Neděle 8. prosince 2019, svátek má Květoslava
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 8. prosince 2019 Květoslava
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A87l73e79š 93V18o81n76d28r53á90k 9470936865

Docela by mě zajímalo, které bance dáváte přednost a co kromě popisovaného vám na Fio bance vadilo. Já mám účty u několika bank a upřímně mohu říct, že ani jedna banka není ideální, každá má svoje mouchy a plusy. Navíc to, co vy popisujete jako nedostatek je z mého pohledu výhodou. Když jsem rušil účet v KB, tam mě odstřihli okamžitě, takže jsem se nemohl dostat k elektronickým výpisům a získat alespoň papírový výpis ke dni zrušení byl neskutečný problém. V ČSOB zase zrušili pokladní přepážku, takže manipulace s penězi probíhá u psacího stolu s dalšími čekajícími klienty za zády.

Co se bank týče, člověk prostě nesmí být hnidopych, protože jinak by musel mít banku doma pod polštářem...

+12/0
doporučit
4.12.2019 12:36

D81a52v80i71d 75R58y78c21h93e97t82s90k85ý 9736871620110

Brecite pekne, ale zruseni uctu AD 2011 u CS mi zabralo asi hodinu a snad 20 podpisu bylo treba. Ve fiu jsem vse vyridil do 5 min a je to jedina banka kde vse jednoduse funguje a neotravuji vas.

+12/0
doporučit
4.12.2019 10:59

J71i62ř94í 78T64e75p33r 4937350665865

Mám účty u více bank a u dvou bank jsem účty i rušil. Běžte si zrušit účet u KB.

To pak budete psát slohové cvičení a ne jen krátký článek.

Zlatá FIO banka.

Technicky musí záznamy o transakcích v databázi zůstat na věky. Nesouhlasili by vypočítávané obraty a zůstatky banky. Je ale možné, že jen anonymizují jméno majitele zrušeného účtu.

+7/0
doporučit
5.12.2019 0:36

V48e21n12d59u53l60a 73S83z46l73a25u96e30r24o96v86á 7772456627158

"Myslím, že kdybych byla i podprůměrným hackerem, nebyl by pro mě problém si s tím poradit. Informací jsem měla dost..."

Nene:-D Prosím, že si tohle nemyslíte...

+5/0
doporučit
4.12.2019 22:27

J73i15r34k38a 81K50u26z13e87l14k48a 9811335228332

Tomu, že rušení účtu nevede k jeho smazání, se snad může divit jen dítě.

+5/0
doporučit
4.12.2019 21:36

M55i86r79e41k 41T22u24r77e64č96e46k 4963572490782

Neni jednodussi nechat na uctu minimum at uz (0Kc nebo 100Kc) a ignorovat ? Po case nepouzivani se z toho stane "dormat" ucet a pravdepodobne se stejne zrusi.

+4/0
doporučit
4.12.2019 9:41

M45i25l88a14n 81W73e16l77s30e71r 5192578808571

Velice, opravdu VELICE mi to připomíná mé pondělní rušení účtu v Komerční bance. Trvalo to skoro hodinu. A ještě jsem měl problém, že na účtě byl malý dluh několik desetikorun. Doplatill jsem to na přepážce a utíkal za "mojí" bankéřkou. Ačkoliv jsem měl v KB pouze jeden účet, a ten jsem chtěl zrušit, peníze připsali na účet mé bývalé manželky....... a tak to vrátili, předělali.....A musíme zrušit bankovní kartu (ano přestřihnout), vytisknout a podepsat, zrušit účet, vytisknout a podepsat a zrušit internetové bankovnictví, taky vytisknout a podepsat.

A mezitím mi úřednice několikrát stačila připomenout, jestli bych se nechtěl OBJEDNAT na jiný datum, protože za chvíli má přijít jiný klient.

