoval podat informaci, že děkuje ale naočkovat se nenechá. Pak by také v očkovacích centrech mohli sedět s rukama v klíně a to by zase bylo keců, že si tam za těžké prachy válejí šunky a neočkuje se... A že to vláda strašně podělala.

0 2
možnosti

Zaslechnuto: "celé odpoledne jsem se snažil rezervovat očkování a bingo, večer se mně podařilo koupit dálniční známku" !

0 0
možnosti
ZH

Jo, ale někomu jinému... ;-D

2 0
možnosti
RK

A to že je tolik informačních systémů je možná i důsledek toho, že si nejspíš chce plno těch co rozhodují nějak přivydělat, takže se na různých úrovních nakupuje a nakupuje. A každý ten tzv. systém umí jen něco a nelze ho jen tak využít na něco jiného. Asi informační systém katastrálního úřadu nepůjde použít na objednávání na očkování. To samé třeba informační systém muzea, knihovny, archívu...

1 0
možnosti
RK

A také na něco musí být systém s licencemi za těžké prachy, na něco se hodí něco celkem malého a levného.

0 0
možnosti
RK

Milá paní, rezervační systém není státní správy, ale soukromé firmy. Dle doporučení mnohých odborníků státní správa zjistila, že soukromá firma vše udělá na první dobrou. A co jsem četl, tak je to prý systém společný s objednáváním testů.

0 0
možnosti
RK

Takže se využil již využívaný systém firmy Reservatic z Ostravy.

0 0
možnosti
AT

A to číslo 7700 je někde ověřitelné? Nebo jenom čerpáte z hojně citovaného dopisu ředitele NKÚ prezidentovi? Já jen, že při takových akcích je zvykem přehánět a je dost dobře možné, že do počtu informačních systémů byl zahrnutý i excelový prográmek na evidenci psů Franty Votáhla na obecním úřadě v Horní Suché ;-)

Ale jinak souhlasím, že se očkování dalo organizačně zvládnout jinak a lépe.

2 0
možnosti
JK

A kde to chcete ověřovat ? NKÚ by měl mít ty nejpřesnější informace.

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 17,24
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->