Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Že se k takové reklamě vyjádří stovky hlupáčků na FB, je možné. Co pochopit nelze je stoupající úroveň zbabělosti firem, politiků, majitelů médií a novinářů atd. Jejich přikrčenost před arogantní hloupostí / "vždyť i hlupák je náš zákazník, volič, čtenář"/ spouští lavinu dalších a ještě perfidnějších útoků na kdeco.

39 0
možnosti
AK

Proč jen Audi a co svět,ten není šikanován úchylnými lidmi??

2 0
možnosti
FL

Audi to nebere, že je někdo šikanuje, ale uvědomili si, že udělali chybu. Audi je německé a Němci mají zvláštní schopnost nechat si vymýt mozek aktuální ideologií.

11 4
možnosti
JV

Ale tak vymyty jak Cesi po 40 letech bolsevika ten mozek nemaji. To mate vycucano z Luftu.

2 16
možnosti
Foto

Policisté jsou od přírody sociálně deviování: sociopatií a jsou to lidé, kteří neumějí diskutovat. "To říká zákon" a basta! Neboli princip slepé stádní poslušnosti de iure,

"Pomáhat a chránit" je jen mediální marjketing. Už z principu totiž policista nekomunikuje s běžnými lidmi, nýbrž s narušiteli zákona.

A jako takový samozřejmě nesnáší názorovou oponenturu.

Penderkáři z r. 1989 a la Zifčák by o tom mohli hovořit.

Roschachův test je dobrý tak pro lidi na iQ úrovni Homera Simpsona. Zbytek se dá směle okecat a každý jen trochu myslící člověk nakuká psychologovi co si přeje, aby mu vyšlo...

A Audi? To má jen strach z lavinovitého efektu před čímkoli, co by mu mohlo poškodit byznys.

1 21
možnosti
VV

Narodí se miminko a už v porodnici je od přírody vidět, že je to deviantní policajt. Vy jste případ.

6 0
možnosti
Foto

Pamatuji doby, kdy se na banány stály fronty, ale teď jsou všude. Malé, velké, zralé, nezralé. Já už je ale dávno nevyhledávám a to ani když jsou v akci. Chuťově mne nikterak neoslovuji. Ale k věci. Nejenom Audi ale my všichni jsme šikanování aktivisty politické korektnosti, feministkami, enviromentálními aktivisty a dalšími ...isty. Nemyslím si ale, že jsou úchylní ;-)

18 0
možnosti
Foto

Nebuďte nespravedlivý, genderově nevyvážený a nezapomínejte ani na aktivistky.R^

3 0
možnosti
MK

Protože média a sociální sítě mají obrovskou moc a možnost, kohokoliv šikanovat, případně i zlikvidovat. A mlčící většina je prostě zbabělá něco s tím udělat.

29 0
možnosti
HD

Není zbabělá, jen není slyšet. Ozvete se - a jsem Putinovec, nácek, rusofil, kobliha... A v tom okamžiku kdo se k vám přidá, je terčem stejného napadání. Říká se, že moudřejší ustoupí. Tak už dál nediskutujete - víte, že to nemá cenu...

12 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,70
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->