Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Prezident provokuje a ti, kteří ho nevolili s sebou nechávají nádherně manipulovat. Připomínají můru nalétající na rozsvícenou baterku.

9 2
možnosti
PS

P17e27t87r 14S43k95á69l13a

18. 10. 2018 10:14

A ti, kteří ho volili (ne všichni), mu nadšeně aplaudují. Co všechno jste ještě ochotni mu tolerovat? Když si u příležitosti oslav stého výročí založení republiky stáhne kalhoty a vystrčí na novináře zadek, také budete tleskat? Odpovím si sám. To skalní jádro, ke kterému zjevně patříte, bude.

5 1
možnosti
ZP

V případě prezidenta Zemana je nade všechnu pochybnost zřejmé, že ke svému sprostému vyjadřování má neodolatelné nutkání, že si nemůže pomoct a že ho neobyčejně uspokojuje, co svými výroky vyvolá. Někde jsem četla, že se tomuto chování říká "nemoc sprostých dědečků". Je ale na pováženou, že je hodně lidí, kteří by rádi měli prezidenta důstojného, za kterého by se nemuseli stydět.

11 1
možnosti
SN

:-)....Paní Poláčková, opravdu si přejeme presidenta, kterého budou vodit loutkovodiči, přitakávajícímu Bruselu, který na otázku odpoví....noooo nevím, ačkoliv akademicky vzdělaný člověk, politikou nepolíbený, ten bude bránit naše zájmy v tomto tvrdém a nesmlouvavém světě.Zatím použil podle kritiků nepatřičný výraz dvakrát? Je to hodně? A udělal dobře! Blogeři v soukromém životě čistá ctnost, mají o čem psát! !!!!!!

0 1
možnosti
PK

Ve druhém kole jsem ho volil. A udělal bych to opět, i když jeho vyjadřování mne, co se týče sprostoty, neskutečně štve a vadí.

Nemohu ovšem za to, že mi voliči do druhého kola přihráli něco tak příšerného, jako je Drahoš. Ani sprostá vyjádření nynějšího prezidenta by mě nedonutila, zvolit někoho tak trapného, slizkého a neschopného. Zvláště s Kleindienstem v zádech.

Můžete si mínusovat jak chcete. U Zemana jsem věděl dopředu, že bude sprosťák. U Drahoše jsem se nikdy nic nedozvěděl. Takže ještě jednou díky všem, kteří jste pana Nevím dostali do druhého kola.

11 12
možnosti
JH

J38a69n 60H74r34u70š69k34a

17. 10. 2018 21:08

A v cem je schopny zeman? Mimo toho ze ta jeho banda rozkrada statni kasu?

8 1
možnosti
Foto

I54v41a84n 82M50a84r39e25k

17. 10. 2018 19:05

Spíš si položme otázku tak : Co bylo v jeho projevu nepravdivého? 8-o

6 12
možnosti
NM

..zamyslet se nad smyslem vyřčených slov...udělal to někdo??

2 1
možnosti
Foto

Tak si najděte význam těch slov.

0 0
možnosti
JL

Sprostota prezidenta a ohlasy obcanu na ni, mohou vyvolat u pana prezidenta reakci, ktera nebude pro CR vubec prijatelna. Vime o jeho egoismu a jeho zasti proti odpurcum. Kazdy, kdo ho kritizuje, je jeho nepritelem. Nezapomina a msti se!!!! Ukazuje se zase nedostatecna Ustava CR.

Vase vysvetleni nedostatku Ustavy prvni republiky je nedostatecne. Ti panove, kteri byli pri vzniku republiky, snizili postaveni cisare na uroven nemohouciho prezidenta. Protoze cisar nemohl byt odvolan, neprekladalo se, ze prezident bude nezavisly a s mnoha osobnimi problemy. Masaryk byl takovy prezident. Dalsi uz ne. Protoze je CR Ustava opsana z Ustavy prvni republiky, clanek o odvolani prezidenta tam neni. Presne jak nebyl v te prvorepublikove Ustave.

0 1
možnosti
Foto

Pěkný večer, pane Limo,

děkuji za Váš názor.

Ano, Ústava byla sestavena v roce 1918, takže prvorepubliková záležitost. Máte pravdu s tím postavením císařem, ale na druhou stranu tam je možnost, jak odvolat presidenta. Ale jediným důvodem je velezrada. Ale občas Miloš Zeman dělá zvláštní kousky a zavádí to velezradou.

Tak že bychom počkali na ni? :-)

Přeji všechno dobré, H. R. Šiander

1 1
možnosti
VV

Nevenovat mu pozornist.

Bohuzel pani novinari o nem musi porad referovat.

2 2
možnosti
JV

J25i26r78i 62V50r61a81b16e15c

17. 10. 2018 18:30

Přece musí existovat nějaký paragraf, se tohoto individua zbavit !!Advokáti dělejte něco !!

3 9
možnosti
JH

Osobně se stydím za to, jak se prezident vyjádřil. I kdyby měl stokrát pravdu, takhle se hlava státu vyjadřovat nemá a nemůže. Dají se použít jiná slova, aby správně podal to, co chtěl říct. Je to silně za hranou a i když jsem se Miloše Zemana mnohokrát zastala a souhlasím s většinou jeho politických názorů a kroků, tak tohle se obhajovat a omlouvat nijak nedá. Ptáte se, co dělat se sprostým prezidentem? S tím už nehne, obávám se, nikdo. Bohužel :-/

7 3
možnosti
Foto

Je zajímavé, že nevěry VK a VH nikomu nevadily, což je mnohonásobně morálně problematičtější chování než otázka úrovně vyjadřování.

A stejně tak milostné eskapády TGM.

7 3
možnosti
JL

Zde už nepomůže ani svěcená voda. Média, prezidenta ignorovat nemohou. A my nemůžeme ignorovat média. Jasné je, že čím méně prostoru bude mít, tím líp.R^

6 4
možnosti
Foto

Pěkný večer, pane Leinere,

děkuji za Váš názor. Obávám se, že ignorování nestačí...

Ale souhlasím s Vámi, že čím méně prostoru bude mít, tím lépe. Ale na druhou stranu nevím, jak by to bylo možné, je to svéhlavý president a ten má přeci jenom prostoru dost.

Přeji všechno dobré, H. R. Šiander

2 3
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,51
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->