Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I60v53a98n 31M25a72r59e72k

15. 5. 2019 6:54

Cituji z blogu. . . ."A právě přišla na demonstraci, kdy je demokracie v naší zemi ohrožena. . . . . . No a kdo tu demokracii ohrožuje, ti co respektují výsledky voleb, a nebo ti , kdo vyřvávají agresivně na náměstích?. . . . Už chybí jen "legendární" výrok "Právě jsem se vrátil z Hradu. . . . . " RvRvRv

7 2
možnosti

Hmm, no já nevím, ale sešlost v počtu 90 lidí bych spíš nazval skupinou a ne davem. Na druhou stranu, chápu, že dav, to zní hrdě.

6 0
možnosti

Je vidět, že nejste v Ústí dlouho...

2 0
možnosti

J20a62n 44H57a56r78v11a89n

15. 5. 2019 8:13

... a doma stále sama, děsná nuda. No tak se šla projít a udělat něco "smysluplného" ;-D

3 1
možnosti
Foto

I85v71a23n 22M95a79r47e21k

14. 5. 2019 19:08

"Celonárodní" ? Važte slova p.Šiander. Kolik se vás v tom Ústí vlastně sešlo? Protestovali jménem všech obyvatel tohoto města, a nebo s nimi alespoň tito občané sympatizovali? Tak je to po celé zemi, pár demonstrantů hovoří za všechny?

Trochu skromnosti a zdravého úsudku by rozhodně neuškodilo. Rv

14 2
možnosti
Foto

Pochopte, že celý národ je momentálně v Ústí. No a kdo v něm není, není ani národ.

7 3
možnosti

J57a68n 37R87á24ž

14. 5. 2019 18:54

Benešová je mi ukradená, ale štve mne, že sledované kauzy jako: Rathova krabice s vínem, úkolování rozvědky premiérovou konkubínou nebo Čapí hnízdo, se táhnou bezvýsledně dlouhé roky.

Např. Čapí hnízdo: Zjistit, zda došlo při této akci k dotačnímu podvodu musela policie vyšetřovat pět roků? To snad čtou spisy negramotní policisté, když nejsou schopni vyhodnotit případ v reálném čase? Jak je možné, že všichni, kdo tu údajně podvodnou dotaci schvalovali v ROP Střední Čechy a na Středočeském kraji, kde tehdy vládla ODS dnes dělají mrtvého brouka a při tom ODS dnes do této kauzy nejvíce řeže? To nedostalo vedení ODS od svého hejtmana Bendla podrobnou informaci, jak to tehdy bylo, že jen plácají dohady o podvodu, ale bez faktů? U trestní kauzy je základní podmínkou pro obvinění, prokázané jednání obviněného, které vědomě směřuje k porušování zákonů. To trvalo Policii zjistit a prokázat čtyři roky, když právníci Amnesty International jak to bylo věděli už před lety a Piráti loni, když žalovali v EU? Co celou dobu dělal dozorující státní zástupce? To se nemohl při dozorování podrobně seznámit jak s průběhem vyšetřování, tak i se závěry policie, že tak dlouho od podání návrhu policie na obžalobu, ještě nebyl schopen učinit alespoň jednoznačný závěr, zda žalobu podá nebo ne? Jak takový st.zástupce pracuje, že poměrně jednoduchou informaci zda podá žalobu nebo ne, nebyl schopen na imunitní výbor Sněmovny dodat ani za dva měsíce od převzetí návrhu od policie.

V USA to probíhá tak, že soud dá policii a žalobci termín, do kdy musí žalobu podloženou relevantními důkazy vypracovat a dodat soudu nebo musí kauzu odložit. Kdyby to neudělali u tak sledované kauzy, jako je u nás Čapí hnízdo, stálo by to místo nejenom policejního šéfa, ale jelikož jsou tam státní zástupci voleni, tak by zcela jistě i státní zástupce o místo přišel.

Hlavně že máme u nás na nikom nezávislé tedy i nikomu se neodpovídající státní zástupce, kteří na vše mají hromadu času, i když se veřejnost bouří!

9 0
možnosti

Aktivity ROP Střední Čechy v kauze čapák už jsou promlčené.

0 0
možnosti

P80e57t50r 90D58r58a89p74a30l

14. 5. 2019 18:35

a že se vás na teda sešlo

9 1
možnosti
Foto

I28v13a90n 66M35a66r32e10k

14. 5. 2019 19:09

Sešli se "celonárodně" ! 8-o8-o8-o

4 3
možnosti

Dobrý den , paní kdopak to platí ?

6 6
možnosti
Foto

J29a41k71u61b 36R55o96t74h

14. 5. 2019 19:01

Nevím, jak paní autorku, ale mně například Šoroš (takhle mi to napsal jeden "obdivovatel"), Mossad, řidozednáří a vrátnej jedný budovy na Wall Street. :-P:-P:-P

7 2
možnosti

A jaké máte řešení? V čem je pro Vas státní zástupce zárukou demokracie? Co je špatně na reformě soudního aparátu...... Děkuji za odpovedi

11 1
možnosti

Jedná se nikoliv o reformu, ale o "účelovou reformu" zbavit se čestnou, neúplatnou, politicky neovlivnitelnou osobnost. Vy to dobře víte a hrajete si na zvídavého

4 9
možnosti
Foto

Sancta Simplicitas. Dálnice se staví laciněji, protože se nepředražuje o 12% úplatky. Nejsou kauzy ala Casa, Pandury. Nevyskytují se rozkrádací fígle ala FVE, které nás čtvrtstoletí přijdou na téměř 50 miliard rok co rok. Loni byl vyrovnaný účet státu. A vy mluvíte o zhoršení? To chcete návrat velrybářů a dalších zákulisních šibalů? Nebo vládu Sorosových Pirátů? Pokud chcete jinou vládu, tak zmobilizujte sobě podobné a zvraťte výsledek voleb. To je demokratická forma boje. Demonstrace je zneužití prosťáčků pro cíle těch vzadu.

13 4
možnosti

Tohle všechno jste četl v novele O čem sním, když náhodu spím (nebo jak se to Prchalovo dílo jmenuje)?

5 9
možnosti
Foto

J23a34k27u63b 48R29o55t38h

14. 5. 2019 19:03

Jste si jista? Já jen (ve světle vašeho posledního blogu), že účastníci těchto akcí obvykle nemají problém s lékařskou pomocí při změně pohlaví. Tak abyste nechválila Satana, dámo. ;-D;-D;-D

0 4
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,51
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->