Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Každý obchodník se dívá na zisk a ten ovlivňuje několik faktorů, pokud ovšem obchodník někde zavírá a není to z důvodu, že nemůže sehnat pracovní sílu a nebo, že ho někdo vyštípal z nájemní smlouvy na daný prostor, tak zjevně tam lidé moc nakupovat nechodí a jak sama pisatelka uvádí, že na dotaz kam nakupovat dostala odpověď jedině k Vietnamcům, tak má i odpověď proč obchody z Ústí mizí, kdyby chodili lidé nakupovat do těch obchodů a ne k Vietnamcům, tak by mizeli Vietnamci;-).

1 0
možnosti
MR

Ptáte se proč, ale namísto odpovědi jste jen vyjmenovala jaké obchody v Ústí nejsou, bude pokračování, kde odpovíte na vlastní dotaz?

2 2
možnosti
JM

J91a22n 66M70a82x44a

2. 10. 2019 16:54

Bohužel Vám nezbude než zdrhnout. Já se v Ústí narodil, později sem jezdil již jen do školy a do zaměstnání, takže tak napůl zde a napůl z venku sledoval jak to město pomalu, ale setrvale klesá ke dnu. Mnohokrát se objevil nějaký náznak nadšenců nebo podnikatelů, že by se to město dalo pozvednout a zachránit, něco tu vytvořit, ale pak následovala tvrdá realita a město dál upadá. Za pár let to bude již jen ušmudlané město s počtem obyvatel do 70 tisíc, z toho 1/3 sociálně problémových. Ty scházející obchody budou tím nejmenším problémem.

13 0
možnosti
Foto

J29o71s65e15f 10B39á26r98t19a

2. 10. 2019 14:47

Nakupte si v Praze, jak pojedete na Letnou.

2 3
možnosti
DV

Já kupuju boty pro každodenní použití u Paličky. Má tam na výběr trekingovou a pracovní obuv, která ale vypadá tak, že se dá nosit i jako moderní každodenní obuv k džínám. Mám od něj kotníkové polobotky, které nosím už čtvrtým rokem, krásně se rozšláply a jsou neskutečně pohodlné. Bohužel už jsou obnošené a asi tam sjedu koupit nějaké další. Dokonce má i kožené polobotky, které jsou označené jako policejní pracovní obuv (protože vyztužená špička), ale opět je lze nosit k normálnímu oblečení. Cenově tyhle všechny boty vycházejí velice rozumně, pár kolem tisícovky plus mínus.

1 0
možnosti
ZB

Jedno jisté je, do pohraničí po sudetských Němcích přišli lidé, kteří nemají vztah k místu, ale bohužel nemají ani vztah k práci. A kde není kvalitní práce, nejsou ani peníze. Tedy chybí kupní síla. Bohužel žádná vláda toto ještě neřešila.

12 1
možnosti
JR

J61a51n 58R51á74ž

6. 10. 2019 10:19

Vláda to řešila po roce 1945, když do západočeských Sudet po odsunu Němců nastěhovala...(doplňte si koho, aby mne nesmazali), domorodci, kteří tam zůstali jsou dnes menšinou a noví obyvatelé z jiných částí Čech a Moravy se tam nemají proč stěhovat. Takhle mi to alespoň říkal známý, jehož rodina v Ústí přežila Protektorát, ale v padesátých letech se odstěhovali. Občas tam zajedou za známými, ale žít už by tam podle svých slov nechtěli. Z vlastní zkušenosti vím, že na severu (Liberec,Jablonec) je situace jiná.

K obchodům: Zákony trhu platí i pro Ústí. Kde není kupní síla, odtud mizí obchody a známý fakt, že v Německu je mnoho druhů zboží ve větším výběru a mnohdy i levnější, konec maloobchodu v pohraničí urychluje.

1 0
možnosti
PL

P30e54t10r 47L62a17n55g18e62r

2. 10. 2019 11:40

Nevím všechny důvody, ale jedna z příčin bude možná i možnost nakoupit si po Internetu.

0 1
možnosti
JH

J75o53s73e51f 69H96á34j97e65k

2. 10. 2019 10:42

Místo Bati bude krásná vietrestaurace, kam se můžete po neúspěšných nákupech uchýlit. Jediné co v Ústí kvete je špína, dlouhá léta postavené a trochu oplocené základy domu na Míráku a výkvět politických osobností na okrese i kraji.

7 0
možnosti
MB

No, dost mě překvapuje takový dotaz..

Neviditelná ruka trhu ..zákon nabídky a poptávky.. Jednoduchá odpověď..

Možná stačilo článek otitulkovat povzdechnutím ..a ne otázkou;-)

0 2
možnosti
JN

protože místní převážně nakoupí v sekáči a u Nguyena

7 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,10
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->