Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Souhlasím. R^ Ale neměli bychom z antisemitismu obviňovat lidi bezdůvodně - což se také někdy děje.

3 0
možnosti
RK

R27u15d29o62l59f 77K54o90n57c

15. 2. 2018 17:44

• Apropó antisemitizmus ... je jen praprostý právní akt ... nikoli proto, aby se židi neznevažovali, ale proto se ABY SE O ŽIDECH NEMOHLA ŘÍCI PRAVDA.

0 2
možnosti
JR

J95a76r40a 34R12a32n25k

15. 2. 2018 19:52

Tak tak, pogromy byla parada, proto se take do Kanady, Statu a Australie vystehovala spousta ruskych a polskych Zidu, na prelomu 19 stoleti a po "odchodu" Romanovcu uz to jelo.

2 0
možnosti
Foto

Zadne polske tabory

6 0
možnosti
Foto

No tak to je nad slunce jasnější.

1 0
možnosti
VV

Clanek podle ceskych zdroju o Nemecku vypada velmi fundovane. Jen mi to nejde dohromady ze pres ten sirici se antisemitismus se v nemeckych mestech staveji nove, ci obnovuji stare synagogy.

1 1
možnosti

no nejspíš proto, že si je financují z velké části sami věřící

1 1
možnosti
Foto

Už před lety Leo Pavlát napsal, že v Evropě se stále více zabydluje antisemitismus maskovaný v hávu antiizraelismu. Smutně proslulé Hnutí BDS je asi nejlepším příkladem. Němci se sedmdesát let ůzkostlivě snaží střežit jakéhokoli náznaku antisemitismu, ale bez problémů přijímají a hájí miliony muslimů, pro které je antisemitismus jedním z pilířů jejich učení i životní praxe. To je schizofrenní situace a řešení je tím obtížnější, čím déle je Němci /ale i jiné evropské státy/ odkládají.

12 0
možnosti
Foto

Jenom pro přesnost. Co má co antiiizrealismus s antisemitismem, když ve Státu Izrael žijí společně také Etiopané, Rusové, Arabové atd. ??

1 2
možnosti

Píšete autorko "v polských koncentračních táborech". Ty tábory byly autorko německé, ne polské. Urážíte Poláky.

12 0
možnosti
Foto

Asi by bylo správné napsat "německé nacistické koncentrační tábory v Polsku".

10 0
možnosti
RS

Nechci být prorok, ale bohužel to bude ještě mnohém horší, viz kniha Zjevení.

0 1
možnosti
Foto

J91a33k36u64b 66R64o58t42h

15. 2. 2018 16:45

Ano, právě lidi vašich nenávistných názorů k tomu dost přispívají.:-/

7 1
možnosti
PM

P37a61v39e41l 33M41a40c42h

15. 2. 2018 16:07

Je smutne, ze se lide nikdy nepouci z historie. Domnivam se, ze to co se v Nemecku dnes deje je slozeno ze dvou faktoru - neonacizmus a take nenavist muslimu proti Zidum. V kazdem pripade je to, co se deje neprijatelne.

8 0
možnosti
JR

J91a90r49a 30R91a73n81k

17. 2. 2018 5:04

Nebo proste jen nenavist ke vsemu novemu? Tady v Kanade to neni, mozna v dusich nasincu....?

0 0
možnosti
JJ

J86i96ř19í 27J90a10n97d43a

15. 2. 2018 16:06

Já mám trochu výhrady ke slovu MY. Samozřejmě, že jsou a byly projevy antisemitismu. Ale ČR každopádně patří k nejméně antisemitským zemím v Evropě a bylo to i částečně před válkou. Dnes mě to potvrzuje i kamarád, který žije dlouhodobě v Izraeli.

Řekl bych, že jsme také silně proizraelská společnost (napříč celou společností), možná nejvíce v Evropě.

19 0
možnosti
JJ

J79i51ř75í 27J40a25n87d68a

15. 2. 2018 15:52

Nechci to zlehčovat, ale oni mají dnes v Německu těžké dilema. Dřív to bylo jednoduché. Antisemitismus se rovnalo nácek.

Tak jste měla jednoduchý vzorec: žid versus nácek

Dnes mají ale vzorec žid versus uprchlík, imigrant, atd.

Můžeme strpět antisemitismus? Nemůžeme.

Můžeme pronásledovat imigranty za antisemitismus? Nemůžeme.

My vlastně nic nemůžeme.

Tak se tak po německu tancuje mezi vejci.

17 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 19,44
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->