Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Knihu jsem přečet takříkajíc "jedním dechem" a přímo mě uchvátila. I když mi není osud Židů v koncentračních táborech neznámý, tento příběh na mne hluboce zapůsobil.

Po přečtení jsem se nemohl ubránit srovnání s "pseudokauzou" jistého nejmenovaného tábora, která byla rozvířena minulý rok. Své hodnocení zde ale nemíním publikovat.

Děkuji vám za vyčerpávající recenzi.

1 0
možnosti
Foto

Pěkný večer, pane Chládku,

děkuji za Váš příspěvek.

Jsem ráda, že se Vám kniha líbila!

Ačkoliv jsem od ní očekávala trochu něco jiného, přesto mi celkově nejde již několik dnů z hlavy. Opravdu je to dobře napsané. Také jsem knihu přečetla "jedním dechem", za dva dny.

Přeji příjemný večer a všechno dobré, H. R. Šiander

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS