Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Nevidím důvod se ptát. Sama potvrzujete, že fotografové jsou zvyklí na sledovačky, nocování a přehrabování v odpadcích. 90 minut je spousta času na přípravu stativu a nářadí a předpokládám, že dobří papparazziové už mají své fígle, jak to zrychlit.

Ale i kdyby jste měla pravdu, nikdo ministra Prymulu nenutil vstupovat do restaurace. Předpokládám, že je člověk svéprávný a ví jak vypadá vchod do restaurace a také dokáže poznat co je salonek.

6 1
možnosti
Foto

Já se domnívám, že Babiš se prostě chtěl Prymuly zbavit, aby mu snad nepřerůstal přes hlavu. Proto Faltýnek zorganizoval provokaci, která měla Prymulu zdiskreditovat. Tomu nasvědčuje i nezvykle rychlá reakce premiéra Babiše, když okamžitě vyzval Prymulu k rezignaci.

Na Prymulu nastražili léčku a on se do ní chytil. Pro mne není důležité, zda Prymula jednal s Faltýnkem v restauraci, nějakém salonku či v soukromých prostorách, zda vyšel ven s rouškou či bez ní. Největší Prymulovou chybou to, že na nějakou večerní schůzku s Faltýnkem vůbec přijel. Mohli spolu jednat v nějakých oficiálních prostorech - na ministerstvu, v poslanecké sněmovně atd.

Teď jsem zvědavý, jak se k výměně ministra zdravotnictví postaví prezident Zeman.

2 0
možnosti

Prymula udělal chybu, že Babišovi a Faltýnkovi příliš důvěřoval! :-)

1 0
možnosti

J61a39n 79Š20e88s96t27á89k

23. 10. 2020 22:19

"Ta nejdůležitější ale je: Kdo kontaktoval bulvár Blesk? Kdo chtěl zkompromitovat Prymulu?" Nemáte pravdu ani náhodou, nejdůležitější je to, proč se tam sešli? Jestli aby si zahráli šachy, nebo dámu, nebo přeci jen karty? Jinak že nejste "bulvární tip", z toho si nic nedělejte, sama jistě víte, že si tipují hlavně herce a zpěváky.:-)

4 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 1
možnosti
Foto

I kdyby to vše byla pravda a připravená provokace, nebo konspirace, tak Prymula prostě neměl lézt do oficiálně zavřené hospody, pak vylézt ven se šrajtoflí v ruce (asi po zaplacení) a nakonec tvrdit, že byl v soukromých prostorách kapituly.

18 1
možnosti
Foto

Nebyla to šrajtofle, ale mobil, prostřednictvím kterého se ujistil, že fotograf je na místě, a připraven jej ,,vyblejskount";-D

1 0
možnosti
JL

Ano, jak se dozvěděl Blesk, že ministr a poslanec a ředitel nějaké nemocnice jsou na Vyšehradě? Čirá náhoda? Někdo to udal? BIS je sleduje a práskla to? Policie je odposlouchává a práskla to? To jsou relevantní otázky.

2 0
možnosti
FL

Píšu to níže - Blesk má na důležitých místech agenty. Takže si lze představit, že nějaká asistentka na vládě dostala 10tis.Kč za informaci.

0 0
možnosti
Foto

Kdyby to po celý den nenafukovala všechna média, tak je ještě teď Prymula ministrem.

Ta koordinovanost je podivuhodná. Normálně by konkurence nedělala Blesku reklamu.

9 2
možnosti
Foto

Po takovém sólokapru skočí každý. Dokonce i tak seriózní medium, jako je iDNES.;-D

0 0
možnosti

Nikdo se neptá, co fotograf na schůzce dělal, protože všichni ví, že tam fotil.

A ke zbylému obsahu snad už jen to, že pro bulvár máte rozhodně talent, Beky.

6 5
možnosti
Foto

J19a37n56a 34M18a35j38o71v66á

24. 10. 2020 0:46

Taky si myslím.

1 0
možnosti
JN

Zakázat hospody a pak do jedné vlézt v deset večer je hloupost, to neobhájí ani nejzarytější fanynka celého hnutí ANO. A mimochodem, Faltýnek není Prymulův šéf, do zdravotnictví nemá vůbec co zasahovat a jestli z toho celého necítíte piklení , zkuste raději napsat třeba kuchařku.:-)

8 0
možnosti
ZM

napsala jste to pěkně a jen si dovolím podotknout... :Blesk fotografoval Prymulu... o těch ostatních ani slovo, pokud měli roušky, mohli je dát za vzor, pokud ne, byla by to pro Blesk ještě větší pecka... Faltýnek okamžitě rezignoval na post, který mu v rámci hnutí stejně zůstane. Pokud by chtěl udělat spravedlivého, rezignoval by na předsedu poslaneckého klubu ANO.... Jenom mi není jasný účel jednání ve 22:30 v zavřené restauraci (Faltýnek, Havrlant, Prymula)... Určitě se to netýkalo plošného testování na SM, ani pobytu US zdravotníků...

3 0
možnosti
FL

To je překombinovaný. Opatření proti koroně se lidem nelíbí, ale už i Babiš pochopil, že nemůže jinak, však proto taky Prymulu jmenoval. A uvidíte, že příští ministr bude postupovat stejně razantně jako Prymula. Otázka - kdo dal echo Blesku je na místě - a moje odpověď: Blesk má na důležitých místech agenty. Když v nemocnici zemře celebrita, článek se objeví do hodiny, dřív, než se o úmrtní dozví rodina.

2 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 20,01
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->