Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Svoboda je psát si, o čem chcete. Takže čistě za mne, kde neznám "mapu"...a promiňte ani s dvaceti odkazy tu mapu znát nemůžete, tak se do takhle citlivého tématu takhle s vervou nepouštím. Mám totiž ve svém nejbližším okolí trpkou zkušenost deset let ztraceného života kvůli udání podplaceného dítěte dámou za účelem získat chlapa. Doporučila bych vám film Hon, jak dneska není nic snazšího než zmanipulovat dítě...malé, co prostě žárlí, anebo třeba to, co je ze sociálně problematického prostředí, žije na ulici a ve svých šikovných čtrnácti pod zákonem si potřebuje přivydělat na cigára a najky. Takže složitější , než se jeví bohorovně bez výčitek svědomí ukázat prstem a je tu viník.

Čili já nic neumenšuji, už proto, že zase vím z jiného kouta okolí, zkrátka jednu oběť a jejího rodiče znám... Vpostatě hned po vydání zákona celibátu někdy ve dvanáctém třináctém století se ozývají na protest ženy a mnozí a v tomto úsilí nepolevují zvláště v Itálii doteď..věci v pořádku nejsou. Ale!

...milá paní Rebeko, jak říkám, svoboda psát si , co chcete, ale mám Vám jeden takový dojem. Není do čeho píchnout, MeToo nám začíná na atraktivnosti pelichat... máme tu nový módní hit, pranýřovat církev a to taky nevím, jestli to není právě kvůli tomu, že papá František je osvícený, až se to nehodí.

Rozumně vzato, nevidíte za dveře sousedů, nevidíte za okna domovů vám naproti a NIKDY se to nedozvíte. Jestliže se o tomto mluví v církvi...A František jistě o všem nevěděl, zrovna jako Vy jste dnes ráno pozdravila souseda a nevíte, berme to naopak jako hnuté ledy a dost možná jako příklad. Ale nežijme hysteričením a podporou sebena..írání obyvatelstva. To nějak nemám ráda:-/

11 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, Radko, je to šlágr sezóny. Autorku jsem čítával docela rád, její dnešní postoj tak úplně nechápu.

5 0
možnosti
Foto

Chápu, že jde o citlivé téma a je pravdou, že se podobné věci děly a dějí a nejspíše i dít budou. A to jak v církvi, tak třeba v učebnách škol, na dětských táborech či třeba v ústavech pro mladistvé.

Jak již píše níže Filip, podstatně větší procento sexuálního násilí probíhá v rodinách (nejbližší příbuzní), nicméně tyto věci jsou natolik ožehavé, že se ven dostane nejspíše jen zlomek procenta.

Papež František našel odvahu o těchto věcech mluvit, vyzval ke světským trestům pro viníky. Toto je třeba přivítat a ne na něj házet špínu.

K případu australského kardinála přikládám článek.

https://www.cirkev.cz/cs/aktuality/190228lzivy-titulek-podivny-proces

8 1
možnosti
PM

P33e78t82r 87M26i69n38k62a

1. 3. 2019 11:06

To, že se tyto věci dějí, neznamená, že je to normální, a že by se to mělo zlehčovat. Zvláště u morálního arbitra za jakého se římskokatolická církev ráda vydává. Nemyslím si, že by autorka blogu házela na papeže Františka špínu.

2 2
možnosti
Foto

Vůbec nechci obhajovat zlo, ale pořád se prstem ukazuje na církev... mnohem větším nebezpečím pro děti je rodina, zakážeme ji?

Podle statistik DKC se fyzického, psychického a sexuálního násilí na dětech dopouští nejčastěji někdo z rodiny nebo nejbližšího okolí, přičemž v 24 % případů jde o sexuální zneužívání, ve 22 % je to násilí související s rozvodem partnerů nebo ohrožující chování dospělých (20 %) z důvodu alkoholismu, drogové závislosti či gamblerství.

6 2
možnosti
BK

R^R^, děkuji za Váš blog.

0 0
možnosti
DH

Ale, vždyť právník toho obviněného Vatikánského pokladníka, australského kardinála jak jsme si mohli přečíst, odborně prohlašoval, že se nic tak hrozného nestalo, ...že to vlastně byla jenom taková penetrace.

A pokud ji prováděl křížkem, nebo jiným posvěceným předmětem, tak naopak jim mohl pomoci neboť jim tím mohl vyhánět třeba ďábla z těla. A já bych to považoval spíše za pomoc a nedělal bych z nich bůhví jaké oběti, ale spíše to bylo ze strany pana kardinála ocenění hodná činnost.

1 5
možnosti
JJ

J60a14n 11J24í19l90e33k

1. 3. 2019 10:10

Zřejmě velká zkušenost laického kazatele jak na to, přímo návod k použití. Rv

1 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 17,33
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->