Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Co tam dělali? To je v této zemi jasné, vše dobré pro lidi, proto je to tajné a pravdu se nikdy nedozvíte. :-)

2 0
možnosti
JK

Byla to past a Prymula se do ní chytil, jako začátečník. A ani nemusím být detektiv abych měl představu proč se s Andym rozkmotřil.

1. Reálně hrozilo, že zachráncem národa bude Prymula Hradem pasovaný na rytíře na bílém lvovi. Ovšem největším virobijcem v Čechách nemůže být nikdo jiný než Andy, jinak by volby pro ANO byly úplný propadák a SPO by se možná vyhoupla i na 2%.

2. Kdo bude šéf VZP, kdo bude směřovat miliardy, kdo bude fakticky ovládat nákup materiálu a služeb v nemocnicích? To jsou otázky za miliardy, tady Hrad šahal po benefitech, které dnes nesou Andymu nejvíc a zjevně přestřelil.

3. Nákupy zdravotního materiálu z Číny za další miliardy stále proudí do ČR (zajímavá je postava vyznamenaného vietnamského obchodníka) a české firmy roušky nešijí, stroje na nanomateriál stojí a přístroje se nevyrábí. Tady Andy musel vycouvat, královské dělení se musí ctít, jinak po volbách premiérem nebude. ANO totiž může v procentech vyhrát, jenže po přepočtení na mandáty bude mít poslanců málo a pak záleží na Hradu, koho bude jmenovat pro sestavení vlády a jak dlouho bude tolerovat vládu bez důvěry. Proto taky Prymula zůstane rukovodičem nového ministra, jehož jméno není nutné si zapamatovávat, přestože jako doktor může být supertřída.

Faltýnek, Andyho ředitel pro šedou zónu a podsvětí je nedotknutelný a všem tou šarádou ukázal, že on může sestřelit kohokoliv, kdykoliv. Taky ukázal, že on tvoří pravidla podle kterých se hraje. Nikdo kdo není sebevrah, ani s krytím z Hradu, nešáhne na kšefty Andymu a rozhodně o nich nikde nemluví. To se týká i opozice, která minimálně na výborech musí slyšet věci, po kterých by slezly zebře pruhy, ale my voliči je neuslyšíme, "nikdy a to si pametajtě".

P.S.: Záměrně nejmenuji Miloše, ten už nemá na nic vliv, doktoři sestřičky, ochranka a sem tam fotka pro veřejnost. Vrcholem je předtočený projev, udržet ho půl hodiny v realitě dá několikadenní přípravu.

9 0
možnosti
Foto

Pokud se tam ti dva přiživovali jako uklízečky načerno, tak jejich míra provinění je rozdílná. Člen vlády se nemůže a nesmí dostat do střetu zájmů, nemůže si brát žádný další úvazek, u poslance je to trochu měkčí. Nezapomínejte, co řekl Babiš: Je to úplná katastrofa a nechci ani vědět, co tam ti dva dělali. Pokud si tento výrok dešifrujete, tak je vše jasné.

5 1
možnosti
JK

Dešifrujte ho pro nás, někteří nejsme tak dobří dešifrátoři. A proč musíme dešifrovat výroky premiéra, neumí to říct přímo?

1 2
možnosti
Foto

Kdo na té schůzce byl? O čem se hovořilo? Proč tak pokoutně? ANO, toto jsou otázky dne, že ANO pane premiére?

12 0
možnosti
Foto

A proč vás tak zajímá, co si a koho pomluvili dva metaři?

0 2
možnosti
PT

P65e44t86r 52T70o93m38e66k

29. 10. 2020 23:42

Faltýnek - jeden z největších mafiánů.

8 0
možnosti
KM

Třeba tu rekreaci dostal jako odměnu, jak šikovně se mu podařilo Bambulu dostat.

...jó, nadřízené je třeba respektovat a snažit se dělat, co jim člověk na očích vidí.

2 1
možnosti
Foto

Létat letadlem není trestné

4 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,62
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->