Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Výborný článek, který mi mluví z duše. Vidím to podobně neřku-li stejně. Pro většinu lidí včetně mne je uzákonění Velkého pátku za státní svátek pouze jenom dnem volna navíc. Nechápu, jak je možné, že to v této ateistické zemi potažmo v v PS prošlo. Asi proto, že šlo hlavně o to, aby se nemuselo do práce. Pro mne Velikonoce končí v neděli, kdy si připomínáme, že Ježíš vstal z mrtvých a že žije. Pondělí je pro mne opět pouze dnem volna navíc, kdy se mohu věnovat svým koníčkům...

0 1
možnosti

Věř, a víra tvá tě uzdraví...se říká. Ovšem to neplatí o Vás. Z Vašich blogů je cítit, že jste pořád stejná...asketická. Jste možná sečtělá, ale nic do života jste si z toho neodnesla. A smysl pro humor? Ten by u Vás člověk těžko hledal.

Že víte všechno o Vašich sousedech?...to svědčí o jednom - jste drbna.

0 1
možnosti
Foto

"Křesťanský rozměr se vytratil. Nahradily ho pohanské tradice, od kterých mnoho lidí už upouští."

... No .. to tak nejak vystihuje celou podstatu Vaseho prispevku ... MIla pani, zminene pohanske tradice se snazila cirkev vymitit umele vytvorenymi Vanocemi a treba i Velikonoci ... To, ze se jim to ani po tolika letech uplne nepovedlo povazuji za pozitivni jev a zbuzuje to ve mne i tak trochu respekt ... Ten byste mela jako spravna krestanka mit automaticky .. nemate .. zkuste se polepsit, kdyz se tak chcete prezentovat ;-)

1 0
možnosti
JL

Na otázku "o čem jsou Velikonoce", lze jednoduše odpovědět, že to má každý jinak, podle toho, jak si je chce a umí prožít.

1 0
možnosti
JH

Velikonocemi se pokusila nastupující ideologie - křesťanství - přebít starší keltské, starogermánské a staroslovanské zvyky, bohy a bůžky spojené se svátky jarní rovnodennosti. Přesto mnohé populární zvyky museli katolíci nechat: kraslice, pomlázku, vynášení Moreny, oslavu ukončení období strádání. Byla a je snaha udělat z těchto svátků státní instituci, která je řízena z kostelů, případně z lidoveckých radnic. Obdobně tomu je u jiných svátků, třeba u vánoc - staroslovanského svátku kračun, - svátku zimního slunovratu. Tehdy to byly svátky spojené s normálním životem, úrodou, zachováním rodu.

1 0
možnosti
AR

Pohraničí je u nás značně bezvěrecké a i levicové, proto vážená mě neudivuje chování vašich sousedů.

1 0
možnosti
Foto

správný křesťan má být pokorný a tolerantní, tvrdit, že kdo nevěří v Krista nemůže mít plný a šťastný život zní naopak dost namyšleně

a je to samozřejmě naprostý nesmyl

jestliže tvrdíte že změna musí přijít zevnitř tak proč to do lidí perete zvenku?

Pokud někdo pocítí prázdno sám začne hledat a nepotřebuje aby mu někdo něco vnucoval

pěkné velikonoční svátky a hlavně víc tolerance

3 0
možnosti
Foto

Také věřím v Boha a zároveň mi moje víra vůbec nebrání v toleranci. Takže neřeším, co kdo dělá o velikonocích.

Též nemyslím, že by život ateistů měl být prázdným a pustým, jak píšete.

A kam přijdu po smrti? To se nechám překvapit. Momentálně to tedy vůbec neřeším, důležitější mi připadá, co dělám teď tady na Zemi. Plním-li své úkoly. A vidím-li nějaké výsledky. Ty vidím, tak jsem spokojená.

Krásné svátky všem. :-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,68
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->