Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

V době "předinternetové" měla každá vesnice i město svého obecního blázna, který hlásal svoje hlouposti a všichni okolo se mu smáli. Dnes se tito obecní hlupáci spojili na sociálních sítích a najednou se mohou vzájemně podporovat a doplňovat. Dík tomu, že svým hloupostem pevně věří a jsou odhodláni je prosadit, nastává problém .... už to nejsou jednotlivci, už je to dav schopný "zatočit" skoro s každým. A když se k tomu přidá to, že dnes může publikovat naprosto každý a z pojmu "novinář" se stalo sprosté slovo, je průšvih na světě.:-P

10 0
možnosti
PD

Pani, prejete si tu okurku nakrajet na kolecka?

Vypadam snad jako jukebox?

.

Ale s blogem samozrejme souhlas a karma.

1 0
možnosti
RK

R95a34d30e56k 85K65o79h97u31t

15. 8. 2020 22:21

Děda volá z obýváku: babko honem pojď sem, v televizi je sex! Babka přijde, koukne na televizi a říká: dědku, nasaď si brýle, to Matuška jí banán.

2 0
možnosti
VV

Výborné, děkuji, pomalu jsem si začal myslet že jsem dle metodik úchyl já, když jsem viděl jen dítě s banánem v ruce opřené o auto. ;-D

13 0
možnosti
RH

R26o62b25e10r62t 85H33u34m96l

15. 8. 2020 18:18

Bohužel v Audi a ostatních společnostech (o politicích ani nemluvě) nemá nikdo koule, aby konečně bouchnul do stolu a řekl dost. “ Ten kdo vidí v banánu penis, je úchyl.“

30 0
možnosti
JU

J38o47s31e90f 63U90l94m29a62n

16. 8. 2020 11:37

Nemusí bouchnout do stolu, stačí křiklouny ignorovat.

2 0
možnosti
HD

Síla sociálních sítí je obrovská. Firma nechce čelit útokům, ke kterým se přidají média, tak raději rezignuje, než aby byla neustále dehonestována.

2 0
možnosti
VV

Líbil se mi k tomu komentář, že kdo v holčičce s banánem vidí něco sexuálního, mentálně ustrnul na úrovni páté třídy ZŠ. Myslím, že je to výstižné. Dříve by se takoví lidé společensky ztrapnili. Za chvíli někoho seberou za výtržnost a obscénní chování, až si na ulici dá k svačině banán nebo párek v rohlíku.

31 0
možnosti
HD

Buď ustrnul v prepubertáním věku, nebo hůř - vyvolává to v něm zvrácené asociace, protože nemá zdravou sexualitu sám.

7 0
možnosti

Tak dlouhý blog skoro o ničem.

1 32
možnosti
VV

Než vynesete soud, měl byste si ho nejdřív přečíst.

22 0
možnosti
MN

Myslím, že je dobře se chovat normálně a nehledat všude podtexty.

Nenormálností je na světě moc a nemůžeme neustále všechny posunovat do předních pozic. Jistě je v naší společnosti zajímavé i jméno autorky.

3 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,70
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->