Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jupííí! Tak dnes jsme všichni zaměstnanci (cca 700) podepisovali za 1/ Dohodu o změně obsahu pracovní smlouvy - 2 listy, za 2/ Souhlas zaměstnance s použitím fotografií a záznamů - 1 list, za 3/ Informace zaměstnavatele o zpracování osobních údajů zaměstnance - 8 listů. Vše samozřejmě dvojmo. Jedna hromádka pro zaměstnance a druhá pro zaměstnavatele! No není to GDPR a EU úžasné. Oni nám za to určitě zavedou nějakou ekologickou daň. Vážně super, soudruzi!!!

3 0
možnosti

Asi by místo toho GD mělo být DO...

Běda, kdybyste si něco ofotil na služební papír! Takové mrhání:-D

0 0
možnosti

J72o47s76e10f 59N85i25k42l

25. 5. 2018 20:03

Ano, velký bratr všechno vidí a ví o nás vše...

0 0
možnosti

J42a66n 88B31u54r27d68a

25. 5. 2018 19:28

O2 ta data prodává. Alespoň mi to řekl jakýsi telefonista z T-Mobile, když jsem se na něj rozeřval, jestli mu přijde normální volat cizím lidem s nabídkou, kterou vůbec nechtějí, od společnosti, kterou nijak nekontaktovali, a odkudže vlastně má moje číslo.

Jinak specialisté na reklamace u O2 jsou to, co by člověk našel ve výkladovém slovníku, kdyby hledal heslo "podčlověk", protože tolik hlouposti, nekompetence a bohorovnosti by člověk v celém světě nenašel.

Což mi připomíná, jak jsem nesl na pobočku vytištěnou reklamaci, kterou jsem jim tam dal s tím, aby to vyřídili a dali mi potrvzení, že jsem to tam ten a ten den podal. Načež mi bylo odpovězeno, že potvrzení nedostanu (protože proč, že?), a že si to mám poslat do Prahy, protože tam že to vyřizují, a že mi prý dají adresu. Pánovi jsem předal papír s tím, že to můžu podat kdekoliv, načež proběhla následující výměna:

"Ale my nejsme podejní místo."

"Vy jste podejní místo!"

"My jsme podejní místo?"

3 1
možnosti
Foto

Pěkné odpoledne, pane Burdo,

děkuji za Vaše zkušenosti s O2. Koukám, že jste taky měl co dělat, abyste jednání s O2 zvládnul.

Já jsem měla při každém telefonátu dojem, že jsem zestárla nejméně o deset let! A už jsem si zakázala reagovat na telefonáty od O2. Odkážu je na tento svůj blog. Stejně O2 nezajímá, co mi udělali.

Přeji všechno dobré, H. R. Šiander

0 0
možnosti

No to píšete je hard core, já jsem zažil soft, ono i z vyúčtování čísla xy lze vyčíst mnohé , provolané minuty, roaming, hovory do zahraničí a z toho odvodit marketingově využitelná data.. U vodafonu jsem byl nepříčetný, když mě nějaká pojišťovna lanařila za ceny čínského roamingu,jen jsem to típnul, byla tu nový telefonát a nabídka investic. Úplné chucpe pak bylo, když mi paní z vodafonu volala do Turecka, aby mi nabídla cosi, a následně mi vodafone uvedený hovor vyúčtoval.

2 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 15,61
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->