Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Proc jen zenskeho? Mame preci rovnopravnost.

1 0
možnosti
Foto

A57n46n69a 83V42e36s65e80l63á

25. 6. 2018 21:36

Jenže muži svá práva na nošení sukní a šatů zatím nevyužívají.

0 0
možnosti
Foto

A stejně tak by mělo být trestné vybírat špínu mezi prsty u nohou a čichat k tomu. Jsme přece národ Švejků... :-)

3 0
možnosti
Foto

rovnám si čas, století a nedorovnám... ne, Zdeněk Jirotka svou tetu Kateřinu nemohl vyšvihnout podle Vás...pátrám tedy zklamaně dál... bože, tak blízko člověk byl...

3 0
možnosti

J36a13n 48R31á18ž

22. 6. 2018 11:37

Největší pitomostí je chtít všechny projevy extrémního chování zařadit pod trestní zákoník.

PS. Když byly vztahy mezi muži a ženami normální, tak byste takovému voyerovi dala pořádnou facku nebo by mu jednu vrazil vedle stojící chlap. Ale to byl svět ještě v pořádku. Dnes když ženy odmítají aby se jich chlap zastal, ale sami nemají odvahu se samy bránit, budeme mít na každou prkotinu zákon!

Ach jo!

6 2
možnosti

Milá Hanko! Nehodlám bagatelizovat Vaše rozhořčení. Každý jsme jiný. Chlapci jsou hraví. Občas dělají hlouposti. Ale nemusí být kvůli tomu hned ubožáci. Zdá se, že si prosili o to, abyste jim lupla takou facku, až by se jim hlava otočila kolem dokola. Dnes už je to dávno pryč. Ale to, že jste jim nevylupla pořádného facáka (byť to skutečná dáma nedělá), Vás zjevně mrzí dodnes.

1 2
možnosti
Foto

možná kdyby vám přišla domů dcera s pláčem, že se jí něco takového stalo a měla z toho trauma, už byste to viděl jinak-každý má jinou citlivost a jedna a tak samá osoba může stejnou věc vnímat odlišně podle toho, jestli to zažije v dospělosti dětství nebo dospívání-co je maličkost z hlediska dospěláka může být pro adolescenta velmi vážná věc

1 0
možnosti
Foto

kdybyste mu jednu vrazila a ten mobil mu vyrazila z ruky-jak by i takový úchyl zasloužil-tak vás obžaluje že jste se dopustila trestného činu napadení a rozbití osobního majetku a veřejnost vás odsoudí jako agresivní hysterku-protože ženská si musí nechat líbit vše a mužské netaktnosti a sproťárny omlouvat tím, že je to přece jen chlap;-D

!ale kdyby tohle udělal nějaký imigrant-to by byl řev a hned by byl na světě důkaz že všichni muslimové jsou úchyláci a islám je zvrácené náboženství!

0 3
možnosti

Sexuální obtěžování tu vždycky bylo a vždycky bude. jediný rozdíl je v tom že dříve tento problém ženy řešily pár fackama a dotyčný měl z ostudy kabát. Dnes si spíš ženy stěžují na netu a dovolávají se ochrany mužů.

4 2
možnosti
Foto

že jste tenhle komentář nenapsal pod poslední blog paní Pilloni o tom jak imigrant z Gambie osahával školačky-tam z toho diskutující vyvodili dalekosáhlé závěry

Štěpán Bicera 692

Blog

těmto lidem chybí tisíciletí vývoje. Výchova prostřednictvím zákonů a církevních přikázání.

1 6
možnosti

Někde jsem četl, že původně se to nemělo týkat celé Velké Británie, ale jenom Skotska a nemělo to být o focení ženského rozkroku, ale rozkroku Skotů v kiltech. Ale pak se to nějak zvrtlo a ... ;-)

3 0
možnosti

To jako vážně? Děláte si něco z toho, že nějaký jouda neodolá pudům? Vždyť je jako nadržený pes, který "vojede" nohu kohokoli, kdo je poblíž.

Jediná reakce, která mu může sebrat vítr z plachet (jakkoli) napnutých, je:

"Ukaž? To je jako všechno? Tak to je mi tě líto."

P.S.: existuje pravidlo (fungující a osobně vyzkoušené): "Když se cítíte být obětí, pak se jí jistě stanete..."

8 0
možnosti

P54e31t41r 48A70g26u20l75á81r

21. 6. 2018 19:54

V JAponsku je to samostatná disciplína. Díky globalizaci o tom vědí všude. Ale popisovaný příběh z eskalátoru mi připadá hodně přitažený za vlasy. Proč by si třeba nevypnul zvuk u fotoaparátu? A souhlasím s paní Majovou, nejspíše by stejně nikdo nevyfotil nic. Pro puberťáky možná dobrá zábava, ale že by se tím měl uspokojovat nějaký úchyl při tom co je možné dnes vidět na internetu? A i kdyby se nějaký takový případ našel, je potřeba kvůli tomu přidávat další zákon do té naší legislativní bažiny?

10 1
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,45
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->