Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

Predne, i kdyz mam k clanku hodne vyhrad, ocenuji uprimne vyznani blogerky. Uprimne a otevrene napsala svou cestu. A ted k tem vyhradam. Uz titulek se me nelibi. Jezis je ta jedina a spravna cesta. Mel by znit - Jezis je ta jedina, spravna cesta. Protoze jenom jedina neni. At uz to jsou jina nabozenstvi nebo cesta zlodeju ci vrahu. Vsimnete si, ze ateiste tvrdi, ze vi, Buh neni. Ale jak to vidim ja, krestane netvrdi, ze vi, krestane rikaji ze veri. A zde si myslim ze je pocatek. Verici, tak jako kazdy clovek hleda. Uz pochopil ze si Boha nemuze osahat, ze ho nemuze videt, ze cesta je jinde. A proto se rozhoduje pro cestu dobra a lasky. Partim mezi ty, kteri neveri v odrikavani motliteb, cimz je nepopiram, mnohym to pomaha. Nerikam, ze se nekdy nepomodlim Otce nas, ale ne proto, abych neco chtel. Naopak, myslim si ze je velka spousta lidi, kteri potrebuji pomoc daleko vic nez ja, pripada me jako rouhani, prosit Boha o pomoc ve vecech, ktere nebudu-li liny jsem schopny zvladnout sam, ci odstranovani tezkosti, ktere potkavaji kazdeho, o touze po penezich ani nemluvne. Dalsi ma vyhrada k clanku je, ze blogerka zde popisuje udalosti ze zivota Krista, ktere uz clovek zna od svych snad deseti let z katechismu, ci ktere zna kazdy, kdo si alespon jednou precetl bibli. Smysl proc to popisuje nechapu, mysli si ze ostatni ohromi ci informuje o necem novem? Takze napsal jsem jen, co si myslim. Doufam, ze se blogerka neurazi, ze to vezme, jak to bylo mysleno. A navic, netvrdim ze mam pravdu, ze se v mnohem nemylim, jen to takhle vidim ja.

0 0
možnosti
Foto

Když jsem chodila kvůli synové křtu na katechismus, nelíbila se mi představa jediné správné cesty, neb mám v úctě i jiná náboženství. Tehdy kněz pronesl větu: "Je to cesta, na níž je pro mě nejvíc patníků." A díky této větě získal i mě. 

2 0
možnosti
Foto

kdybyste byla pes tak bych to pochopil, ale takto?

3 3
možnosti
MM

Karma....mám stejnou zkušenost, jako Vy ;)

4 0
možnosti
Foto

A uvědomujete si, že jste právě teď dehonestovala přinejmenším všechna další náboženství?

0 2
možnosti
Foto

A to je jedině dobře, protože v jednom měl Karel Marx pravdu, když napsal, že náboženství je opium lidstva. Dodávám včetně toho křesťanského...

0 0
možnosti

R^

Díky za Vaše osobní vyznání!

Nejcennější je náš život v náruči Boží! Je to více než odříkávání modliteb!

Velikonoční exultet zpívá o "beata culpa". Není to proltimluv? Ale nejde jen o vinu Adamovu, jde i o naší konkrétní vinu, kterou poznáme. Když si uvědomíme konkrétní svoji vinu, jak jsme někomu nevratně ublížili. Chtěli bychom to napravit, ale není šance! Nezbývá nic jiného než svoji vinu Bohu vyznat a důvěřovat v Jeho odpuštění. Takováto poznaná beata culpa je mnohem více než naše úsilí o svatost!

Radost z velikonočního vzkříšení!

:-)

2 0
možnosti
Foto

A co v případě, když Bůh není?

0 1
možnosti
LC

Možná těch "mnoho lidí" posuzujete příliš přísně. Před pár lety jsme vyslechl v rozhlase předvánoční promluvu kněze (jméno si už nepamatuji, ale pan Fürst to určitě nebyl ;-)), kde mj. řekl, že "Vánoce jsou největšími křesťanskými svátky". Ještě dlouho poté jsem se pokoušel přesvědčit sám sebe, že jsem špatně slyšel.....

0 1
možnosti
LH

Ale vždyť i Ježíš podporoval zabíjení.

Z článku na netu... Několik z Ježíšových učedníků bylo rybáři. Pověřil je se slovy „Udělám z vás rybáře lidí.“ Při krmení davů byl k Ježíši přinesen malý chlapec s „pěti krajíčky chleba a dvěma rybkami“. Ježíš zmnohonásobil množství chleba i ryb a nakrmil tím celý dav. V Janovi je zaznamenáno, jak učedníci chytali celou noc, ale nic neulovili. Ježíš jim poradil, aby rozhodili sítě na opačné straně lodi – a oni pak ulovili 153 ryb!...

Takže jak mohl Ježíš nedělat hřích když hříchem bylo už zabíjení zvířat (v tomto případě schvaloval zabíjení ryb).

0 2
možnosti
LH

Ještě jsem chtěl dodat....Jestliže zabíjení je hřích, tak proč kněží v obou světových válkách žehnali zbraním, ať to bylo na jedné nebo na druhé straně.Jak se to slučuje s Božím přikázáním NEZABIJEŠ?

0 2
možnosti
Foto

Moc pěkně napsané svědectví o tom, že není jiné cesty k Bohu než skrze Ježíše Krista. Byly doby, kdy jsem o tom psal často na blogu Lidových novin. Docela mne bavilo číst následné komentáře. Asi nemusím říkat, že tyto blogy měly hodně nízké hodnocení, ale s tím jsem předem počítal. Takže jsem rád, že se pořád najdou lidé, kteří zvěstují dobrou zprávu děj se co děj...VR^

4 0
možnosti
Foto

Je správné dělat si na pravdu monopol?

2 1
možnosti
Foto

To že spousta lidí netuší nic o vzkříšení a jiných věcech je zcela jednoduché. Za mě jsme se to ve škole neučili a já už jako dítě četl jinou literaturu než je bible.

No a potom ne každý člověk touží být v nějaké sektě, která do něj bude hustit co se jí hodí.

2 3
možnosti
Foto

Nejde o to, co jste se učili nebo neučili ve škole. Spíš je otázkou co vás naučili rodiče doma a k čemu vás vedli. To je mnohem důležitější. To, že bylo by škole zakázáno mluvit o Bohu nebo se spíš učilo, že Bůh neexistuje, je historický fakt. Pamatuji ty doby, kdy jsme se učili, že "poručíme větru a dešti" . Nicméně od těch dob se zas tak moc nezměnilo potažmo lidé se nezměnili...

4 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 17,24
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->