Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Autorka měla možnost oněch svých 5 příběhů rozdělit na pět částí a vytvořit Nekonečný příběh. Pokud státní podnik Česká pošta vedou šestým rokem sociální demokraté v čele se svými ministry vnitra /napřed Milanem Chovancem, tedy tím pánem s brokovnicí/ a nyní Janem Hamáčkem, není možné se ničemu divit, protože právě zde platí přísloví "Jaký pán, takový krám"...;-O

0 0
možnosti

Byla snad česká pošta v letech Topolánkovy a Nečasovy vlády lepší? Tak nepište bajky...

0 0
možnosti

Ze všech dopravců a přepravců mám nejraději Českou poštu. Ne, že by se někdy nemuselo něco řešit, ale na rozdíl od jiných se to vždy vyřeší slušně a rychle. Bydlím pět minut od zaměstnání a naše paní pošťačka je tak hodná, že doporučenou poštu mi nosí až do kanceláře a paní balíkářky jsou úplně super, vždy mi volají zda jsem v práci či doma a než sjedu šest pater dolů, tak balík mám už u výtahu a to se mi s jinou společností ještě nikdy nestalo.

1 0
možnosti
Foto

Nechávám si zásilky posílat jako "balík na poštu", pošta mi pak pošle kód, po jehož zadání zásilku vydá okamžitě, bez čekání. Funguje to skvěle, nemusím čekat doma, jestli mají balíkáři zrovna dobrou náladu (většinou asi nemají, jelikož se obvykle ani nenamáhají, takže stejně musím na poštu), klidně můj balík může vyzvednout kdokoliv, komu sdělím onen kód.

Zásilky v případě potřeby sleduji on-line (podle podacího čísla), zadá-li odesílatel můj mobil, mohu změnit cílovou adresu i termín dodání. Tuhle se mi ovšem stalo, že mi odesílatel poslal doporučený balík "do ruky" (ačkoliv jsem ho prosila o balík "na poštu", protože jsem věděla, že ho nebudu moci osobně vyzvednout), ovšem jako adresu mého bydliště uvedl adresu místní pošty. Bohužel mi nesdělil podací číslo (na přímý dotaz mailem odpověděl pouze: "Už jsem to odeslal dne....."), poště nezadal ani můj telefon nebo mail (ačkoliv jsem ho o to výslovně žádala), takže mě pošta ani nemohla o příchodu zásilky informovat (znala jen moje jméno, jinak nic). Nemohla jsem pověřit kohokoliv jiného, aby mě zastoupil (neměla jsem k dispozici onen kód pro vydání, ani jsem nemohla stanovit pověřenou osobu, protože jsem se prostě nemohla na poštu dostavit osobně), nemohla jsem požádat o náhradní doručení nebo prodloužení doby uložení (na balíku nebyl kontaktní mobil adresáta, který slouží jako kontrolní, pouze jméno a adresa pošty). Nakonec to ale dopadlo dobře.

3 0
možnosti
Foto

Jeden bývalý "podřadný cucflek" by Vám rád řekl, abyste si to po sobě přečetla znovu a opravila spoustu překlepů.

2 0
možnosti

Kdo by četl tak dlouhý blog? To nemůžeš po autorce chtít!:-)

1 0
možnosti

Po přečtení tohoto blogu mám pocit, že autorka má sice pravdu, ale nechápe, že na poště pracují jenom lidé - lidé silně šikanováni a ponižováni - a od těchto lidí chcete úsměv ?

Není chyba těch lidí ale systému - ono totiž není nic horšího než naštvaný zaměstnanec a vedené pošty nedělá nic jiného, než vymýšlí jak svým zaměstnancům znepříjemnit život -potom se nemůžete divit, že pošťák vám nedoručí kondolenci, když nesedí adresa - prostě ulice se nejmenuje TGM a nazdar bazar !!

Takže fajn - brečíte dobře , ale na špatném hrobě 8-o

4 0
možnosti
Foto

Není to tak hrozné. A kdo není příjemný za přepážkou, nebude příjemný ani za pultem, na úřadě... Je to o lidech.

Já netvrdím, že autorka nemá úplně pravdu, lemplové se vyskytují všude, ale vyjadřovat se k nim s takovou nadřazeností a despektem, to by nakrklo každého slušného pošťáka.:-)

2 0
možnosti
Foto

Taková existuje, teď mi jedna doručila kroužky na záclony dinl a pokud jsem rozuměl jejich nabídce, tak když si to objednáte, tak přijedou domů, převezmou zásilku a dovezou ji adresátovi. Ale budete si to muset vygooglit. Snad možná Zásilkovna. Ale platba v hotovosti.

Já jsem se službami České pošty spokojen.

2 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS