Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Ano, je přepejskováno.

8 0
možnosti
DP

Já bych zase chtěla ohleduplné kuřáky, plivače, chrchlače a odhazovače všech možných odpadků.

12 0
možnosti
VV

To ja take. Shrnul bych to vubec na ohleduplne lidi. ;-D

8 0
možnosti
PD

tak, začněme nesmyslem, že pes v bytě trpí, kdežto na dvorku se má skvěle. Pes je šelma, která pohyb používá jen proto, aby si opatřil potravu, když mu potravu dáte, hýbat se nebude. pes je dále smečkové zvíře, které ke spokojenosti potřebuje "kolektiv". A ten má samozřejmě větší v bytě spolu se svým majitelem, než uvázanej u boudy na dvorku nebo v kotci. jestliže někde uvidíte po dvoře běhat psa kolem plotu, není to proto, že dělá joging, ale že je frustrovaný z té samoty.

za svého mládí jsme po trávnících neběhali ani bosí, ani obutí...všude byly cedule chraňte zeleň

8 5
možnosti
VV

Jak pane Drapale vypada ten kolektiv kde panickove rano pred sestou odejdou do prace a psa nechaji v byte, nebo i na tom dvorku smotneho? Jsou dokonce i panickove, co maji toho psa cely den a noc uvazaneho na retezu. Ono se rika jakej pan, takovej pes, a proto bych navrhoval aby nez si nekdo poridi psa, musel slozit zkousku ze se o nej umi postarat a s nim zachazet.

9 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,62
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->