Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já tu zkušenost mám, jinak bych sem nepsal. Ale je pravda, že při rozdílu menším než 5 Kč se k pokladně nevracím a nereklamuji.Taky se občas stane. ;-)

0 0
možnosti

Základní povinnost zákazníka v Penny je hlídat ceny na účtence a stejně si účtenku zkontrolovat. Pokud máte na účtence započítáno jen o 20 Kč víc,buďte překvapen. Nesplnili podnikovou normu, která prý je 40 Kč započítávat více. A většinou ji dodržují. :-);-);-)

0 0
možnosti
Foto

J67a88n82a 13M83a39j95o90v26á

1. 10. 2019 17:53

Mám Penny za domem a nakupuji tam často. A tuhle zkušenost skutečně nemám.

2 0
možnosti

Přesně té samé situaci u pokladny s tím stornem zboží jsem byl taky přítomen, zažil jsem to jednou, možná dvakrát, ale už nevím kde. Je to otřesné chování, ale tak vidláky za pokladnou i jinde člověk prostě potká. S čím ale moc nesouhlasím je ta výzva k ohrazení se vůči nim. Pokud jen dělají kyselý ksicht ale nic, co by bylo přímo proti dobrým mravům, nechal bych to bez komentáře, protože s hlupáky nemá moc cenu komunikovat. Přešel bych to mlčením, mám svou důstojnost a tu mi nemůže jen tak někdo vzít. Ani bych nestál o to, aby se mě někdo zastával, protože tím se stávám objektem potencionální hádky dvou lidí, z nichž z jedním nemá smysl se hádat a jenom to prodlužuje a zhoršuje už tak nepříjemnou situaci.

Jinak s Penny zkušenosti nemám, ale celkově mi připadají všechny supermarkety na přibližně stejné úrovni. Výjimkou je pro mě jen Hruška, kde vedle už celkově nižší úrovně vzhledu interiéru a zařízení je i obvykle poněkud vidlácká obsluha u pokladen, zpravidla jakási unavená kysňa co má dost nízký pojem o vkusu v oblékání stejně jako o základní slušnosti. To se mi v čase ověřuje u několika provozoven Hrušky.

0 0
možnosti
Foto

Penny Market patří stejně jako Billa, do německé obchodní skupiny Rewe. A nikoli nadarmo nazývá (pro svoje podivné chování německé markety v ČR) VIP bloger Ladislav Větvička jako - HYTLERmarkety. 8-o

2 0
možnosti

I32v62a72n49a 75L52a56n96c36e

27. 9. 2019 14:16

Proč nezavolat na ředitelství a říct jim, čeho jste byla svědkem. Ze jste byla v takovém šoku, že jste nebyla schopna nic udělat, ale nyní, kdy jste měla čas o tom přemýšlet, to není chování, které by se mělo provozovat v jakémkoliv obchodě...

1 1
možnosti

Myslíte ten případ, že pokladní omylem nacvakla přepravku, což zákaznici vysvětlila a (dle jejích vlastních slov) se za toto nedopatření OPAKOVANĚ OMLUVILA a vrátila peníze? Což se samozřejmě může přihodit každému.Přesto autorka zveřejnila účtenku a napsala článek s obviněním marketu paušálně !!!! z absence slušného chování personálu a okrádání? Nezlobte se, ale tohle mi připadá spíše jako svinstvo ze strany zákazníka.8-o8-o

2 0
možnosti
Foto

Zkuste se na ně usmívat a občas prohodit žertík. Mně to funguje.

2 0
možnosti
Foto

Zejména první den akce se stává, že ceny nejsou v systému ještě přenastavené. A je smutným faktem, že řadová pokladní nemá právo upravit prodejní cenu nebo cokoliv stornovat. Tedy si musí volat pomoc. Nejen v Penny.;-)

3 0
možnosti

Tady neuměl storno ani vedoucí, když se muselo markovat znovu. Přednastavení asi dělá centrála, ale personál to musí odklepnout (možná maj pokyn pozapomenout:-/).

Jinak krásný případ pro ČOI. Ty by od mastné pokuty neobměkčilo sebevětší omlouvání;-)

Platí cena na regále a zákazník má právo za ni nakoupit!!

1 0
možnosti
Foto

J30a38n96a 37M91a15j85o32v74á

27. 9. 2019 10:00

Ajajaj... Co si o mě asi ty prodavačky občas musí myslet? Přiletím jako čertík, věčně něco hledám, bývám zamyšlená, často někoho nebo něco nevidím, věčně mi u pokladny musí připomínat kartičku a pak zavazím, než uložím nákup, někdy chci body a někdy ne...

Tak se bojím, aby mi teď nezakázali do Penny vstup, když jsem tak podivný zákazník. Teď už aspoň vím, že ideální zákazník je autorka.

Jo... Ani nevím, kdo u pokladny před mnou stojí,natož kolik váží...

8 0
možnosti

Chudáci holky za pokladnou. Nejednou jsem byla svědkem, jak po nich zákazník křičel. A všechno hned a teď.. a ona ani nevěděla, o čem hulákal. Ale je to dobře. Mozna přijde doba, kdy si začneme vážit všech těch " podradnych" profesí.

0 0
možnosti
Foto

Já Vám nevím, mám zkušenosti z Penny marketu v Žamberku, Brně, Poličce, Praze - a s personálem jsem nikdy problém neměl, na moje občas hodně nejapné otázky ohledně umístění zboží reagovali vždy ochotně a přesně. Stejně tak jsem neměl problém s vyúčtováním. O tom až někdy jindy (to je douška pro Majku Šípkovou, někde dole v diskusi jsem ji zahlédl).

4 0
možnosti

Děkuji Martine, že jste na mě nezapomněl:-)

0 0
možnosti

Vida a já myslel že všichni ti správní blogeri kupují jen u farmářů kvalitní české potraviny a že na cenu nehledí...... :-)))

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS