Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je tak, když si každý pořídí psa na všechno a všechny beztrestně kašle.

0 0
možnosti

Noste pepřák, nebo nůž. To jediné vás ochrání před nezodpovědnými pejskaři. Každý zodpovědný pejskař si svého psa hlídá buď na vodítku,kde ho v pohodě udrží (pokud neváží 40 Kg a výš...) nebo si vybírá místa, kde ho může pustit na volno.

Většinou je problém s místy (hlavně ve velkoměstech), kde se střetávají chodci (nebo běžci), s pejskaři, kteří nemají ve městě moc možností, kde by ho pustili z vodítka. Tohle je spíš úkol pro zastupitele, aby taková místa obstarali a udělali taková pravidla, kde bude riziko útoku psa nejmenší.

Nicméně, když k útoku dojde. Máte jako oběť útoku právo na obranu a většinou stačí ten pepřák. Útok je pořád útok a je jedno jestli útočí zvíře, nebo člověk.

0 0
možnosti

Čoklaři ani čokli do měst vůbec nepatří, a to bez výjimky.

0 1
možnosti

A také kuřáci, odpalovači rachejtlí, ctitelé tvrdého rocku, lidé s dětmi...

1 0
možnosti

Pes mé sousedky utekl vícekrát.I když jsem ji upozornil,aby si lépe zabezpečila psa,pes se dostal do míst kde chovám slepice a 11 slepic mi roztrhal.Samozřejmě jsem se na to musel dívat.Je to plemeno Kavkazský pastevecký pes.Přivolal jsem si městského policistu,aby si psa odvedl.Ten se psa bál,a raději nedělal nic jen se koukal,jak mi pes zabíjí slepice.Potom dorazila sousedka s klackem a začala mlátit psa,aby nechal slepice.Pes neposlechl a pokračoval ve svém díle.Nakonec ,abych nepřišel úplně o všechny slepice,zahnal jsem psa do sklepa a tam jsem jej zavřel.Pes mohl kohokoli napadnout,v domě bydlí matka s malým dítětem ,která se chodívala na slepice dívat.Nevím jak by to dopadlo jestli bych psa nezavřel.Policista tam byl jako divák .Každý majitel psa se má postarat,aby jeho pes nikomu neublížil.Já jsem přišel o 11 slepic,ale mohlo to dopadnout opravdu zle.

1 0
možnosti
Foto

Nevidím tu nikde žádný diskusní příspěvek od autorky. Alespoň poděkování diskuterum by se hodilo. Tedy těm hodným;-D

1 1
možnosti

To máte marný. Češi jsou pejskaři a kdo vyjádří svou nelibost nad tímto fenoménem, je rázem vyvrhelem, který nesnáší vše živé. Jsou tu názory, že z Vás pes cítí strach, tak útočí, možné to je. Ze mě patrně cítí jistý odpor, tak se mě snaží asi převychovat, proto si mě často vyberou z celé skupiny psomilců a chtějí muckat jenom mě, jinak si to nedokážu vysvětlit. Obzvlášť miluji, když svou neškodnost a láskyplnost dávají najevo očmucháváním a oslintáváním (především u větších plemen jde ruku v ruce) v rozkroku a ve tváři. Co poradíte kynologové? S jakou fobií se mám léčit;-)?

1 0
možnosti

Vy se nemáte s čím léčit. Léčit by se měla druhá strana a to permanentně. ;-)

1 0
možnosti

Připadáte mi jako člověk, který tím, že se soustředí na jednu věc, ji začne přitahovat. Stalo se mi jednou, že po mě vyjel jezevčík. A to proto, že se lekl. Jinak se psy absolutně žádný problém nemám. Žádný pes nemá potřebu mě nějak opakovaně napadat.

Tím neříkám, že něco takového neexistuje.Třeba o svém psovi vím, že nesnáší děti, ty menší. Tak se podle toho chovám. Nicméně na druhou stranu ... mě jako malou rodiče učili jak se chovat k psovi. Že se nesmím prudce rozběhnout proti němu nebo před psem utíkat nebo se hrnout hladit cizího psa. A miloval mě i sousedovic kokr, co občas kousl i členy rodiny. Dnešní děti neví obvykle nic.... jen to, že můžou všechno.

1 2
možnosti

P20a86v51e47l 35K27r42á19l

27. 1. 2020 10:29

Proč by se chování k psovi měl učit někdo, kdo žádného psa nemá (vyjma toho hlazení)? To je věcí majitele, aby svého psa vycvičil.

1 0
možnosti

Tady je docela problém. Lidé co se něčeho bojí mají přehnané reakce. Autorka se zcela viditelně psů bojí, a ti to cítí. Má přehnané reakce a pes se jí začne bát také. Přeci jen, váží několikrát více než ten pes a kdyby ho nakopla, letěl by jak balon. Takže psi svůj strach dávají najevo útokem.

Absolutní většina psů neútočí. Nemá k tomu žádný důvod. Zvířata velice dobře pudově vědí, že každý útok nese riziko jejich zranění a každá šelma se svému zranění pečlivě vyhýbá. Nicméně, pokud je někdo jako autorka, tak se s agresivitou psů potkává díky svému strachu.

Řešení neznám. Ano, jsou extrémy, kdy lidé mají agresivní psy a není s nima domluva. Pak je na místě policie. Ale strašně záleží na lidech. Když jsem měl vlčáka, dostal vždy na hubu košík. I když nekousal, je to přeci jen ostré plemeno. Když teď mám novofoundlanďáka, košík nedostává. Tihle psy nekoušou.

1 3
možnosti

Mám přesně ten samý pocit. Vypadá to, že se všichni psi světa spikli a rozhodli se, že autorku "sežerou".

1 3
možnosti

Je to obrovsky problem. Me jako malou pokousal 3x pes. Dvakrat to byl vlcak, potreti uz neco neurciteho. Z niceho nic, zadny vyprovokovany utok. Jizvy na tele i na dusi. Odskodneni zadne. Nyni mam male deti a na sidlisti je to samy nezodpovedny jedinec, navic jsou v mode pitbullove a podobna ostra plemena. Stat selhava, mestska policie bezbranna. Pejskaru je tolik, ze si proti nim zadny politik nedovoli zadna omezeni. V CR nejvic psu na obyvatele. Rv[>-]

3 0
možnosti

Ostrá plemena nejsou takový problém. Přirovnal bych to k nehodám. Většinu nehod mají na svědomí auta (malá plemena). Ale pokud spadne letadlo (kousne pitbul), škody jsou větší a píší o tom média.

0 1
možnosti

Být napaden Jorkšírem, také bych se toho těžko vzpamatovával. Mám z toho depresi, přestávám vycházet ven.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS