Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

J65o97s29e61f 63N93i69k57l

15. 6. 2019 16:35

..už jsem tady jednou dokazoval, že 120 000 lidí se na Václavák prostě nevejde...budou-li lidé stát i na květinových záhonech, nedokáži si představit šest lidí na jednou metru čtverečním...

8 3
možnosti
VV

Jak jste to p.s.Nikle dokazoval? To by mne opravdu zajimalo. Rekl bych ze zde nekdo lze:

Václavské náměstí, kde se na pokračující demonstraci shromáždilo až 200 000 lidí,[15] se stalo současně místem, kde se konala první manifestace Občanského fóra z balkónu Melantrichova nakladatelství. Zde promluvil poprvé před diváky spisovatel Václav Havel.

5 3
možnosti
VV

Ono snad vubec existuje neco,o cem by Milous Zeman nelhal? ;-D;-D;-D

8 5
možnosti
AL

120 tisíc lidí na demonstraci? Ne. 100 tisíc? Ne. 90 tisíc? Ne. 80 tisíc, hahaha, to těžko. Tady máte oficiální číslo ministra vnitra

Spolek Milion Chvilek - 120 000

„Policie v 18:30 odhadovala účast na 70 000 lidí,“ řekl ministr vnitra Hamáček.

Rozdíl mezi údaji organizátorů demonstrace a odhadem Policie ČR tak činí neuvěřitelných 50 tisíc lidí !!

Hana Šiander - President Miloš Zeman záměrně lže o účastnících demonstrací

-----------------------

Tak kdo zde záměrně lže?

:-)

11 6
možnosti
VV
JL

Kolik bylo na Vaclavaku demonstrantu? Rekl bych, ze tolik co se jich tam vlezlo.

6 0
možnosti
JK

J88i54r34i 19K73u47c33e20r24a

15. 6. 2019 15:56

:-) proč by se proboha bál MZ demonstrantů? O něj vůbec nejde, je prakticky neodvolatelný. K jeho tvrzení o "Pražácích" - pokud to pravdu řekl, neměl pravdu, ale jen si ůtrošičku zapřeháněl". Skutečností je, že - mimo hlavního města - bývá účast na demonstracích proti Burešovi (kterého rád nemám) a Benešové (proti které nemám vůbec nicú v řádech desetin procent až nejnižších jednotek procent.

Zkuste napsat - pokud vám vadí lhaní, což je chválihodné - o demonstraci v Hradci Králové, kde pořadatelka jásala nad 1450 účastníky, a policie to sečetla na 450. Tomu říkám lež jako věž ;-) Tak jen do ní, do lhářky prolhané a prohnané R^

5 0
možnosti
Foto

A odkdy umí policie počítat? ;-D

2 4
možnosti
Foto

J31o22s73e67f 33B26á31r98t22a

15. 6. 2019 15:22

O tom, že tam byla celá republika svědčí fotodokumentace pana Flašky. Na tu Letnou vás budou muset naklonovat.

4 5
možnosti
Foto

Nechápu. Chce snad na nich někdo vydělat? Do klobás?

0 0
možnosti
MK

Kdyby Zeman lhal pouze o účastnících demonstrací, dalo by se to ještě vydržet. On však lže při většině svých vystoupení a inspiruje k tomu i své podržtašky.

Děsí mě, že miliónům lidí se to líbí a volí ho.

17 3
možnosti
Foto

Paní Hano,

já bych ten celý humbug vyjádřil slovy Ježíše Krista: "Kdo z vás je bez viny, ať první hodí kamenem!" [>-]EU

6 6
možnosti
MB

To ovšem neznamená, že někdo má sedět pod vlajkou - Pravda vítězí, být recividistou = 8x soudem potvrzeným lhářem. Výrok Krista je pravdivý, nicméně metat šutry lži a živit se tím - To je opravdu Humbuk - Wiki = Výraz humbuk odkazuje na osobu nebo předmět, který klame, nebo se chová způsobem, který je klamný, nepravdivý, neupřímný i podvodný ! Tak jo - Hradní Humbuk ... :-)

7 0
možnosti
JL

Miloš Zeman používá různé lži a lsti. Účelové, k zesměšnění protivníka, nebo také čistě na efekt. Když se pozorně zaposloucháte do jeho projevu na Letné 1989, kdy nás srovnává s Nepálem, uvědomíte si, že už tehdy lhal. A to ho provází celou jeho politickou kariérou. R^

https://www.youtube.com/watch?v=01r2INhKZoc

15 3
možnosti
Foto

Od každého politika čekáme jenom, jak bude dobře umět lhát ve prospěch svých voličů. Jako od advokátů.

0 0
možnosti
JJ

J41i55ř12í 53J44a97n42d95a

15. 6. 2019 14:47

No vždyť vy lžete také. V minulém blogu jste napsala:

"Připojilo se k nám celkem 313 měst a obcí po celé České republice.

Zdroj: https://siander.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=717365";

Ne, žádná města či obce se k vám nepřipojily. Maximálně v těchto městech a obcích někdo demonstroval. Někde 2-3 lidé.

Žádná města či obce jako celek se prostě nepřipojily.

27 9
možnosti
Foto

Všechny demonstrace pořádala jedna organizace.V čem máte problém?Podle Vás byla všude prázdno a jen dva lidé...

9 4
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,10
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->