Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdyby politici nebránili svobodnému podnikání, nemuseli by nikam jezdit. Řeší jen problémy, které před tím sami vytvořili.

5 0
možnosti
RS

Vám nevadí, že o nás rozhodují v USA a Bruselu?

Vy jste nikdy nečetla, že není vlády, leč od Boha? Kdo je tedy podle naší svobodné ústavy hlavou státu? I podle počtu hlasů ve volbách? Vystrčil nebo Zeman?

Zklamal jsem se ve vašem hodnocení, coby křesťanky.

1 13
možnosti
JK

J49i89r38k59a 56K22o29r14n

31. 8. 2020 22:45

"Pravý křesťan", jako vy by spíš opět uvítal, aby o nás rozhodovala Čína a Ruská horda...třeba, že jo?;-D

12 2
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

4 0
možnosti
JK

Moc dobře napsáno.R^

5 0
možnosti

R^R^R^

Dík za moudrá slova! Jen pravda, svoboda a spravedlnost jsou základem demokracie! Kdo nemá rád pravdu a lže, pomlouvá a uráží... nemá co dělat v politice!

:-)

5 1
možnosti
PC

Mě by jen zajímalo, jestli by se p. Vystrčil takto vydal na návštěvu jakékoli země, pokud by byla v ohrožení JEHO vlastní existence. Vím jistě, že NE!

V případě, že by takovou návštěvu i přesto realizoval, pak bych ho považoval za člověka s rovnou páteří.

Takto však v žádném případě. Osobně mu totiž nehrozí naprosto NIC, tak jakýpak hrdina?8-o

9 10
možnosti

Rv Jaroslav Kubera po tlacích Číny a Miloše Zemana zemřel! Jakou krutou odvetu připravují Číňani Miloši Vystrčilovi? !!

3 10
možnosti
LC

Já jen dodám, že k panu Vystrčilovi jistě s obdivem vzhlíží a obdivuje jeho odvahu i řada politiků velkých zemí EU, dokonce bych řekl i v US. Pravda, někteří se asi potají smějí, ale hlavně všichni budou sledovat, jaký bude politický výsledek té parlamentní návštěvy.

3 2
možnosti
OZ

Já myslím, že se víc smáli, když Zeman šaškoval v Číně s Krtečkem:-)

9 2
možnosti
PK

No vidíte. A já se zase stydím za tu bezvýznamnou partu, která si jela za peníze daňových poplatníků, dělat předvolební kampaň do Tchaj wanu. Tudíž za celou tu enklávu kašpárků, kteří tam jeli jako ratlíci ňafat na dospělého vlka.

17 17
možnosti
JK

J38i96r50k48a 29K42o91r78n

31. 8. 2020 20:40

Když jezdil Bumbál mnohokrát za peníze daňových poplatník za tím dospělým rudým vlkem vám jistě nevadilo...a to bylo ztrapňování jeho a naší země na rozdíl od Tchaj wanu s minimálním, nebo žádným prospěchem...

13 2
možnosti
Foto

I27v60a76n 63M50a39r17e45k

31. 8. 2020 20:29

A není Vám trochu podivné, že je to jeden jediný politik s tak "pevnou páteří" v celé EU?

A co ti v ostatních zemích, třeba ve Francii, Německu a jiných, které momentálně navštěvuje čínský ministr zahraničí? Věříte tomu, že při setkání s ním mají též "pevnou páteř"? 8-o

10 15
možnosti
VR

Ty dědo Ivane o páteři nevíš vůbec nic a nikterak, jako vždy nechápeš realitu. I k nám by mohl přijet kdykoli, jakýkoli čínský ministr, ale jen jako rovný s rovným, ne jako Zeman-Bumbál ,který jim se svou extra bolševickou chutí lezl do zádele i jinam...

11 5
možnosti
SB

Stydíte se za politiky, kteří to směřují pryč od Západu?

Tak to abyste se styděla i za pana Vystrčila.

Ten jede někam, kam západní politikovénejezdí.

Tudíž logicky to směřuje pryč od Západu.

12 12
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,88
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->