Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdravím Vás, Hanko, myslím na Vás právě dnes a moc bych Vám přál, abyste letos nebyla ani trochu smutná a srdce Vás nebolelo. Myslím na Vás a držím Vám palce. Tomáš

1 0
možnosti

"Dědečku, proč mne potkalo tolik věcí?"

Starý přemýšlel. "To se jen zdá," povídal konečně. "Co člověka potkává, vychází z něho. To se jen tak z tebe odmotává jako z klubka."

Karel Čapek - Krakatit - Kapitola LIII. :-)

0 0
možnosti

Sorry, patřilo to pod jiný blog.:-)

0 0
možnosti
Foto

Strávil jsem osaoceně několikero vánoc - po smrtiotce, matka už nebyla a než k bratrovi do jeho problémové rodiny na "srdečné vánoce" - to jsem raději zůstal sám.

Bez hysterie, bez fňukání a nyjícíh výlevů.

I ten salát a řízek (tučného kara nesnáším) jsem si dokázal udělat sám. K tomu lahev "lepšího" vína, trocha curoví. Vánoční stromek a pohoda. A to nebylo dnešní internetové či smskové šílenství.

Takže já vánoce miluji, protože jsem si je uměl vždycky udělat príjemné a radostné.

0 0
možnosti

Nezlobte se, ale tady platí víc, než kde jinde jaký si to uděláš, takový to máš. Táhne mi na 60 a nikdy jsme se na vánoce nehádali a každé vánoce se jako rodina scházíme, ne vždy na 100% všichni, to jaksi by už hraničilo s fanatizmem, ale nikdy jsem nebyl na vánoce sám a když vím, že to někomu z rodiny hrozí, tak ho pozvu k nám, protože právě na vánoce by nikdo neměl být sám, pokud existuje alespoň nějaká rodina nebo přátelství a vždy si tu sváteční atmosféru skvěle užijeme, to jsou chvíle k nezaplacení.

2 0
možnosti

K tomu článku mohu říci jen jediné - nejhorší je právě to, když nakonec maminka odejde na věčnost. Pak se jednomu zdá, že všechny ty hlouposti, které nemohl překousnout, byly opravdu malicherné.

8 0
možnosti

Já mám osobní zkušenost s tím, kdy na vás osobně sáhne smrt, po té se člověk vzbudí s úplně jinýma očima, přeskupí se mu priority a chvíle strávené s rodinou a přáteli se jaksi dostanou jednoznačně na první místo a také se změní vnímání jejich nedostatků. Jinak samozřejmě souhlasím i s tím co jste napsal.

0 0
možnosti

T51e64r75e85z85a 12H31o53l48á

11. 12. 2019 8:35

Tento blog mě nepřestává ohromovat tím, kdo všechno se může živit psaním. Pár rad: nedělat hrubky + vynechat banality (ne, není třeba explicitně zdůraznit, že 24. prosince je Štědrý den) + zamyslet se nad množstvím závorek. Co se obsahu týká, s dovolením se přidávám ke kritikům - text na mě působí jako "všichni okolo jsou špatní, nikdo mě neocení, nikdo se o mě dostatečně nestará". První rok vás všichni zvali a zajímali se o vás - druhý už ne. Nechcete se zamyslet nad důvodem? BTW, to zdůraznění strašlivých 200 km, které byste musela dojet za rodinou, mi připadá hrozně legrační, já to jezdím 2x týdně, abych se se svými bllízkými viděla :D A věta "ve 28 letech jsem dospěla"... inu, každý má svůj čas. Každopádně přeji, aby tyto Vánoce byly vydařenější než ty předchozí.

3 0
možnosti
Foto

Máte naprostou pravdu. To víte, někdo žije v pohodě a někdo jen hysterčí a ještě o tom píše blogy. Autorka se cítí dlouhodobě být zneuctěna nezájmem okolí.

Obdivuji naopak všechny takové jako Vy - co život dokáží žít, užívat si ho, k problémům se postavit čelem a nedělat z komára velblouda.

0 0
možnosti

Smutný příběh, mě pomohla kniha a pejsan a jen přeji, ať se to u Vás změní brzy k lepšímu.