+3/0
doporučit
4.12.2019 14:56
Foto

J69i76ř24í 96B12e72r41á90n65e30k 8727607906561

Osobní i firemní účet mám u UniCredit Bank ale před časem jsem si z zřídil taky účet u FIO. Nicméně na pobočku jsem kvůli tomu nemusel. Vše proběhlo v pořádku před internet. Až ho nebudu potřebovat, tak určitě to nepůjdu na pobočku rušit, ale nechám tam pár korun nebo pár haléřů a bude to... :-)

+3/0
doporučit
4.12.2019 14:31

J72i83ř13í 28P54ř48i35b12y66l 7436185518805

Je samozřejmé, že vymazat ůčet nelze. Reklamace i po delší době. Dostupnost účtu pro odhlášeného uživatele by měla být zrušena samozřejmě.

+3/0
doporučit
4.12.2019 10:51

J80a12n 20P68a12v65e95l 8173372698826

Neboť hodně cestuji, mám dva pasy (každý na jiném místě) a měl jsem i dvě karty u mBank. Rozhodl jsem se mít třetí u jiné banky a vybral jsem si FIO. Vše řešeno přes internet, pohoda. Pak jsme se rozhodl, že si založím cestovní pojištění na kartě. Hodně cestuju, vyplatí se mi. Mbanka nevýhodné podmínky, FIO výhodné, ale musel bych na pobočku. Z toho jsem pochopil, že FIO je banka, která si na moderní jen hraje. Udělal jsem si další účet u Equa (skutečně moderní banka) a chtěl jsem odejít. To by znamenalo znovu na pobočku. Takže mi u FIO hnije a bude hnít účet, který bude možné někdy zneužít. A musím říct, že dost nesnáším fakt, že zatímco založit účet mohu po internetu, zrušit ho nemohu (ale to asi bude u všech bank)

+3/−2
doporučit
4.12.2019 12:28

E60w47a 15N14o34v33o82t18n23á 1241302567872

Tak ne každý má na to mít učet v bance někomu musí stačit strožok.;-D;-D;-D

+2/0
doporučit
4.12.2019 17:29

P16e39t36r18a 43L74a57c63i92n31o59v19á 9623203144583

Ehmm, moje změna příjmení mě stála TŘI návštěvy pobočky ČS. 1. hlášení změny příjmení (majitele účtu). pro smlouvu, kartu a adresu pro papírové zasílání výpisu (před 10 lety). Úřednice neměla svůj den. Karta s novým jménem přišla asi za týden O.K. Když přišel po 2 měsících už 2. výpis z účtu na staré jméno, volala jsem do ČS, jak dlouho jim ta změna bude trvat. Tam mě ujistili, že žádnou změnu příjmení pro korespondenční účely neevidují a musím přijít znovu. O.K. na druhý pokus jsem byla úspěšná. Po 6 měsících přišla debetní karta na další 3 roky na původní příjmení s příslušným stržením poplatku za vystavení nové debetní karty. Zase volám, že mám jiné příjmení a novou debetní katru již vystavenou a teď mi posílají další se starým příjmením. 3. návštěva a zrušili opakované zasílání platební karty na neplatné příjmení a po 2 urgencích vrátili poplatek za chybně vystavenou debetní kartu. Podotýkám, že jsem měla v ruce od první návštěvy, že jsem změnila příjmení a že žádám o provedení změny ve smlouvě, v korespondenční adrese a na kartě....Rv Už jsem ten účet dávno zrušila a u jiné banky jsem byla 1x při zakládání účtu a ostatní se vyřídí telefonem, mejlem a přes internetbanking.

+2/−1
doporučit
4.12.2019 11:51

V34l59a65d55i43m45í93r 11F29i97b42i19g35e43r 5674651801624

Zajímalo by mne v čem FIO účet nevyhovoval ty mouchy. Ano internetbanking je docela nevzhledný, bankovní aplikace také nic moc ale téměř vše je zdarma a na pobočce jsem neměl nikdy problém. Zaměstnanci byli vždy ochotní a věděli všechno. Oproti tomu u KB na mě úřednice vrhla vražedný pohled a připadal jsem si že ji obtěžuji. Ale je to o lidech to je pravda.

+1/0
doporučit
5.12.2019 8:53

P80e95t36r 69L97o92r94e35n95c

A nemůže si banka sama jaksi v tichosti změnit "všeobecné podmínky", načež náhle jí začnete dlužit na poplatku symbolických 1 Kč, leč přes pospíšilova exekutora 10.000 Kč?

+1/0
doporučit
4.12.2019 21:48

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz