Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pokuste se dohledat i jiné než pomlouvačné informace a zapojte i rozum. Hezký den.

1 0
možnosti

I82v63o 60L45y25č40k41a

18. 1. 2021 10:02

Pokud vím, tak Klaus nepopřel změny klimatu, pouze psal, že je třeba pracovat na tom, abychom se tomu přizpůsobili. Nikoliv dělat to, co se teď děje.

3 0
možnosti

Přestaňte šířit lži, že Havel někoho spojoval. Možná tak do roku 1991.

2 1
možnosti

Jste mistryně v překrucování. Dost ubohý článek, ale přečetl jsem si ho. To je bohužel jediné o co vám šlo.

13 1
možnosti

Pani autorka je 100% populistka... kdo s ni nesouhlasi, je spatny. Jen ona vi vsechno nejlip... pip

10 2
možnosti
Foto

Ignorovat ho, je to občan jako každý druhý. Svoje prezidentství už popřel a zniničil mnohokrát...

3 5
možnosti

Nechápu proč tomuto samolibému staříkovi dávají média a různí komentátoři tolik publicity a jéště mu při tom říkají pane prezidente. Už neví jak by se zviditelnil a ani bych se nedivil, kdyby se znovu ve své ješitnosti cpal na hrad.

4 6
možnosti

Článek pravdivý, nicméně hodně povrchní a populistický ve smyslu zviditelnění se na známém kontroverzním tématu.

2 1
možnosti
Foto

Daniel Herman: V. Klaus oznámil, že se nenechá očkovat. Moje zkušenost s jeho "solidností". Před cca 25 r. žádal, abych mu domluvil setkání s kard. Vlkem. Vztahy byly napjaté. Když přišel, řekl: Pane kardinále, pozval jste mě. Co pro mě máte? Kardinál ho chtěl hned vyhodit. Bohužel se nezměnil.

7 4
možnosti

J39i42r10i 87T13i80c67h78y

15. 1. 2021 17:26

Hned v titulku je nesmyslna lez o popirani zmen v klima. O co jde jsou nesmyslne vyroky o duvodech oteplovani a "boji" proti tomuto oteplovani.

9 1
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,45
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->