Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Budete se možná divit, ale váš článek mne potěšil, protože potvrdil, že nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř. Vidím, že v Ústí nad Labem je to ještě horší než v Kutné Hoře ;-)

0 0
možnosti
Foto

Autorko,je to o lidech. Arogantní husy jsou v každé profesi,bohužel jste zrovna narazila na jednu v řadách ČP. Zřejmě podlehla tlaku vedení a snažila se prodat za dráž. Věděla moc dobře,že to jde i obyčejně,ale Vy jí pak ten rozdíl ve výkonové mzdě nevyrovnáte.:-) I proto na poště za 2 měsíce končím,i když mám tu práci,tu pravou pošťáckou,ráda.

0 0
možnosti

Mám podobnou zkušenost, jako Vy, že se pobočky ČP rušily... a teď taky patřím na Stríbrníky. Hnus. A tak všem zakazují mi cokoliv posílat, korespondenci řešíme emailem. A pokud už musím na poštu já, chodím do Kauflandu na Všebořicích. Nic moc, ale aspoň si přitom koupím chléb a neznají tam vyvolávací systém. Takže se nerozčílím, že mám číslo 256 a oni volají 254 a pak 280...,prostě stojím klasickou frontu a vím, na čem jsem.

Přeji méně arogantního chování vůkol

0 0
možnosti

No já mám radši vyvolávací systém, sice mě taky štve, to co vás, ale s lístečkem si můžu aspoň sednout. Stání ve frontě nesnáším úplně a naprosto.

0 0
možnosti

Vzpomiam si, sice to zadna slava nebyla, ale dopis staval sedesatnik, po Praze padesatnik a pohlednice tricetnik.

A kvalita sluzeb se temer nezmenila. Nedavno jsem dostal od kamaradky dopis, ve kterem byl vlozen ten, ktery mi pred par mesici poslala. A na jeho obalce nalepka zpet, adresat neznamy.

Dotaz na poste, zrejme obvykle: Omlouvame se postu roznasela brigadnice, ktera se nevyznala.

0 0
možnosti

Tak Česká pošta - asi žádná sláva.

Ale k článku - pošta si - zatím - na sebe vydělá, je zisková, i když ceny za služby jsou už většinou "západní". Už jsem to tu psal - v německém městě (Münchberg) cca 5-10 tis. obyvatel jsem hledal kamennou "Deutsche" poštu. Našel jsem ji, ale byl to 1 stůl a 1 pracovnice v obchodním centru. A to bylo vše. Asi bychom se měli z jejich systému přiučit. Tady je to žádoucí, to není žádné - wir schaffen ...:-)

0 0
možnosti
Foto

Dnes jsem šla poslat balíček - knihu + 3 reklamní brožurky do Bulharska. Slečna byla nesmírně ochotná, fronta nebyla (!) - asi se všichni upekli, ale za obyčejné poslání knihy v hodnotě 250 Kč jsem dala 371 Kč!!! Obyčejně, bez možností reklamace v případě ztráty. Teď už jen zbývá se modlit, aby došla tam, kam má...

0 0
možnosti

Jsme na Západě - relativně levné zboží, drahé zboží ...

0 0
možnosti

Tak to mám asi veliké štěstí a jsem výjimkou. Na naší nedaleké vesnické poště pohodička. Moc příjemná a vždy usměvavá paní, vždy vše precizně vyřídí a zařídí poněvadž též posílám vcelku dost především balíků, v případě potřeby zjistí co potřebuji. Nejspíš to bude tím že čím větší je ta pošta tak tím horší služby.

0 0
možnosti

"Kvalitní" služby České pošty mě donutily zdigitalizovat všechny pravidelné platby nastavením inkas v bance, a jak zde píše p.Veselý ohledně e-shopů - i kdybych dotyčné zboží chtěl sebevíc, tak pokud je jediným přepravcem Česká pošta, radši jej koupím jinde, klidně i za vyšší cenu, nebo ho prostě oželím.

Tady pomůže jedině privatizace, protože pokud to povedou "kamarádi kamarádů, co spolu mluví", tak se žádné zlepšení konat nebude.

0 0
možnosti

ono to jeste porad nefunguje?

0 0
možnosti
Foto

Už jsem zde v diskusích mnohokrát psal o poště, hlavně o nedoručování balíků. Snažím se abych s nimi neměl nic, snažím se o doručování balíčků z e-shopů jinými dopravci a budově pošty se vyhýbám velkým obloukem. Ale před čtrnácti dny mě požádal soused že má auto v opravě a na poště balík co by se setsakra pronesl pěšky. Prázdniny před třináctou odpoledne, na vyvolávací tabuli svítí jediné číslo, nikdo nečekal, za všemi přepážkami někdo seděl jen u jedné něco zdlouhavě řešil pár seniorů. No, čekali jsme dvacet minut. Za tu dobu si do automatu na kafe,vedle kterého jsem seděl, došly čtyři pošťačky pro pět kelímků kávy - připadal jsem si jako obtížný hmyz i když se nikdo nepokusil mě plácnout.

1 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 17,24
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->