Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

A nebývalo vyzrazování utajených skutečností bráno v minulosti jako vlastizrada ?

13 1
možnosti
Foto

A co utajeného prezident vyzradil?

5 3
možnosti
Foto

Ano nelze dělat nic.Jen přihlížet jak v informační válce český prezident hraje proti našim spojencum v týmu soupeře a mnozí tomu ještě budou hloupě tleskat.Duvěryhodnost České republiky opět klesla a ani trestně stíhaný premiér náš obraz moc nevylepší.Prezident a premier jsou naší smutnou a trapnou vizitkou....

14 7
možnosti
MD

Prezident nehraje proti nasim spojencum ale proti jich pokrytectvi a lzim. Mooc pekni spojenci.

14 7
možnosti
KP

To je rebus ze? Kdyz nas rusove oznacili jako zemi kde se take zkousi novicok bylo nesmirne zle, obrovska urazka nadi zeme a vyhosteni diplomatu. Jiz v te dobe prosakovaly zpravy, ze se u nas novicok testuje, aby bylo mozno jeho pritomnost zjistovat a chranit se.

Prezident verejne oznamil, ze ukoluje BIS aby zjistila zda se u nas novicok vyskytoval. Zjisteni bylo ze v malem mnozstvi ano. Prezident tak, jak verejne oznamil co zadal BIS, stejne verejne oznamil co bylo zjisteno.

To z nas chcete delat pani Siandr bandu nesvepravnych blbu? Venujte se radeji recenzim knihRvRv

10 14
možnosti
AP

1) Informace nebyla veřejná

2) BIS nic nepotvrdil.

12 6
možnosti
JV

Máte samozřejmě pravdu. Zeman neřekl, že ty informace nebyly utajené, nýbrž že informace, které dostal, nepodléhají vysokému stupni utajení a může je v nějaké míře zveřejnit. To je smaozřejmě nesmysl, nic takového možné není. Podléhají tedy přinejmenším nejnižšímu stupni utajení, tedy "Vyhrazené". Ten se používá tehdy, jestliže vyzrazení informace neoprávněné osobě nebo její zneužití může být nevýhodné pro zájmy České republiky. Nu, a nevýhodné je ve smyslu zákona o utajovaných informací mimo jiné toto:

- narušení činnosti ozbrojených sil České republiky, Organizace Severoatlantické smlouvy nebo jejího členského státu nebo členského státu Evropské unie.

Miloš Zeman se tedy jednoznačně provinil proti zákonu o ochraně utajovaných informací, a ano, v tomto ohledu nepochybně zradil ČR i spojence.

14 7
možnosti
VS

Zaměřme se na základní věc - je ta informace pravdivá? Pokud ano, pravda nám zjevně neublíží, jenom vypadáme jako blbečci, kteří lžou v jednom šiku se spojenci a na nic se nevyptávají. Pokud není zpráva pravdivá , pak má máslo na hlavě BIS a voj. zpravodajství. Utajení není fakt, na němž by se dalo točit

3 0
možnosti
JL

Poukazujete na dalsi "diru" v nasi Ustave, pani Sladrova. Ukazka nedostatene myslicich strujcu teto listiny. Nic neobvykleho v "kocourkovske" CR.

2 1
možnosti
Foto

Tvurci Ustavy jaksi nepředpokládali,že se do funkce prezidenta dostane někdo kdo bude škodit a zrazovat svou vlast....

11 4
možnosti
MD

Prezident nedela z lidi trubce a oni se jeste durdi. Tak co ted. Lze trubcum od jejich udelu pomoci nebo ne?

6 3
možnosti
JL

Prezident z nas dela IDIOTY, pane Dvoracku. Vy mu v tom jeste pomahate.

5 1
možnosti
Foto

Uvedl, že ta zpráva tajná ani důvěrná nebyla. Ostatně potvrdily ji i další zdroje.

7 12
možnosti
KT

Včetně paní Moudré

11 6
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,00
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->