Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jediný, kdo na celé kauze profitoval a posílil svou pozici, je Babiš. Politologové se vesměs shodují v tom, že si nahrál u publika body...

4 0
možnosti
MK

Rychle svolaná večerní schůzka šéfem posl. klubu Hnutí ANO Jaroslavem Faltýnkem pro ministra zdravotnictví Romana Prymulu budí mnoho otázek.

Zdroj: https://siander.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=759592

Třetím účastníkem byl ředitel ostravské nemocnice Havrlant. Kde se tak narychlo vzal z Ostravy? Nebo byl zrovna v Praze? Že by to nebyla tak narychlo svolaná schůzka, ale naplánovaná předem?

6 0
možnosti
MV

vsechny tyhle konspiracni teorie... mel mit rousku a k setkani melo dojit v oficialnich prostorach vlady, ne na kopci v noci nad Prahou

3 0
možnosti
Foto

A že zrovna Ty nevíš jak to chodí a proč se politici nesetkávají veřejnosti na očích.8-o

U vás v branži se dojednávají obchodní záležitosti a kickbacky lidem na očích? ;-D

2 1
možnosti
ZS

Proč se ptáte? Fotil. Co jiného by dělal.

4 0
možnosti
Foto

proč bych se na tohle ptala...;-D Proč? Kdo chce do politiky, má fotografy čekat za plotem své zahrady minimálně...tu naivitu hrajete? No pokud se Vám podaří najít důkaz, že měl Prymula hlaveň u spánku a druhou pod polštářkem vraženou v játrech a MUSEL tam jít!!!...

Víte, kdy je novinář bez práce? Když kolem někoho nevznikají pochyby. Absolutně žádné. Kdy je někdo natolik inteligentní, že ví, jak průhledně se musí chovat, aby nebyl důvod, - a samozřejmě v době, kdy je někdo architektem přiškrcení, by vědět měl, že neexistuje moment sám polevit.

vláda, milá Rebeko, zaspala, nedůvěra kvete jako na povel. Hlavní muž země - nojo, se sejde v proslulém kamrlíku kšeftařů o půlnoci a Vy hledáte otázky? Lidi mají lecčehos dost. Je v pořádku, že tam někdo takový byl. V největším...

8 1
možnosti
Foto

Tak je možné, že se jedná o nějaký komplot na Prymulu, je možné, že novinář prostě jen sledoval Prymulu nebo naopak šel třeba po Faltýnkovi a Prymula je jen vedlejší oběť, je možné, že to napráskal někdo z Prymulova či Faltýnkov okolí za peníze nebo, že na ně byl naštvaný...7Je klidně možné, že to práskl naštvaný majitel restaurace (on musel zavřít a pak po něm chtějí tajný salonek).

Těch možností je moc, ale to kdo to práskl, je zcela nepodstatné.

Podstatné je to, že to ukazuje jak současná vládní garnitura funguje. Pozdní noční schůzky někde v hodpodě by v mnoha zemích znamenaly odstoupení i mimo nouzový stav. To prostě do politiky nepatří.

A už vůbec to do politiky nepatří v době kdy je nouzový stav, kdy Prymula za takové jednání ostatní kritizuje, v době kdy hospody a restaurace nechal uzavřít ( a dle mého oprávněně).

Prostě a dobře to jestli to na Prymulu někdo práskl, je celkem nepodstatné, podstatné je to jak vládní garnitura funguje a to je jen chaos a arogance moci.

8 2
možnosti
Foto

Je to asi šok, když vás opět zklame "správný chlap". Není to poprvé a je upřímně je mi to líto, ale vsadila jste opět na špatného koně. Snad se z toho poučíte, že lepší než doufat v lidi je důvěřovat Hospodinu... Já na rozdíl od vás Prymulovi nikdy nevěřil https://jiriberanek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=759536

3 0
možnosti
RR

Věřím, že po prvotní hysterii, si více lidí položí stejné otázky.

6 0
možnosti
Foto

To je přesně na čem to poslední roky hoří - pomatená korektnost.

Když někoho při něčem načapají, tak jsou všichni pomatenci schopni smažit toho kdo odhalil křivárnu, a ne křiváka.

Mne osobně by v té věci spíš zajímalo, kvůli jaké křivárně se museli sejít o půlnoci na skrytém místě...ty nesmysly o amerických doktorech a testování celé republiky tolik určitě nespěchaly a mohli si to říct kdekoliv a v pracovní době...

21 2
možnosti

Jednotlivé indicie mluví o tom, že šlo o vážnou křivárnu. Ale nevíme, zda šlo o politický byznys, o korupci ohledně testování na ostravsku, o likvidaci Prymuly, o likvidaci Babiše... Snad se to dozvíme časem! Zatím nevíme ani to, kdo tam byl přítomen s aktéry schůzky! Víme jen to, že jde o restauraci pro postkomunistické papaláše v politickém zákulisí. A to je zatím příliš málo! :-)

1 0
možnosti
Foto

Někdy to může být jednodušší, Blesku nemusel dávat echo nikdo, prostě jen vyhradili jednoho fotografa, aby bedlivě sledoval Prymulu a nafotil, až bude bez roušky. Možná ani nečekali, že bude až taková legrace a Prymula půjde do "zavřené" restaurace.

Vy osobně Prymulovi věříte a proto některé věci úplně pomíjíte. Jednoznačně je tam restaurace, ještě ráno Prymula tvrdil, že to sice bylo v restauraci, ale v salonku, odpoledne tvrdil, že to byly soukromé prostory. Proč a co se stalo, netuším, ale jedno je jisté, ze všech nejvíc svá veřejná vyjádření měnil právě Prymula. Dopoledne říkal něco jiného než odpoledne, pak říkal, že když si to lidé budou přát, tak odstoupí, pak oddaloval tiskovku, aby nakonec řekl, že neodstoupí. Nevím, jaké pikle kují, ale když někdo každou chvíli říká něco jiného, je to minimálně podezřelé. Mohli ho nachytat na schůzce, mohli ho naprášit Blesku, ale nemohli ho nutit měnit názor pětkrát za den.

24 0
možnosti
Foto

J46a73n58a 40M38a82j25o48v68á

24. 10. 2020 9:18

Jo, taky jsme doma uvažovali jestli ho někdo práskl, nebo jestli na něj prostě Blesk pověsil fotografa, protože to by fakt byla pecka. Tenhle Prymula bez roušky. Jo ulovit pak Prymulu, bez roušky, v noci, v hospodě... To je solokapr a jak bulvár nesnáším a nesleduji, dokonce jsem tomu ráno nevěřila v první chvíli, tak věřím, že o půlnoci byla na nohou komplet celá redakce a že to prostě muselo jít rychle ven.

Hlasují za toho sledujíciho fotografa i když je to vlastně jedno. Být kterýkoliv člen vlády, v těchto směsi dnech bych to čekala a ráno si nasadila roušku ještě před oblékáním spodního prádla.

2 1
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 19,81
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->