Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Velice, opravdu VELICE mi to připomíná mé pondělní rušení účtu v Komerční bance. Trvalo to skoro hodinu. A ještě jsem měl problém, že na účtě byl malý dluh několik desetikorun. Doplatill jsem to na přepážce a utíkal za "mojí" bankéřkou. Ačkoliv jsem měl v KB pouze jeden účet, a ten jsem chtěl zrušit, peníze připsali na účet mé bývalé manželky....... a tak to vrátili, předělali.....A musíme zrušit bankovní kartu (ano přestřihnout), vytisknout a podepsat, zrušit účet, vytisknout a podepsat a zrušit internetové bankovnictví, taky vytisknout a podepsat.

A mezitím mi úřednice několikrát stačila připomenout, jestli bych se nechtěl OBJEDNAT na jiný datum, protože za chvíli má přijít jiný klient.

3 0
možnosti
Foto

Osobní i firemní účet mám u UniCredit Bank ale před časem jsem si z zřídil taky účet u FIO. Nicméně na pobočku jsem kvůli tomu nemusel. Vše proběhlo v pořádku před internet. Až ho nebudu potřebovat, tak určitě to nepůjdu na pobočku rušit, ale nechám tam pár korun nebo pár haléřů a bude to... :-)

3 0
možnosti
JZ

J68a88n 17Z70í78d21e19k

4. 12. 2019 23:32

Tak pokud budete sledovat zmeny ceniku, neprekvapi vas tak zacatek uctovani poplatku za vedeni uctu, za nepouzivanou kartu...atd., tak neni problem :)

1 0
možnosti
AV

Docela by mě zajímalo, které bance dáváte přednost a co kromě popisovaného vám na Fio bance vadilo. Já mám účty u několika bank a upřímně mohu říct, že ani jedna banka není ideální, každá má svoje mouchy a plusy. Navíc to, co vy popisujete jako nedostatek je z mého pohledu výhodou. Když jsem rušil účet v KB, tam mě odstřihli okamžitě, takže jsem se nemohl dostat k elektronickým výpisům a získat alespoň papírový výpis ke dni zrušení byl neskutečný problém. V ČSOB zase zrušili pokladní přepážku, takže manipulace s penězi probíhá u psacího stolu s dalšími čekajícími klienty za zády.

Co se bank týče, člověk prostě nesmí být hnidopych, protože jinak by musel mít banku doma pod polštářem...

13 0
možnosti

Neboť hodně cestuji, mám dva pasy (každý na jiném místě) a měl jsem i dvě karty u mBank. Rozhodl jsem se mít třetí u jiné banky a vybral jsem si FIO. Vše řešeno přes internet, pohoda. Pak jsme se rozhodl, že si založím cestovní pojištění na kartě. Hodně cestuju, vyplatí se mi. Mbanka nevýhodné podmínky, FIO výhodné, ale musel bych na pobočku. Z toho jsem pochopil, že FIO je banka, která si na moderní jen hraje. Udělal jsem si další účet u Equa (skutečně moderní banka) a chtěl jsem odejít. To by znamenalo znovu na pobočku. Takže mi u FIO hnije a bude hnít účet, který bude možné někdy zneužít. A musím říct, že dost nesnáším fakt, že zatímco založit účet mohu po internetu, zrušit ho nemohu (ale to asi bude u všech bank)

3 2
možnosti
MV

Úplně Vám rozumím, mám za sebou nemlich to stejné, včetně stejných bank. ;-D;-D A výsledek taky stejný.

0 0
možnosti
PL

Ehmm, moje změna příjmení mě stála TŘI návštěvy pobočky ČS. 1. hlášení změny příjmení (majitele účtu). pro smlouvu, kartu a adresu pro papírové zasílání výpisu (před 10 lety). Úřednice neměla svůj den. Karta s novým jménem přišla asi za týden O.K. Když přišel po 2 měsících už 2. výpis z účtu na staré jméno, volala jsem do ČS, jak dlouho jim ta změna bude trvat. Tam mě ujistili, že žádnou změnu příjmení pro korespondenční účely neevidují a musím přijít znovu. O.K. na druhý pokus jsem byla úspěšná. Po 6 měsících přišla debetní karta na další 3 roky na původní příjmení s příslušným stržením poplatku za vystavení nové debetní karty. Zase volám, že mám jiné příjmení a novou debetní katru již vystavenou a teď mi posílají další se starým příjmením. 3. návštěva a zrušili opakované zasílání platební karty na neplatné příjmení a po 2 urgencích vrátili poplatek za chybně vystavenou debetní kartu. Podotýkám, že jsem měla v ruce od první návštěvy, že jsem změnila příjmení a že žádám o provedení změny ve smlouvě, v korespondenční adrese a na kartě....Rv Už jsem ten účet dávno zrušila a u jiné banky jsem byla 1x při zakládání účtu a ostatní se vyřídí telefonem, mejlem a přes internetbanking.

2 1
možnosti
DR

Brecite pekne, ale zruseni uctu AD 2011 u CS mi zabralo asi hodinu a snad 20 podpisu bylo treba. Ve fiu jsem vse vyridil do 5 min a je to jedina banka kde vse jednoduse funguje a neotravuji vas.

17 0
možnosti
JP

Je samozřejmé, že vymazat ůčet nelze. Reklamace i po delší době. Dostupnost účtu pro odhlášeného uživatele by měla být zrušena samozřejmě.

3 0
možnosti
MT

Neni jednodussi nechat na uctu minimum at uz (0Kc nebo 100Kc) a ignorovat ? Po case nepouzivani se z toho stane "dormat" ucet a pravdepodobne se stejne zrusi.

4 0
možnosti

Fio banka nemůže zrušit nepoužívaný účet už proto, že minimální zůstatek je 100 Kč.

0 1
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 19,48
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->