2 0
možnosti

Jaké si to uděláte, takové to máte. My se na vánoce vždycky všichni těšíme a užijeme si je. Do hypermarketů nelezeme, těch pár dárků pro děti kupujeme už někdy od srpna a většinou stejně přes internet. Dospělí si mezi sebou dárky nedáváme, největším dárkem pro nás je, že jsme na konci roku spolu se sváteční atmosférou. Nikdo se s nikým nehádá, jezdíme spolu celá rodina dokonce i dvakrát ročně na dovolenou a ještě se scházíme na malé oslavy, když mají děti narozeniny.

Pokud si někdo udělá ze svátků klidu a míru blázinec, všechno honí na poslední chvíli a ještě se se všemi rozhádá, asi by neměl hledat chybu v těch svátcích, ale u sebe.

6 0
možnosti

R37a27d48i92m 94K66a83l52a95s

10. 12. 2019 23:36

A snad ještě doplněk pro autorku blogu:-).

Netrapte se tím, že budete sama. Nakonec do Štědrého dne je ještě docela daleko a není vůbec vyloučeno, že vše se nakonec tak vyvine a zamotá, že to budou ty nejšťastnější svátky ze všech:-). Člověk by se měl jen vymanit z pocitu, že něco musí, že by něco měl, a že když to mít nebude, zboří se svět. Nezboří a nemá smysl přikládat význam jednomu dni. Pochopil jsem, že mají pro Vás svátky i náboženský podtext, ale to se myslím nevylučuje. Kdo ostatně ví, jak se mají Vánoce slavit?:-) Třeba máme být všichni ve chlévě a spát na slámě:-) a my se místo toho čepýříme u stromečku. Možná právě Vaše Vánoce proto budou ty nejpřesnější a nejvěrnější.

Navíc nic netrvá věčně, ani špatné dny nebo nevydařené svátky. Jsem si proto více než jist, že tahle smutná série velice brzy skončí. Není sebemenší důvod, aby tomu tak nebylo. Jste stále mladá a těch báječných Vánoce zažijete ještě mnoho. Beru to jako jistotu:-).

2 0
možnosti

J48i10t79k27a 60Č42e66r35n37á

11. 12. 2019 14:53

Pane Kalas moc hezky napsáno. Já jsem jako u vytržení, že někdo tak mladý zůstává na Vánoce sám. Nechce se mi to vůbec věřit, co nějaký přítel, kamarádka, která je také sama. No nic, přeji všem hodně zdraví a poklidné Vánoce.

1 0
možnosti

R32a47d20i68m 95K41a61l71a65s

10. 12. 2019 23:02

Myslím si, že Vánoce by měly být hlavně pro děti. Děti z nich mají radost, jsou nadšené a šťastné. A to je, řekl bych, opravdu pěkné. Pro děti by vánoční svátky měly být co nejpěknější.

V dospělosti a mezi dospělými bych se bez Vánoc obešel. Nedělají mi radost přeplněné obchody, koledy, spěch, shon. Uniknout tomu příliš nelze, protože to by musel člověk odjet na několik týdnů kamsi do pustiny.

A jen co skončí Vánoce, je tu Silvestr:-). Další rok končí a člověk by se měl povinně těšit na ten další. Netěším se, ale ani z novoročí nejsem ve stresu:-), je to jen další čísílko v kalendáři, které pro mě nemá žádný význam. Proč je okolo toho všeho takový humbuk, netuším:-). Ale asi je zbytečné po tom pátrat.

Tak aspoň ty pohádky budou. A na Silvestra možná i někam zmizím. Někam do klidu, do ticha, pryč od erupce šílenství a nekonečných pouličních detonací, na zasněžené pole, na mýtinu v lese a možná i pod hvězdnou oblohu. Třeba stačí zavzpomínat na vše uplynulé, oživit paměť i to, co se už nevrátí, protože mnohé již jinou existenci nemá. Sedět někde s vínem a slanýma brambůrkama a hypnotizovat dvanáctku na kukačkách mi připadá tak trochu jako ztráta času, ale je to prý snad tradice:-).

Tak šťastné a veselé a vše dobré do nového roku...

5 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 17,24
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->